Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin hävisi itsetunto

Vierailija
31.10.2007 |

Ennen pidin itseäni kauniina, vielä kahden synnytyksen jälkeen...

Nyt johtue miehen pettämisestä olen murentunut aivan täysin ja ajattelen vain mikä löysäpillu olen ym...

tiedän että hölmöä, jopa ennen häpyhuuleeni tullut pieni repeämä ei häirinnyt minua olihan se muisto synnytyksestäni joka oli ihana luomu synnytys niin nyt se häiritsee tosi paljon... ja tunnen nyt alapäänkin rumaksi, mies sanoi että hänelle kelpaa... ei paljon lohduttanu sekään.

Mieli maassa. Ei pitäisi lukea näitä kirjoituksia naisten sen koosta ym... tuntuu niin kurjalta...

Noh tämä tällänen vuodatus, tähän kaatui sitten meidän haave kimppakivastakin kun häpeän itseäni jo miehenkin silmissä... ja tämä kaikki tosiaan tullut ennen estottomalle ja kauniina itseään pitävälle. Että harkitkaahan sitä pettämistä, aikamoiset arvet näköjään jää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi teki väärin. et sinä. ja sinussa ei ole mitään vikaa.

olet joko tyypillisen syyllisyyteen kasvatettu tai sitten niin itsekeskeinen että kuvittelet kaiken johtuvan sinusta. tajua tosiseikka että miehesi toimi ihan itsenäisesti ääliömäisesti.

Vierailija
2/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettämis ongelma on miehessäni ja en itse voi siihen edes vaikuttaa. Mutta tosiasia näköjään on että se vei multa itsetuntoni ja iloni elämään.

Ehkä se joskus palautuu. Ei varmaan tämän miehen kanssa ikinä, Tai sitten jatkan hänen kanssaan ja yritän itse saada itseni kuntoon henkisesti.

Olen aina ollut iloinen ja sopuhtainen ja pitänyt itseäni kauniina. Ja niinhän jokaisen naisen tulisi tuntea miehensä seurassa.

Nyt en vaan usko mitään kehuja ym.. mietin vain millasia teinipimuja mies oli vokotellut netissä. No joo, tämä asian miettiminen taas minun ongelmani. Ärsyttää vaan kun olen parhaassa iässä ja nautin seksistä ja sellaisesta ja nyt tuntuu että siitä on viety ilo. Ja ennen arvostin itseäni naisena.

Noh elämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla