Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita huutonetin myyjiä, jotka eivät pidä siitä, että huutaja tulee noutamaan tavaran?

Vierailija
31.10.2007 |

En ole ollenkaan halukas puhumaan vieraille ihmisille ja minua inhottaa ajatus, että joku vieras tulee meille vaikka ihan vain ovelle.

En muutenkaan ole mikään sosiaalinen persoona, mutta kun tutustun niin olen ihan puhelias. En tiedä mikä tuossa tavaran noudossakin niin kamalaa on...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tuote, ettei sitä tarvitse esitellä. Vaihtoon ei mene kun puoliminuuttia ja ostaja säästää postimaksut.

Vierailija
2/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulumallakaan ulos, olivat kuin kylässä ystävällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut mitään ongelmaa tuossa. Myyjänä kaupat on aina tehty ovella ja tottakai annan katsoa tavaran ennen ostamista - ihan älytön neuvo tuo pakkaa niin ettei tarvitse esitellä.

Ostajana olen tyyliin soittanut ovikelloa, katsonut tavaran päällisin puolin, maksanut tasarahalla (itsestäänselvyys!!!), kiittänyt kaupoista ja poistunut.

Ärsyttää jos pitää maksaa vaikka yli 7 e postikuluja jostain 10 e kengistä vaikka myyjä asuu samassa kaupungissa. Jää ostamatta.

Vierailija
4/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kävisin hakemassa sen tuotteen vaikka pakettina joltakin kun maksaisin postikulut.

Tuotteen täytyy joka tapauksessa vastata kuvausta, ihan niinkuin postista tulleenakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi