Onko muita huutonetin myyjiä, jotka eivät pidä siitä, että huutaja tulee noutamaan tavaran?
En ole ollenkaan halukas puhumaan vieraille ihmisille ja minua inhottaa ajatus, että joku vieras tulee meille vaikka ihan vain ovelle.
En muutenkaan ole mikään sosiaalinen persoona, mutta kun tutustun niin olen ihan puhelias. En tiedä mikä tuossa tavaran noudossakin niin kamalaa on...
Kommentit (4)
kulumallakaan ulos, olivat kuin kylässä ystävällään.
Ei mulla ole ollut mitään ongelmaa tuossa. Myyjänä kaupat on aina tehty ovella ja tottakai annan katsoa tavaran ennen ostamista - ihan älytön neuvo tuo pakkaa niin ettei tarvitse esitellä.
Ostajana olen tyyliin soittanut ovikelloa, katsonut tavaran päällisin puolin, maksanut tasarahalla (itsestäänselvyys!!!), kiittänyt kaupoista ja poistunut.
Ärsyttää jos pitää maksaa vaikka yli 7 e postikuluja jostain 10 e kengistä vaikka myyjä asuu samassa kaupungissa. Jää ostamatta.
Minä kyllä kävisin hakemassa sen tuotteen vaikka pakettina joltakin kun maksaisin postikulut.
Tuotteen täytyy joka tapauksessa vastata kuvausta, ihan niinkuin postista tulleenakin.
Pakkaa tuote, ettei sitä tarvitse esitellä. Vaihtoon ei mene kun puoliminuuttia ja ostaja säästää postimaksut.