Lue keskustelun säännöt.
PCO+clomit+toinen lapsi
01.11.2007 |
Onko kokemuksia siitä, että kuinka helposti lääkärit määräävät terot+clomit toisen lapsen yrittämiseen jos niitä on tarvittu myös sen ensimmäisen lapsen alulle saamiseen? Diagnoosina oli silloin PCO...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helposti tosiaan gyne clomit toisella kerralla antoi, vaikka ei ollutkaan silloin ensimmäistä raskautta yrittäessäni minun gynenä vaan toinen lääkäri oli tehnyt PCO-diagnoosin. Olisi jopa kirjoittanut clomit tuosta noin vain ilman ultraakin, mutta itse vaadin ultran. Verikokeita minulta oli katsottu jonkin verran aikaisemmin terveyskeskuksessa kun minulla oli vuoto-ongelmia, joten niitäkään gyne ei katsonut tarpeelliseksi otattaa lisää ennen clomeja. Miehen simppojen tutkimista ei tällä toisella clomi-kerralla edes harkittu, kun tuntui niin selvälle että minussa se vika on.
Olimme tällä toisella kerralla yrittäneet saada vauvaa vähän yli kaksi vuotta, terolut oli käytössä PCO:n hoitona joka kierrossa. En tiedä olisinko saanut clomeja näin helposti, mikäli yritystä olisi ollut vähemmän aikaa.