Kohtalotovereita?
Hei! Olen tällä hetkellä raskausviikolla 14+2. Aivan alkuraskaudessa vuosin pari viikkoa pirntä tuhrua ruskeaa vuotoa joka loppui sitten kokonaan. Viikolla 10+4 alkoi todella runsas vuoto, verta tuli suorastaan lorisemalla ja jouduinkin sairaalaan kolmeksi päiväksi ja sen jälkeen kahden viikon sairaslomalle. Sen jälkeen on koko ajan ollut pientä vuotoa. Eilen jouduin taas lähtemään sairaalaan yhtäkkisen aivan ennalta arvaamattoman runsaan vuodon takia (onneksi olin vielä kotona, sillä veri aivan kirjaimellisesti tuli farkkujen läpi.. ) . No kaikiesta huolimatta sikiö on hengissä ja liikkuu vilkkaasti.. Istukka ilmeisesti vuotaa ja sairaalajakson aikana ei ollut kunnolla kiinnittynyt, nyt kuitenkin pitäisi olla kiinni, mutta jostakin vaan koko ajan sitä verta tulee... Todella pelottavaa ja rasittavaa koko ajan pelätä koska seuraava veriryöpsähdys taas tulee ja mitä sitten tapahtuu.. Eilen lääkäri sanoikin että joillakin voi koko raskaus olla tälläistä... Onko muita joilla on ollut samanlainen raskaus tai on parhaillaan ja miten raskaus on edennyt loppuun?
Kirjoitin juuri pitkän tarinan, joten lukaisepa se. Toivottavasti löytyisi vielä joku joka olisi kärsinyt vuodoista/hematoomista loppuun asti ja olisi synnyttänyt onnistuneesti. Tarvitsin nyt kannustusta, kuten selvästi sinäkin!!!
Kirjoitellaan kuulumisia. Mulla seuraava ulta tiistaina.