Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+*+*ISOT Enskat loppuviikkoon TO-SU*+*+*

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ohjeesta ja eiku värkkäämään =))

täällä taas pumppaukset käynnissä ja aikun on kipiä toi tissi =(

niin siis meillähän S vallan päätti, ettei tissi enää kelpaa. On ollut äiteelle yllättävän raskasta jättää imettäminen, siinä sai sen parhaan kontaktin vauvaan ja muutenkin se hetki oli aina niin intiimi (no siis ei tietty ihan aina =). Eilen sitten jäin pojan kanssa hetkeksi meidän sänkyyn köllöttelee ennen kuin laitoin omaan sänkyyn ja se kääntyi niin hellyttävästi siihen mun rintaa vasten tuhisemaan =) äiteeltä pääsi muutama onnen kyynel.

Välillä sitä huomaa, että menee kuin mikäkin tuulispää eikä rauhoitu tässä ja nyt nauttimaan niistä pienistä hetkistä tuon pienen ihmeen kanssa. Ihan sydän taas pakahtuu, kun miettii miten paljon poika on tuonut iloa tähän meidänkin elämään, sniif!

mykis

Vierailija
22/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa viimein aikaiseksi laittaa pari kuvaa meidän tuuheatukkaisesta neitokaisesta (jolla muuten alkoi eilen illalla syksyn ehkä viides räkätauti...) näytille. Edelliset olikin varmaan jostain ½ vuoden takaa... :D

Kas tässä, kun siitä tukanpesusta oli juttua ;)

http://s85.photobucket.com/albums/k79/ope01/Taapero-Aino/

t. Ope ja pihalla heräilevä Aino 1 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies salibandyturnauksessa ja mä poikien kans kotona. Onneksi tulee viiteen mennessä kotiin!=) O päikkäreillä (tosin ihan kohta varmaan herää, nukunut jo yli 1,5h).

Mammis, joo ilman sohvia ollaan:( Aikasta autiota olkkarissa. Mut olkkarissa ei ikinä katota telkkua, joten ei haittaa normaala elämää. Meillä yläkerran aula " telkkuhuone" . Olohuoneessa ollaan melkeen vain kun on vieraita eli aikasta turha huone oikeastaan.

Elovenastakin oli mukava kuulla pitkästä aikaa:)

Mykis, mulla ei ole ikinä ollut korvaongelmia. Miehestä en oikein osaa sanoa kun ei ota tosta anopista selvää. Tällä hetkellä miehellä kyllä " ongelma korvat" , lääkäri ehdotti sillekin putkitusta! Joutuu työn takia lentämään suht usein, ja aina otettava läkkeitä pari päivää ennen lentoa että kipu siedettävä. Silti sattuu vielä monta päivää lennon jälkeen. Ja tossa vuosi takaperin sillä oli tooosi paha tulehdus märki oikein:( Aina tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kipeät sen korvat..

Open ainokin on jo iso tyttö, ihania kuvia!=)

Olen miettinyt kun tota läheisyyttä vauvan kanssa toitotetaan aina niin kauheasti, että miten tollasen Oliverin kaltaisen lapsen kanssa saa tarpeeksi läheisyyttä annettua. Pukeminen, syöttäminen, vaipanvaihto, pesut yms ollaan lähekkäin, mut muuten on sellanen " minä itse" tyyppi, joka ei halua lattialle seuraa vaan itse yksikseen touhuaa. Kun otan syliin, rimpuilee pois huudon kanssa takaisin lattialle ja kirjat lentää kaaressa pois kun koitan lukea;) Jos on TOSI väsynyt illalla, saattaa viihtyä muutaman minuutin sylissä, mutta ei kauaa! Ei isovanhempienkaan sylissä jaksa olla vaan heti pästävä lattialle liikkumaan. Onko muilla tällaista?? Ainoa milloin viihty sylissä pidempään, on jos kävelen ympäri taloa ja katsellaan paikkoja. Ei tosin suostu istumaan syöttötulissakaan kuin syönnin ajan (ei siis onnistu meidän ravintolassa käynti) ja rattaissa ja autossa istuimessa on kamalaa O:n mielestä!!=( Eli vartin automatkan jälkeen alkaa viimeistään huuto joka kestää perille saakka (ellei ole niin väsy että nukkuu, sit menee automatka hyvin, mut ei pirteänä). *huoh*

Pitäisköhän munkin kokeilla havupallojen tekoa kun siitä ollut puhetta.... Äsh, nyt mentävä pyykit laittamaan koneeseen ennenkuin toi herää. Ollaan " vankina" täällä kotona kun on kesäkumit alla:(

Mukavaa pyhää,

Aurora & Oliver 8,5kk

Vierailija
24/26 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel heräsi tänään klo 04.10... Että pitäkäähän pienempää ääntä te, joiden aamu alkaa " aikaisin" kuuden jälkeen ;) Ja puoli kasilta malttoi tunnin nukkua, sitten taas mentiin. Energiaa piisaa, ja juttua tulee. On poika kyllä perinyt äitinsä aamuvirkkuuden, mutta potenssiin tuhat. Tai siis en mä varsinaisesti ole aamuvirkku, mutta herään aina herkästi ja heti kunnolla, enkä jää puoliunessa pyörimään. Mies taas kiroili, että miksi Noel on perinyt äitinsä luonteen ja isänsä ulkonäön, kun toisinpäin päästäisiin niin paljon helpommalla ;)

Meillä on anoppi kylässä, saan vähän omaa aikaa kun Noelia viihdytetään. Pitäisi ruveta siivoilemaan, kun kerrankin saisi imuroida ilman sylissä itkevää pikkumiestä.

Mutta hauskaa viikonloppua kaikille, ja nauttikaa lumisateesta! (Meillä täällä Keravalla se jopa pysyy maassa, vaikkakin ihan sohjona.)

Kandi & Noel 10kk+

Vierailija
25/26 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Jos ehtisi jotain rustata ennen kuin Aleksi herää. Onkin nukkunut ulkona jo kohta 3 tuntia. Näköjään raikas pihailma nukuttaa.

Aurora, meillä Aleksi on ihan samanlainen, ei viihdy yhtään paikallaan, sylissä varsinkaan. A. kyllä usein haluaa syliin mutta saman tien rimpuilee pois. Eli käy vain ihan pienellä sylitankkauksella, kun taas jo pitää mennä touhaamaan. Aleksi syö maidot vielä pullosta sylissä, ja iltaisin nukahtaa kainaloon josta nostetaan omaan sänkyyn. Lisäksi toisinaan nukkuu loppuyön meidän välissä. Kyllä Oliver varmasti tarpeeksi läheisyyttä saa, uskon että hän sitä itse tulee hakemaan jos ei tarpeeksi saa. Tämä taitaa olla sellaista itsenäistymisen aikaa näillä lapsilla, kun on oppinut itse liikkumaan ei enää maltakaan sylitellä.

Suloisia kuvia Ainosta! Ja monista muistakin pikkuisista on ollut kuvia näytillä, kaikki on kyllä katsottu ja ihasteltu :)

Olipas Noelilla ollut todella aikainen aamu, huh! Onko malttanut nukkua yhtään pidempään viikonloppuna? Toivottavasti ei jää tavaksi ihan noin aikaiset herätykset.

Meillä 1-v päivä vaan senkun lähestyy hurjaa vauhtia. Oikea synttäripäivä on keskiviikkona, mutta juhlat pidetään sunnuntaina joka onkin isäinpäivä. Juhliin tulee mun ja miehen sisarukset ja vanhemmat, sekä Aleksin kummit. Lähipiirissä siis ihan synttäreitä vietetään.

Täytyypäs käydä katsomassa ulkona että ollaanko siellä mahdollisesti jo hereillä, mitään ei kylläkään ole kuulunut, mutta toisinaan A. vain makoilee ja odottaa josko joku hakisi sisälle.

Viipero & Aleksi ihan pian 1-v

Vierailija
26/26 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne puolelle. Tästä päivästä alkaen sitä kait tulisi kirjoitella tänne puolelle, jos vain aikaa löytyy. Joonalle siis tänään ikää ½-vuotta. Hurjan nopeasti se tuo aika menee eteenpäin.

Kovasti meillä jo kääntyillään sekä mahalleen että selälleen. Mahalla ollessa sitten hermostutaan, kun ei pääsekään liikkeelle. Kovasti vain pyöritään ympyrää.

Sitten heti alkuun kysymystä, vaikka asia varmaan on ollut aiemminkin esillä, mutta missä vaiheessa olette alkaneet istuttamaan pientä?

No, jospa sitä koettaisi tässä pikku hiljaa päästä juttuihin käsiksi ja kommentoimaan. Nyt jos kokeilisi aivan aikuisten oikeesti mennä nukkumaan jo ajoissa.

-Ninca ja Joona 6kk-