Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*ISOT Enskat loppuviikkoon TO-SU*+*+*

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista kaikille!

Ope, täytyy käydä kattomassa ens viikolla Stockan valikoimat, kun Helsinkiin tyttösen kanssa suunnataan. Kiitos vinkistä!

Sere, sain mammakavereilta lahjaksi lahjakortin kokovartalohierontaan. Mieheni puolestaan oli ostanut lahjakortin kasvohoitoon ja siihen kuuluu joku terapiahommeli myös. Ihania hemmotteluhetkiä siis tiedossa! Sunnuntaina pidämme yhteiset synttärikaffet, joten silloin saapi kai availla uudestaan lahjoja. Vaikka näin vanha, niin kummasti pienet muistamiset vaan piristää, hih! =)

Sitten kysymys vauvan flunssasta. Kertokaas kuinka pitkiä aikoja teidän pikkuisilla on yskä kestänyt? Alan olla jo vähän epätoivoinen paraneeko tyttönen ikinä, kun viime yö oli taas tosi rikkonainen yskimisen takia. Lääkärissä ollaan käyty jo 2 kertaa...

Nyt laittamaan tyttöselle ruokaa.

T. iida-linnea ja tyttönen

Vierailija
2/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-L, mun yksillä tutuilla on myös lapsella se " ainokainen" -body, ja Helsingissä asuvat. Ja body on hyvin todennäköisesti ostettu vasta viimeaikoina, koska vauvakin on vasta 3kk :)

Täällä yksi hyvin ylpeä ätii ilmoittaa, että poika on nyt kokonaan 80cm vaatteissa! Eli kasvaa ne nollakäyräläisetkin joskus :) No okei, kyllä Noelille housuissa menee lähes kaikki 74cm, ja Tutan bodytkin menvät 74-senttisinä, mutta muuten olenkin vihdoin saanut heivata 74-kokoiset varastoon. Johan niitä kuusikuisesta käytettiinkin, eli käyttöikää tuli osalle huimat 4kk!!! Vitsit kun ne 56-senttiset mahtui ehkä kolme viikkoa, ja nyt sitten monta kuukautta samaa kokoa... Hassua. Sääli vaan sillai, että ostamani Reiman talvihaalari on kokoa 80, ja jotenkin ihmeellisesti onkin tosi pieni koko, vaikka luulin et kaikki Reimat on isoja. Meidän 80cm Reima on samankokoinen kuin 74cm Lassien välikausihaalari..! Eli uuden talvihaalarin etsintä edessä joulun jälkeen. Ja talvikenkien - nuo 20-kokoiset jää tämän vuoden puolella pieniksi. No, veronpalautuksista sitten... Jos vaan jouluun asti pystyisi käyttämään noita, niin saisi halvemmalla sen jälkeen.

Eipä mulla muuta. Viime yö oli taas ihan hassunkurinen, mutta onneksi nyt nukuttiin pitkät aamupäikkärit. Jaksaa taas loppupäivän. Meillä onkin jaksamista, kun miehen työpäivät tällä viikolla arkisin 7-17, ja lauantaiksi vielä luvassa 7-15..! Eli aikalailla kahdestaan saadaan kotia asuttaa Notskun kanssa, kun toisella 57-tuntinen viikko (miinus tietty ruokikset). No, parin viikon päästä helpottaa.

Ja pitää vielä hehkuttaa, että vahvasti nyt näyttää siltä, että meitsi pääsee risteilylle vielä tämän vuoden puolella! Yhden mammakaverin kanssa meinataan lähteä miniristeilylle Tallinnaan - saa syödä ja juoda illalla laivalla rauhassa, ja nukkua yön yli viinin raukausemana ilman mitään heräämisiä :) Ja eiköhän se mies pärjää Noelin kanssa sen 16h+, mitä olisin poissa...

Kandi & Noel 10kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun iski ahdistus. Käytiin taas vyöhyketerapiassa joko siis jo toisella kerralla tepsi niin, että likka nukkui 3 yötä kuin unelma (siis söi vain kerran neljän viiden maissa ja muuten rauhoittui muutamalla tutin annolla), mutta nyt ei mitään vaikutusta :( Meillä kun on siis todellakin kaikki keinot testattu ja mä niin uskoin ja toivoin että tuo olisi jälleen auttanut...

Meillä siis likka nyt nukkuu suht hyvin suunnilleen yhteen (nukahtaa vähän ennen ysiä tunnin nukutuksen jälkeen), mutta sen jälkeen heräilee ihan koko ajan, maksimissaan koisii puolisen tuntia. Ja vielä jaksaisin jos tietäisin, että tämä on vaan sitä ¿hulina-aikaa¿, mutta tuollainenhan se on aina ollut, vaikka tosin välillä aamuyöllä on nukkunut hieman pidempiä pätkiä (eli yli tuntia) kun nyt ja kaikki tieto mitä olen asiasta kertoo, että on äärimmäisen harvinaista, että huonosti nukkuva alkaisi itsestään nukkumaan. Mulla on tosissaan itsellä kestopäänsärky ja ihan fyysinen pahoinvointi (meikä kun on niitä tapauksia, joiden pitäisi nukkua kymmenen tunnin yöunet, puoli vuotta pätkittäisillä kolmen neljän tunnin unillla ei todellakaan toimi mun kohdalla), ja tosisssan ei tarvitse tulla kuin yksi tätä meidän ¿normaalia¿ yötä huonompi yö, niin itken sitten ainakin seuraavan päivän. Ostaiskohan joku tuon vauvan vaikka huuto.netissä...?

Soitin tuossa juuri siipalla, ja nyt on varmasti pakko aloittaa se tassu-unikoulu tai meikä joutuu ihan tosissaan jonnekin piirille. Veikkaan kyllä, ettei tule ollenkaan onnistumaan, Hankin taisi kokeilla samaista joku hetki sitten... Sitä on vaan niin herkkä lapsen hädälle. Mutta siippa lupasi kuitenkin hoitaa tuon tassuttelun omien yöunien kustannuksella. Meillä on senkin kanssa ollut tällä viikolla vuosisadan riita. Se kun on töissä kuutena päivänä viikossa vähintään kymmenen tuntia per päivä. Ja kun pyysin, että eikö voisi tehdä edes välillä normaalia työpäivää niin vastasi että ei ja ihmetteli, että miten mä muka voin olla väsynyt kun kaikki muutkin äidit jaksaa ja meni ite nukkumaan. Ja siitähän meikä tietty taas raivostui (enkä kyllä syyttä), pakkailin jo kasseja jne. Ja jälkikäteen pahinta oli, että huudettiin kuin raivopäät kun kylvetin Hilua ja pikkunen tietenkin pelkäsi niin, että alkoi itkemään :( No nyt tilanne on onneksi rauhoittunut ja ukko taas kerran lupasi, että tekee työpäivänsä jälkeen muutakin kuin makaa sohvalla. Meikä kyllä laittaa sen vahtivuoroon viikonloppuna, ukko on hoitanut Hillaa yöllä ehkä viisi kertaa ja yleensä se on aina herättänyt mut ja valittanut ettei vauva nuku. No enhän mä sen apua pyytäisikään jos se nukkuis. On nuo miehet palikoita!

Onhan valitusvirttä. Mennään kattomaan mun siskon uutta kämppää Hilun kanssa kunhan tuo muksu heräilee päikkäreiltään. Vähänkö meikä saa aihetta kateuteen, niillä siis on tosissaan upouusi kämppä ja yli kaksi kertaa isompi kuin meillä :) Määkin haluan, vaikka toisaalta siivotessa tämäkin kämppä on liian iso...

[color=purple] Serelle [/color] jaksamisia parisuhteeseen! Onneksi sulla on tuo pieni päivänsäde! Meilläkin on aina ennen ollut niin, että minä olen huutanut ja mies ollut hiljaa. Nyt se on alkanut huutamaan mulle takaisin, toisaalta ihan hyvä että saa suunsa auki, mutta toisaalta ei...

[color=purple] Elovenalla [/color] oli ihania kuvia Rasmuksesta!

Olipa helpottavaa, että [color=purple] Pi-Kin [/color] Artun huonoille öille löytyi selitys! On kyllä salakavalia nuo korvatulehdukset!

[color=purple] Marialle [/color] sinne jo pukkaa pikkukakkosta! Suuren suuret onnittelut!

[color=purple]Kandilla [/color] oli ollut Noelin kanssa aikainen aamu, mutta helppo yö! Niitä kyllä arvostaa kun normaalisti on hankalaa (puhun kolmen helpon yön kokemuksen antamalla syvällä rintaäänellä). Ihania kuivia oli!

[color=purple] Mammiksen [/color] Oona on ruvennut heräilemään kellontarkasti 7.20 :D

[color=purple] Jepsiksen [/color] Helmille onnittelut olleiden synttäreiden johdosta!

[color=purple] Bejbin [/color] siipalle pukkaa palkankorotusta :) Lisäraha ei ole koskaan pahitteeksi!

[color=purple] Pajuskallakin [/color] ollut kränää siipan kanssa :( Pitäs noitten miesten testata edes päivä pari sitä lapsen täysvaltasta hoitoa, hoksisivat että silloin ei ne sänkyhommat ole heti enimmäisenä illalla mielessä vaan se nukkuminen.

[color=purple] AA:lla [/color] on lemmikkihiiri kaapissa ;)

[color=purple] Tikrun [/color] Ronja on oppinut juttelemaan :D On nuo muksut fiksuja, kohta teillä Ronja viittoo monta kertaa paremmin kuin vanhemmat!

[color=purple] Makkaran [/color] perheessä sairastetaan :( Ja nakille on tulossa serkku! Mullakin on siskolla laskettu aika kohta käsillä ja aina kun se soittaa saa jännätä, että onkohan se jo synnyttämään lähdössä!

Miten mulla kestikin näin kauan koko pinon läpikahlaamisessa. Kahvi on jo jääkylmää!

Mutta hommiin, meillä on koira käyttänyt pihalla koko viikon haalaria ja käynyt suihkussa lenkin jälkeen. Tästä johtuen ajattelin olla tänään niinkin hurja, että imuroin vaan olkkarin! Voi tätä elämää!

Coltsfoot ja Hilu melkein 7kk

Vierailija
4/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Koko ajan on olevinaan niin kiire, ettei ehdi kirjoitella. Ja kyllä on ihan oikeastikin ollut taas pientä matalalentoa viimeiset pari viikkoa. Ja kun aina on menossa Lennin päiväuniaikaan, niin en ole ehtinyt siivota/tehdä töitä/mitään muutakaan keskittymistä vaativaa. Sellainen pieni Eemeli tuo poika kyllä on, koko ajan kaipaa seuraa. Mutta ihanan aurinkoinen, syntymäonnellinen lapsi. Edelleenkin on mysteeri, mikä oli viallane pari kk kun vain kiukkusi koko ajan. No, onneksi olen saanut taas pienen päivänpaisteeni takaisin.

Tänään kävin ostamassa Lennille uuden turvapenkin. Maxi Cosin Mobin, kun halusin selkä menosuuntaan olevan. Jotenkin tuntuu, että ne käännettävät on turvallisuuden suhteen vähän kompromisseja ja kun kuitenkin toivon Lennille pikkusisarusta muutaman vuoden sisään, niin tarvisi kuitenkin ostaa toinenkin penkki, vaikka nyt ostaisi sellaisen multiasentoversion. Vähän tulee etupenkille ahdasta, mutta ihan hyvin mahduin siihen kuitenkin.

Mitähän muuta... Kiitoksia vaan taas [b]Iirikselle ja Mammikselle +tytöille [/b] lattariseurasta :-)

[b]Serelle[/b] kovasti voimia, niin kurjalta kuulostaa teidän tilanne. Mutta säilytähän tuo aurinkoinen luonteesi, se on ihan valtava voimavara! Toivottavasti alkaa ajallaan aueta kaikki elon solmut.

[b]Noelista[/b] oli söpöjä kuvia!

Ja [b]Oliver[/b] kärsii korvistaan. Toivottavasti nuo putket auttaa. Onkos nyt niin, ettei enää voi uinnissa ollenkaan sukeltaa? Meidän vanhassa ryhmässä yhdellä pojalla oli sellainen pantajuttu suojaamassa korvia vedeltä mutta en tiedä, oliko hänellä joku muu syy siihen.

[b]Pi-Ki[/b], mulla on mennyt vähän ohi - onko sulla tarkoius hoitaa sitä tyttöä siis ihan pysyväisluontoisesti 2 päivää viikossa? Onko teidän lähellä jotain leikkipuistoa/avointa päiväkotia/seurakunnan kerhoa tms. josta voisi löytyä seuraa?

Oho, aika rientää... Nyt on meikäläisen paras alkaa järjestellä paikkoja niin kauan, kuin pikku-termiitti vielä nukkuu parvekeella :-)

Mukavaa torstaita kaikille,

Kesis ja Lenni 7kk

Vierailija
5/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Meillä on aamut aikaistuneet kellojen siirtämisen myötä, Aleksi on jo monena aamuna peräkkäin herännyt 6.30, ja tänään 6.05...

Täällä siis myös yksi erittäin aamu-uninen äiti mutta minkäs teet.

Voi Coltsfootia, kuulostaa kurjilta nuo teidän yöt :/ Ja mieheltäsikään et saa juuri tukea, se on kyllä tosi harmi.

Kyllä tuohon täytyy saada jotain muutosta oman jaksamisesi takia.

Oletko saanut asiantuntijoilta mitään neuvoja (terkkari, lääkäri?)

Kovasti kovasti jaksuja sulle!!

Laskeskelin tuossa, että mun mies tekee sellaiset kevyet 70 tuntia töitä joka viikko. MUTTA vaikka se välillä tosi raskasta onkin, niin kyllä siihen yksinoloon on jo tottunutkin, pakkohan se on. Työ on kuitenkin miehelle enemmän kuin pelkkä työ, se on elämäntapa. Onneksi me muutetaan toivottavasti jouluun mennessä miehen vanhempien kotitaloon josta he muuttavat pois, joten saadaan asustaa sitten samassa pihapiirissä missä mies työskentelee, näkee Aleksikin varmasti isiä vähän enemmän sitten.

Jaksamista kaikille joiden miehet tekee pitkää päivää! Ei oo helppoa ei.

Paranemisia kaikille flunssaisille ja korvatulehduksesta kärsiville pikkuisille!

Amyn työt ja Emmin hoidon aloitus on lähteneet hyvin käyntiin, kiva kuulla :)

Tuli mieleen kysymys, jonka aina unohdan kysyä, nyt kerrankin muistan. Eli peseekö teistä kukaan lapsen hiuksia miedolla shampoolla tms? Minkäköhän ikäisestä hiuksia ylipäätään aletaan pestä? Jos taaperoiden äidit sattuu lukemaan tätä, niin saa vastata myös! :)

Viipero & Aleksi 6pv vajaa 1v

Vierailija
6/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa suuri valkoinen hiiren matsästäjä/kaataja, mies oli aamulla löytänyt roskiskaapin loukusta hiiren ja ottanut siitä oikein valokuvankin, mun kävi hiirtä hirveesti sääliksi, mutta nyt nukun kuitenkin yöni paremmin kun ei tarvitse pelätä että aamulla tyynyllä nököttää metsähiiri ja kakkii korvanjuureen !

Myöhäiset onnittelut Iida-linnealle. Kohta te pääsette A:n kanssa tänne isojen puolelle ihan kokonaan.

Meillä Ainon flunssat on kestänyt reilut 2 viikkoa, mekin käytiin viimeksi yskän takia lääkärissä, mutta palattiin ihan tyhjin käsin ja 52 ¿ köyhempänä.

Hei jos ootte menossa likan kanssa sinne stockalle ens viikolla niin saako änkeä mukaan ? meitin tarttis mennä kattomaan 1-v valokuvaukseen hametta ja mua himottais sellainen bulbulberryn hame ja kampin bebesiltä pitäis käydä hakeen uudet kiiltonahkakengät.

Kandi: meilläkin ollaan 80 vaatteissa, joten menkin vähän ylpeillään teidän kera.

Goltsfootin yöt ei mene millään putkeen, mua rupes naurattaan toi huutonet juttu, kun muistin miten poppis sanoi että näillä on 14 vuorokauden palautus oikeus...siis vauvoilla, sitä varten kelan äitiyspakkauslaatikkokin on olemassa, sinne laatikkoon vaan ja lähimpään postiin, mä en kyllä nyt muista mihen ne piti postittaa, tosin teillä on menny toi 14 vrk jo umpeen joten huuto.net voi olla sopivampi.

Viipero: mä pesen Ainon hiukset aina välillä sillä miedolla vauvasaippualla, en kylläkään kauheen usein.

Serelle toivotan tsemppiä toivottavasti pääsette sinne juttelemaan, niin ne aisatkin sitten lutviutuisi !!!

Mä kävin tänään tiimarissa hakkimassa oasispalloja että saan tehdä havupalloja terassille, vielä pitää niihin hankkia pienet valot niin näyttävät kivoilta pimeässä. Mies osti viimejoulunalla punaista putkivaloa ja musta se on ihan hirveetä, näyttää kun autolla ajaa tuosta ohi että täällä olis porttola.......kiitos ja anteeksi !

ukko on pikkujouluristeilyllä ja me ollaan Ainon kanssa ihan kahestaan, taidan ottaa likan meitin sänkyyn nukkumaan, se nukkuu yleensä koko yön ihan putkeen kun saa olla mamman kainalossa.

Jahas, tuo leivinunni ei nyt millään ota syttyäkseen, eikä mulla ole enää yhtään sanomalehtä, ei tule pyromaania minusta ei, jospa kuitenkin koittaisin saada sen syttymään jollain keinoa.

Mukavaa loppuviikkoa.

Tuliaisia odotellessa

aa ja ae

Vierailija
7/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Joten äipällä aikaa surffata hetki. :)

KANDI ¿ teillä on sitten siirrytty 80cm vaatteisiin! :) Hih, itse asiassa mäkin ostan melkein kaikki vaatteet nykyään Oonalle 80cm, silti joku 60-62cm bodykin menee vielä juuri ja juuri. Ei tuo nyt ihan hirmu lyhyt voi olla tuo neiti kun kerran järkiään 68cm vaatteet on just sopivia, 74-86cm ei mitään ihan telttoja.. Talvihaalarin haluaisin minäkin ostaa, mutta minkä kokoisen sitten ostaa, siinäpä pulma.. Hmphf. Kiva muuten jos pääset risteilylle!!! :)

COLTSFOOT ¿ tännehän sai valittaa ihan mielin määrin! ;) Kiva kuitenkin kun miehesi on valmis siihen tassutteluun, siihen varmasti tarvitaan 2 ihmistä. Onko teillä mitään mahdollisuutta tehdä niin että esim miehesi heräilisi alkuyön Hilun kanssa ja sinä aamuyöstä tms jotta saisit levättyä? Jaksuja sinne!!!

KESIS ¿ sait sitten turvaistuimen ostettua. Eli se Maxi Cosi Mobi on pelkästään selkä menosuuntaan? Meilläkin on kovasti alettu pähkäillä eikä aavistustakaan nyt mikä istuin ostetaan.. Liikaa tarjontaa.. huoh. Hui, joko se Lennikin on 7kk.. Apuva!

Ja VIIPERON Aleksikin on pian 1v! Kuulostaa aika pitkille teidän päivät ilman isukkia kun noin paljon töitä tekee.. Mutta kiva jos pääsette lähemmäs missä hän työskentelee! :) Mulla nyt ei ole mitään hurjaa kokemusta, mutta meillä on kyllä pari kertaa pesty Oonan hiukset sellasella vauvashampoolla. Tosin kun sitä karstaa tuli niin ollaan öljytty aika ahkerasti.

AA ¿ aika sissi oot! Mä oisin varmaan juossut sitä hiirtä karkuun Oona kainalossa.. ;) Tyhmä kysymys, mitä on oasispallot? Kuulostaa kivalle, voi kun mullakin ois energiaa askarrella..

Jep, nyt taidan mennä toviksi vaaka-asentoon kun kerran neitikin nukkuu! Huiskutukset kaikille ja touhukasta torstaita! ;)

Mammis + Oona 6kk 3vkoa ;) [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
8/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli alkaa kommentoida Viiperon kysymystä hiustenpesusta ;) Että mitkä hiukset?!? :DD Meidän neidillä kun on tuota tukkaa sen verran, että sopivaa tummaa taustaa vasten ja hyvässä valossa voi nähdä, kuinka _paljon_ sitä on :DDDD Eli ei tartte miettiä millaisen rusetin laittaa 1-vee kuvaan ;) (ei ole vielä käyty kuvassa, kun perhekerhoon tulee ens viikolla kuvaaja) Tarttis laittaa vaikka näytille photubucketiin joku kuva, edelliset siellä onkin varmaan ½ vuoden takaa. Minäkö muka laiska...

Muuten en kommentoi mitään, mutta hehkutampa tännekin: Meistä tuli tänään tontin " omistajia" (siis kaupungin vuokralaisia) !!! Eipä oo vapaa-ajan ongelmia ens keväänä/ kesänä eikä varmaan syksylläkään :DD Nyt siis aletaan suunnitella sitä unelmataloa, 2 kerrosta ja kivitalo jne ;)

On se muuten kumma, miten pari ihan hyvin nukuttua yötä tuntuu vasta tuoneen väsymyksen " pintaan" tai sit nukkuminen ei enää sovi mulle :)

Joopa joo, jos lähdettäis vähän ulkoilemaan neidin kanssa, kun ei aamupäivällä keritty. Saas nähdä, tuleeko se talvi viikonloppuna kuten on ennustettu...

t. Ope ja Aino 1 vee 2 vko

Vierailija
9/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ope,aino ja tietty muu perhe, ihuanaa että pääsette omaa rakentamaan.

Omaa napaa karvaista sellaista: Mun äiti soitti tuossa noin puolituntia sitten ja kertoi että yksi koiramme ( nyt jo kuolleen ) pennuista joudutaan lopettamaan jos se ei saa uutta kotia. Pariskunta on eronnut ja nainen joutunut muuttamaan kerrostaloon, jossa koira sitten yksin ulvoo ja meinaa hankkia emännälle häädön.

Mina soitin tietty heti miehelle ja kerroin tapahtuneesta niin se totesi että no otetaan meille jos se on minulle tärkeää....IHANA mies !!!!!

Pipsa on jo 13 v jack russeli, sellainen kiltti ja pieni, on tosin opetettu nukkumaan sohvalla. Odottelen tässä soittoa että milloin tulisivat käymään ja katsotaan tuleeko ne kamun kanssa toimeen.

Mä olen ihan täpinöissäni, sillä putti on aivan ihana koira, se oli meillä 2 vuotta kotona ennenkuin äiti joutui antamaan sen pois kun muutti pienempään asuntoon eikä sinne mahtunut kun yksi koira, joten pipsasta luovuttiin kun se oli helpoin sijoittaa juuri kiltteytensä takia.

jee jee

aa

Vierailija
10/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt tulla kertomaan kuulumísia. Tai siis aamulla kirjoitin pitkän pätkän, mut O painoi jotain näppäintä ja kaikki hävis!!=(

Hyvin meni toimenpide, kesti ehkä 10 minsaa ja kun tulivat miehen kanssa kotiin yhdentoista aikoihin, touhusi O samantien lattialla normaalisti. Eli ihan kuin ei olisi mitään tehtykään:) Ainoastaan illalla meni normaalia aiemmin yöunille, klo 18:00, mut onneksi nukkui 07:15 saakka! Toivotaan että tähän loppui meidän kierre:)

Serelle jaksuja sinne!

Kaima, vai hauvavauva (ei tosin vauva iältään) ehkä tulossa=) Varmasti Kamu hyvin ottaa vastaan, ei kai se tee pahaa kärpäsellekään. Meillä kans hauveli on ihan liian kiltti Oliverille. Oliver roikkuu korvassa, huulessa, hännässä yms (joka kerta kyllä torun ja irroitan sen koirasta) ja hauveli vaan kärsii tekemättä mitään. Siis jo mä vetäisin sitä hännästä niin kyllä murisisi että lopeta, mut O:lle ei mitään=) On ne melkoiset veljekset;) Seuraa niistä on toisilleen nykyään paljon, lelujen kanssa kilpaa menevät lattialla. Ja O ilmeisesti ottanut mallia, kun kantaa kaikki tavarat suussaan kun liikkuu. Ja muutenkin aina joku lelu huulessa sillä kuten koiralla..

Mut kohta tulee meidän vanhojen sohvien ostajat niitä hakemaan, palailen huomenna paremmin kommentoimaan!

A & O

Vierailija
11/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANDI, vai jotta on teillä siirrytty kasikymppisiin! Mää just tänään kävin ostoksilla ja hain Sampolle kasikymppisiä, joskaan ei niitä vielä oteta käyttöön. Meillä myös menneet 74senttiset jo monta kuukautta ja menee varmaan vielä toiset samanmoiset lisää :D Pienimmät koot jäi hetkessä pieniksi, mutta nää 74 senttiset on kyllä sitkeesti pysyneet sopivina. Olihan ne käyttöön otettaessa reiluja, että on tuo poitsu sentään jonkun verran kasvanut (kun nyt ovat just eikä melkein), mutta kyllä nuo vielä hetken menee.

COLTSFOOT, voi sua :( Mua alkaa uuvuttamaan kun vain luen teidän päivistä ja varsinkin ÖISTÄ. :/ Tosi harmi, ettei edes siitä vyöhyketerapiasta ollut apua. Kyllä se on ehdottomasti sun miehes homma se tassuttelu-unikoulu! Sinä oot jo yli puoli vuotta valvonut oman vointisi kustannuksella, että kyllä miehenkin on jossain vaiheessa osallistuttava, vaikka tekisikin pitkää päivää. Sinä teet kuitenkin 24/7 töitä ja kovasta työstä tuo kuulostaa käyvän teillä :p

AURORA, hyvä että Oliverin putkitukset meni ok :) Mun pikkuveljeltä aikanaan putkitettiin (tuubitettiin) korvat ja hänelle työnnettiin jotain kittiä korviin, kun kävi kylvyssä/suihkusa/uimassa. Muistaakseni sitä kittiä sai apteekista. Se piti veden pois korvista ja veli sai silti uida yms.. Sukeltamisesta en muista. Puhuttiinko teille tuosta kitistä? Saakohan sitä vielä apteekeista......

Sampolle pistettiin eilen influenssarokotus ja tänään ollut tavallista kiukkuisempi. Vähän väliä kiukkuillut jostain ja välillä pistänyt oikein kunnon teatterin pystyyn. Kunnon tekoitkua vääntänyt välillä :p Naama norsun tiedättekyllämillä äkistänyt muutaman " väh vääääh" äänen. Vaikea kuvailla, mutta jokseenkin huvittavaa se oli. Tietenkään ei naurettu niin että Sampo näki tai kuuli, se olis ollut julmaa, mutta piilossa piti käydä hihittelemässä. Loistovanhempia juu..... :D

Eilen oltiin myös hammashoitajalla. Se oli ryhmätapaaminen ja paljon oli vauvoja paikalla :) Sampo oli tosi reipas! Aiemmin Sampo no vain alkanut itkemään, jos on ollut vieraita aikuisia tai lapsia, mutta nyt istuskeli ihan rauhassa lattialla ja ihmetteli menoa. Ei tosin uskaltanut mennä mukaan toisten vauvojen touhuihin vaan seurasi vähän sivummalta ja touhuili itsekseen lelujen kanssa, mutta eipä myöskään itkenyt tai pelännyt, mikä on tosi iso juttu! ♥ Meidän pikku arkajalka ♥ Onko muilla tuollaisia varovaisia lapsia? Mää oon Sampon syntymästä asti sanonut, että S on sellainen " hitaasti lämpiävä" tyyppi; tarvitsee aikaa tottuakseen uusiin asioihin/ihmisiin/tilanteisiin ja innostuakseen niistä. Ja mitä isommaksi S on kasvanut, sitä selvemmin tuo piirre tulee esille.

No joo, pitää varmaan lähteä pian kylvettelemään poikaa. Ja Sinkkuelämää tulee tänään, jei! Ja Lost, jei!

Han ja Sampo vielä 8kk

Vierailija
12/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Ei se istuin meidän autoon mitään sovi. Se kaupan myyjä sovitti sen ihan väärin ja kun ohjeen mukaan asentaa, niin etupenkille mahtuu korkeintaan meidän kissa :-( Ärsyttää!!!

Huomenna joudun sinne saamarin Lastentarvikkeeseen soittamaan, että haluan siitä rahat takaisin. Pöh, sanon minä! Että älkää vaan ostako Maxi Cosin Mobia. En ymmärrä millainen limusiini auton pitäisi olla, jotta sen saisi takapenkille niin, että edessäkin pystyisijoku istumaan.

Tuohtunut Kesis

Kesis

Vierailija
13/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: On Sampo kyllä Milenaa reilusti pienempi! Paljos sillä oli nyt suunnilleen mittoja, tiedätkö? Meillä on käytetty kasikymppisiä jo jonkin aikaa ja jotkut kasikymppiset bodytkin menevät " just ja just" päälle :) Noh, meillä ollaan ruoka-aikaan kotona..

Milena taas on sellainen nopeasti lämpenevä tyyppi. Oli tuossa yksi päivä tuttu kyläilemässä ja heillä oli Milenaa 3kk vanhempi poika. Milena alkoi samantien antamaan/näyttelemään leluja. Kovasti myös halaili häntä, tosin poika ei lämmennyt.. ;-) Oli siis huomattavasti arempi kuin meidän rämäpää.

Pitäisi suihkuun lähteä ja nälkäkin olisi. Tosin olen syönyt tänään niin superpaljon ettei enään kärsisi vetää mitään naamariin.

Hyviä öitä, ellen vielä tule kirjoittelemaan.

Vierailija
14/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]OPE[/color], meinasin laittaa siihen kyssään hiusten pesusta, että " ne joiden lapsilla ON hiukset, pesettekö..." :D Mut en sit laittanutkaan. Aleksillahan on oikea kiharapehko, aikas tyttömäinen onkin. Aleksin päästä riittäisi kyllä Ainollekin ;)

[color=blue]HAN[/color], siitä treffaamisesta, ilman muuta nähdään jos ootte tulossa E-P:lle! Eiköhän me päästä silloin välipäivinä käymään Aleksin mummolassa. Meillä tosin saattaa olla muutto silloin ajankohtainen, mutta ei siinä touhussa mene kuin pari päivää korkeintaan. Ellei sitten päästä muuttamaan jo ennen joulua. Mutta siis sovitaan tapaamisesta tarkemmin s-postin kautta sitten lähemmin :)

Tämä menee nyt kyllä jo nukkumaan, jos huomenna on yhtä aikainen aamuherätys kuin tänään.. Öitä!

Viipero & Aleksi

Vierailija
15/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertoilemaan, että hengissä ollaan, mutta kipeinä edelleen. Pitäisköhän Joel viedä jo lääkäriin? Lauantaista asti ollu kipeenä, öisin oksentaa limaa ja yskii tosi paljon, nenä vuotaa ja nyt ollut 4 päivää kuumetta. Yöt on ollut helppoja aina johonkin neljään asti, silloin herää yskimään ja oksentaa kaiken liman pois, sit tas nukkuu hyvin. Voi pientä :(

Mulla ei kuumetta enää oo ollu muutamaan päivään, mutta nenä vuotaa sitäkin enemmän, kurkkukin tullut kipeeks.

Kävin kelassa eilen viemässä ne kotihoidontuki hakemukset. Oli tosi mukava kuulla et kun jään kohta uudestaan äitiyslomalle, vaikken töissä oo ollutkaan, niin saan minimi äitiyspäivä rahaa/vanhempainrahaa+jonkun lapsi korotuksen, joka oli alle 50e/kk. Kotihoidontukea en saa kun muutaman kuukauden, ja kun kela sai tietää tästä toisesta, en saa edes sitä Helsinki lisää, joka olis kuitenki melkeen 200e/kk. Suututtaa niin paljon!

Nyt siis eletään muutama kuukaus, joulukuusta lähtien 240e/kk (miinus verot) ja sen jälkeen saa huimat 450e/kk. Onneks en oo yksinhuoltaja, onneks mies on töissä ja sai just palkankorotuksenki, muuten oltais pulassa.

Miks ne tekee näin?!? Luulis että mullekin, edes niiltä muutamalta kuukaudelta kuuluis se Helsinki lisä, mut ei kuulemma. Ja jos sen sais ni se oli verot pois otettuna n.540e eli olis paljon kannattavampaa. Miks ne ei voi maksaa sitä mitä sais enemmän(tai siis kuuluis saada enemmän)?

Meiltä jää muuten noi Helsingin treffitki väliin, Ninnillä ja mulla on neuvola just samana päivänä, 14.30 ja sit tulee isännöitsijä tarkastamaan meidän asunnon ku remontin aikana siellä on tapahtunut vähän tuhoja, remonttimiesten tomesta... Patteri vuotaa ja patterin kohdilta seinästä puuttuu muutama palanen. Enkä muuten varmaan rupee niitä ite korvaamaan.

Nyt ei irtoo muuta, taidan lähteä takas pojan kanssa sairastamaan.

Ainiin, Joelille puhkes eilen toinen ylähammas, eli nyt on kolme alhaalla ja kaks ylhäällä, alhaalta neljäs melkeen puhki. Kolmessa viikossa kaikki tullu, ihan ilman itkuja ym.

Henna, Joel 8kk ja 8 päivää sekä Ninni (jota vahvasti epäilen pojaks) 20+6

Vierailija
16/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Oli nyt vaan niin positiivinen mieli että oli pakko tulla tänne kertomaan! ;) Oona konttaili eilen koko illan! Siis ihan kunnolla eteenpäin, tähän asti kun on peruuteltu kontaten. Mamma oli niin innoissaan ja ylpeänä. Mummo & pappa sattuivat olemaan kylässä ja kylläpä hekin olivat iloisia kun pääsivät moista todistamaan. Ja sitten vielä neiti nukkui aivan upeasti, 21.45-7.40, vain kerran kävin joskus 5 aikaan laittamassa tutin suuhun ja nallen kainaloon. Näillä ilahduttavilla jutuilla nyt menisi tämä mamma vaikka kuukauden taas eteenpäin. :)))

OPEA piti onnitella tontista! Ihanaa!!! :)

AA ¿ ihqua kun saatte hauvelin! On ne karvaturrit vaan niin suloisia! :)

AURORA ¿ tosi kiva kuulla että noin helpolla meni toi putkitus! Oottekos te nyt kokonaan ilman sohvia siellä?

HAN ¿ Sampo taitaa olla tuleva näyttelijä noista ¿tekoitkuista¿ päätellen. ;) Hammashoitajallakin olitte käyneet. Oona taitaa olla vähän samanlainen aluksi aina muiden lasten kanssa. Katselee tarkkaavaisesti vähän kauempaa ja sitten vähän ajan päästä vasta innostuu..

Aika pöljä myyjä KESIKSELLÄ kun oli sen istuimen väärin sovittanut autoon.. :( Tosi mälsää.. Kerrohan sitten miten edistytte, siis jos otattekin toisen istuimen.

HENNA ¿ onpas Joel kipeänä. Kyllä minä taitaisin jo viedä lääkärin, jos kerran kuumettakin on ollut jo 4 päivää. Aika hurjalle kuulostaa tuo liman oksentaminen ja yskä. :( Voi pientä. Joelillahan on kohta ihan kunnon ¿purukalusto¿! WOW! Toivottavasti joku viisaampi osaa sanoa jotain tuohon kotihoidontukiasiaan, mä kun olen ihan pihalla noista.. Harmi kun ette pääse treffeille, mutta parempi hoidella neuvolat ja kämppäasiat.. Tuleehan noita uusia treffejä.

Jep, nyt mennään neidin kanssa tekemään aamupalaa! Ihanaa perjantaita ja hyvää viikonloppua jos en myöhemmin enää ehdi toivottelemaan.

Mammis + Oona

P.S. Taas huhuilen muutamia joista ei ole kuulunut pitkään aikaan; LEENIS, KANELI, BICCI (kai tekin jo tälle puolelle pian kuulutte?), mitä teille kaikille kuuluu??? :) [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
17/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, kun ulkona on kylmä tuuli, silti laitoin Rasmun ulos nukkumaan. Rasmus nukahti syöttötuoliin, toppasin sen kunnolla ja laitoin vaunuihin nukkumaan, koskaan aikasemmin ei ole näin tapahtunut :)

Han_, kyllä tämä paikka alkaa tuntumaan jo kodilta vaikka edelleenkin tavaroiden paikat on vielä hakusessa. Ja vaikka mä muutin lähemmäs omia kavereita, niin oon tuntenut oloni yksinäisemmäksi täällä, yhtä vähän mä kavereitani näen täällä kuin edellisessäkin kodissa. Mutta kyllä tuo aika kuluu Rasmuksenkin kanssa, kun ei odota mitään kovin syvällisiä vastauksia keskustelukumppanilta :)

Rasmus on myös vähän hitaasti lämpenevää tyyppiä, jos ollaan porukassa. Kotona se viuhtoo sinne tänne, mutta esim, muskarissa se vaan istuu sylissä ja joskus jopa itkee, jos laskee sen alas. Käytiin pari päivää sitten tutustumassa naapuriin, missä on samanikäinen poika kuin Rasmus niin Rasmus oli ihan stressissä, kun toinen meinas käydä koko ajan päälle:D Tulkaa Han_ joskus Sampon kanssa käymään meillä, niin saa pojat tutustua toisiinsa.

Iida-Linnea, meillä alkoi flunssa, jonka mukana oli yskää, räkää ja korvatulehdusta, elokuun lopussa ja vasta nyt on ollut pari viikkoa parempana. Vaikkakin yöllä on taas alkanut ollemaan tukkosuutta ja päivällä aivastellaan ja yskitäänkin välillä, että taitaa taas pukata päälle joku tauti.

Käytiin kyllä tarkistuttamassa korvat, mutta ei siellä selvää tulehdusta ollut, lääkärin mukaan jotain epäselvyyttä, mikä pitää käydä kontrolloimassa. Rasmus ei sitten tykkää enää lääkäreistä, se huusi kurkkusuorana, kun lääkäri yritti tutkia sen korvia. Oltiin sitten kaikki ihan hiestä märkinä, kun korvat oli tutkittu:/ raukka pieni..

Coltsfootille ihan hirveästi tsemppiä unikoulun läpiviemiseen!!! Taitaa olla viimeiset hetket ennen kuin sulla hajoaa pää, ja jos se pää hajoaa niin muista hakea apua. Neuvoloista muuten saa yhteyden perhetyöntekijään, joka tulee katsomaan lasta, jos itse haluaa levähtää tai tehdä jotain muuta. Meillä kävi pari kertaa keväällä, mutta me vaan kyllä juteltiin sen ajan, mitä se oli. Ja mä tiedän nuo miehet¿ :(

AinoAurora ottaa suht rennosti nuo hiiret.. meillä olis kyllä muutto edessä, jos hiiri tulis vastaan sisällä.

Viipero, me ollaan kyllä pesty Rasmun pää ja oikeastaan koko vartalo Natusanin vauvashampoolla 2-3 kertaa viikossa. Itse asiassa mä vasta luin jostain, että lasten hiuksia ei tarvi pestä shampoolla ennen 11 vuoden ikää!!! Musta tuo on jo vähän liikaa vaikka me taas taidetaan pestä vähän liikaa. Aleksille onnitteluja jo etukäteen!!

Rasmus nukkui eilen parilla heräämisellä puoli yhdeksään!!! Mikä ihme. Ja viime yönä se ei heränny kertaakaan ja nukkui vähän yli seitsemään. Pitää nyt hehkuttaa, kun ens yö saattaa olla jo ihan kaamea.

Äh, mulla ei sitten enempää irtoakaan, mutta sitte toisella kertaa..

Mukavaa viikonloppua ja muistakaa, huomenna ei ole kaupat auki.

Elovena ja kylmässä nukkuva R 9kk +

Vierailija
18/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, onneksi putkitus meni noin hyvin ja toivotaan että siihen jäi korvavaivat. Onko teillä kummallakaan vaivannut korvat pienenä? Mulla on ja ukolla on ollut erityisen hankalat korvat, joten pelkään et S:kin tulee korvakierre ja putkitus vielä edessä =( Ukko käytti ennen leikkausta pienen ikänsä jotain ¿vahaa¿ korvissa, jotta pystyi uimaan ja saunomaan. Aivan kuten HAN tuossa oli kommentoinut, niin ei tarvitse varoa niin paljon veden kanssa.

Henna, jaksamisia sinne räkätautiin, toivotaan että teilläkin pian helpottaa. Se Nenä Frida on meillä ollut tosi hyvä apu pahimman liman poistamiseen.

Ikävä juttu noiden tukiaisten tai sen Helsinkilisän kanssa, pöh!

Mammis, Oona siellä konttailee, waude!

Elovena, voi kurja, tuntuu että nyt on kunnon epidemiat liikkeellä, kun niin usealla vauvalla flunssaa! Paranemisia sinnekin =)

Kandi, pääsee risteilylle, voi kun kivaa. Noel onkin jo iso poika =)

Coltsfoot, voi kurja kun teillä siellä hulinata yöt, toivottavasti jokin keino auttaa tai sitten vain aika. Tuttua on tuo, miten mustakin välillä tuntuu, ettei ukko tajua, miten paljon hommaa täällä kotona on ja ei tämä kotiäitiys ole aina ruusuilla tanssimista =) mulla on tässä juuri ollut jotain angstia siitä, onko musta edes tänne kotiin hoitamaan, vaikka kaikki on ihan hyvin.

Kesis, teillä ei sitten löytynyt mitään niille vaivoille, toisaalta hyvä, ei siis ainakaan ollut mitään allergiaa =) olipas ikävä ostos teillä, vaadipa jotain aletta, jos vaihdat samassa liikkeessä istuinta! Meillä ukko ei suostu asioimaan Lastentarvikeessa, kun heillä palvelu on mitä on ja muutenkin hinnat niin epäselvästi aina esillä.

Viipero, teilläkin vähän talviaika verottaa =) harmi kun miehelläsi työ vie paljon vapaa-aikaa. Toivottavasti ainakin jouluna saatte sitten rauhoittua koko perhe =)

AA, voi hiiri parkaa =) tai siis hyvä että saitte sen pois kotinurkista! Hei toi havupallojen värkkääminen kuulostaa kivalta, mäkin taidan yrittää, josko sellaisen saisi ihan ite kasaan =)

Sasulla lääkekuuri taisi heti auttaa, kun jo ekana yönä nukkui ilman herätyksiä. Meillä vaan herätään nyt talviaikaan klo 6 ja siitä se päivä alkaa =( mamma on hyvin hyvin väsynyt aamuisin =) hirveä räkä edelleen, välillä tosiaan tuntuu, et tukehtuu. Rikottu sipuli sängyn yläpuolella on loistava apu!!! Kyllä nenä pysyy yöt auki =)

Kaverin whippet tuli eilen illalla hoitoon viikonlopuksi. Siinä vasta on helppo koiruus, kun syöttää ja päästää pihalle tekemään tarpeensa, niin nukkuu peiton alla melkein loput ajasta =) rakastaa lämpöä (yllätys) ja muutenkin tykkää vain möllötellä. Halusin tänään lähteä tohon meidän metsään pienelle kävelylle, niin että S matkustaa repussa. Johan oli pöljä idea, kun ulkona aika ikävä tuuli. Huvitti, kun ulos lähdetään niin S:n lisäksi vaatetan koiran, sillä on sellainen maastokuvioinen huppari =))

Meillä loppui sitten tossa muutama päivä sitten imetys kokonaan =( tai siis tämä mamma taitaa olla vähän masentunut¿jotenkin toivoin että oltaisiin menty vielä pidempään osaimetyksellä, mutta kun ei, niin ei sitten. Olen nyt epätoivoisesti yrittänyt saada vasenta tissiä tyhjäksi, kun se ei sitten tyhjentynyt niin kuin oikea. Buranaa vetänyt ja yrittänyt lämmitellä sitä, jotta saisi nestettä ulos¿siitä tulee vaan jotain nestettä, maidosta ei enää tietookaan.

Olen ollut tässä jonkun aikaa tosi kireänä kuin viulun kieli =( tiuskin ukollekin jatkuvasti. No nyt taas odottelen, et kuukautiset taas alkaisi, kun edellisistä on kohta 40 pvää¿.pitäis kait mennä sinne papaan, jotta varmistuu ettei muuten ole mitään häikkää kropassa.

Johan tuli romaani huh! Tiistaina täältä tullaan reffeille, jos S on kunnossa, jey!

Mykis ja S 9 kk

Vierailija
19/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nyt on tämä tyttö hieman piristynyt, värkättiin miehen kanssa mulle pää täyteen pikkulettejä pidennyksien kanssa :) Mun omat hiukset muistutti lähinnä ridge forresteria/italialaista jalkapalloilijaa, siis puolipitkät ja kivan kiharat. Nyt on komiaa tekotukkaa melkein pyllyyn asti :)

Huipulta kuulostaa iida-linnean lahjat! Otahan kaikki ilo irti hemmotteluhoidoista!!

Kandin Noel on siirtynyt 80cm vaatteisiin! Niin ne vauvat kasvaa! Ja mukavaa että pääset risteilylle nautiskelemaan, ihan varppina teidän pojat pärjää hyvin kun äippä vähän rentoutuu :)

Coltsfoot, jaksamista! Ei kyllä kuulosta hääviltä teidän tilanne :( Ihan tosissaan ukkosi saisi kyllä hoitaa nuo yötassuttelut..

Kesis, mälsää että istuimen kans kävi noin =(

AA, creditsit multakin hiiritaistelussa! Olet kyllä reipas nainen ;) Ja ihanaa kun voitte tarjota kodin hauvavanhukselle <3

Viipero, me ollaan alusta asti pesty Mimosan hiuksia jollain vauvashampoolla. Tyttöhön syntyi ihan tumma ja suht pitkä tukka päässä, ja vieläkin sillä on ihan kunnon hiukset, tosin vaalenemaan päin. Sotkee ihan innolla ruokaa päähänsä siihen malliin, etä pestävä ne on :)

Aurora, hienoa että On toimenpide sujui hyvin, ja toinen ei ole ollut moksiskaan!! Reipas poika teillä :)

Han, meilläkin tuo influenssarokotus ois tulossa parin viikon päästä. Alkoi oikeasti naurattamaan tuo sun kuvailu Samposta " naama norsun tiedättekyllämillä" :D :D Mies kerran puki Mimsulle jotkut ihan tosi mielenkiintoiset vaateet kun siivoiltiin vaatekomeroa, sellaiset hämärät hiippatossut joissa on kulkunen päässä ja neonkeltainen plyysinen lakki, joka päässä se näytti ihan joltain amerikkalaiselta pikaruokalan työntekijältä. Ai ai että äidillä nauratti silloin :) (saatiin kaverilta säkillinen vanhoja vaatteita, ja sieltä löytyi ties mitä hämäriä asuja..)

Mammis, Oona konttaa!! Ihanaa :) Onnea teille kaikille! Minä toisaalta odotan, toisaalta pelkään, kun tuo tyttö lähtee liikkeelle. Harjoiteltuhan on jo yli 2kk, mutta vielä se liikkuminen on lähinnä ympyrän pyörimistä ja satunnaista hinautumista eteenpäin pari senttiä kerrallaan. Tänä aamuna meinas sydän jättää yhden lyönnin väliin, kun Mimsu pokkana oli liikkunut sängyn reunalle ja kujerrellen katseli alas.. (siis meidän parisängyssä). Hitsi kun olisi siitä tippunut, mutta kait se osasi itse varoa..

Hennalla on poikaolo Ninnin suhteen :) Jänniä nuo tyttö/poikaolot, saa nähdä miten pitää paikkaansa! Koskas sulla muuten on la?

Elovena, kiva että teillä hyvä yö takana :) Jospas ne nyt jatkuisikin sellaisina. Ja kiitti kun muistutit ettei huomenna oo kaupat auki!

Mykis saanut koirulin hoitoon :) Hyvä että lääkekuuri puree Sasulle! Jaksamista äidille aikaisiin aamuherätyksiin.. Onhan se imetyksen lopetus aina vähän masentavaa, muistan että itsekin mietin teinkö oikean ratkaisun jne. (no, tais mulle olla ainoa ratkaisu, tyttö kun ei lopussa huolinut kuin pulloa enää, ja sai mielettömät raivarit jo pelkästään siitä, että nostin paitaa..)

Mimosa Kelmi on hakenut koiran ruokakupin ja innoissaan nyt halii sitä (on siis päässyt etenemään pikku hiljaa). Hauskan näköistä kun pikkuinen vauva vaalii ja pyörittelee isoa kuppia :) Onneksi koira ei ole moksiskaan, vaikka tyhjähän tuo kuppi on. Hauskaa on myös hakata tutilla tuota kuppia, lähtee niin kiva ääni että ai jai!! =) Jahas, nyt on kuppi hylätty ja Mimsu raapii lipastoa. Ehtiväinen neiti!

Ulkona hirveä tuuli ja sinne pitäis lähtä kohta puoliin. Ei siis muuta kuin perikansallinen tuulipuku päälle ja menoksi!

Sere ja Kelmi-vauva, 6++++++kk

Vierailija
20/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovena: Me kun asutaan täällä metsän keskellä niin nurkissa hiipii milloin mitäkin, viime kesänä oli sellainen muurahais kolonna meitin olkkarissa, että Ainoa ei voinu pitää laittialla, mä suhautin sen siliäntien Keravalle ja hankin kaikki mahdolliset murkkusysteemit, päivässä ne katosi sisältä.

Mykis: sellainen havupallon tekeminen ei ole kamalan vaikee, monet sanoo että männynhavuista tulee nätimpi, mä ajattelin kokeilla molempia niin tietää sitten mikä on oman maun mukaan.

Tässä neitstä kopsattu ohje !

Oasispallon läpi vedetään ohuella ja pitkällä, esimerkiksi pyörän pinnasta taivutetulla koukulla ripustusnaru, joka kiinnitetään alapuolella isoon nappiin. Havut, joiden oksien tyvet on veistetty teräviksi, pistellään tasaisesti ympäri palloa mahdollisimman pienestä reiästä. Runsaasti rei' itetty oasispallo hajoaa herkästi murusiksi

Kaima: kiva kuulla että Oliverin putkitus sujui hienosti, on teillä reipas poika ! Toivotaan että korvatulehdukset loppuu nyt tähän !

Eipä mitään uutta tänne sibbo landiaan, taidan mennä siivoomaan kun Ainokin nukkuu vihdoin !

aa ja ae