Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mieheltä paha tapa pois? Kuivaamisesta...

Vierailija
01.11.2007 |

Niin että ei juuri kuivaile itseään pyyhkeeseen vaan hyökkää märkänä sänkyyn ja pyörii lakanoissa kuivaksi. Pyyhettä mun mäkätyksen jälkeen käyttää, mutta vain muodon vuoksi. Menee takaisin kylppäriin kuivailemaan jos ehdon väliin kiekaisemaan, mutta usein en ehdi/huomaa.

Kasvatusta on ollut nyt 6 vuotta. Myöskään dödö ei aina eksy kainaloon ilman muistutusta ja jos eksyy, se menee kuivaamattomaan kainaloon, jolloin ei toimi => hajua. Dödöasia on kuitenkin paremmalla tolalla kuin kuivaaminen.

Mitä mieltä olette, annanko jo olla ja tihennän vain lakananvaihtoväliä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa kuivaamiseen. Kylpytakki päälle ja pyöriköön siinä niin kauan kunnes on kuiva.

Vierailija
2/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, kun kuvittelen jos oma mieheni piehtaroisi itsensä kuivaksi sängyssämme...=DDD

En kyl osaa valitettavasti auttaa..

Vierailija
4/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan karvoja (tummia) on kylppärissä kaikkialla ja erityisesti pytynkannen välikössä. Olen pyytänyt miestä päivittäin putsaamaan välin, mutta ei tee sitäkään. Monesti yhteispesulla näytän karvatäytteisen raon. Mutta rakas ja hyvä mies se muuten on ja yrittää kovasti. Ja on komea ja pitkä.

ap

Vierailija
6/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo monta vuotta kiusoitellut sitä niistä pytynvälikarvoista, että se varmaan kusella ollessaan nyhtää rintakarvojaan ja ripottelee niitä sinne väliin. Ne nimittäin on rinta/selkäkarvoja eikä munakarvoja, jotka ovat ihan erilaisia.

ap

Vierailija
7/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina hauska olla rantalomalla etelässä, kun miehellä on tapana bongailla, josko jostain löytyisi yhtä karvaisia tapauksia kuin itse on ja löytyyhän niitä sieltä. Usein ovat kyllä vanhempia miehiä, ja taas kiusoittelen, että yhtä vanhana miehelläkin on yhtä paljon karvaa. Luulen, ettei mieheni ole missään vaiheessa tajunnut, kuinka karvainen selkä hänellä oikeasti on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan