Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska uusi lastenlevy

31.10.2007 |

Hei!

Muistatteko kun muutama vuosi sitten tv2:lta tuli Herra Heinämäen Lato-orkesteria? Kokoonapano esittää biisejä lapsille ja lapsenmielisille ilman ilmeistä opettavaista otetta. Siis musiikkia lapsille lasten ehdoilla.

Kokoonpanossa soittavat mm. Heikki Salo Miljoonasateesta, Janne Louhivuori (mm. Hurriganeskin), Mikko Löytty (mm Hurriganes, Qstone) ja Jouko Mäki-Lohiluoma. Ammattitaitoa siis löytyy.

Yhtye on nyt tehnyt uuden levyn. Ainakin meidän kotona vastaanotto on ollut riemuisa, oma hieman alle 2 vuotias jytää jo riemuissaan, ja naapurin 4- ja 6-vuotiaat vaativat omaa levyä, kun ei meillä saa koko iltaa kuunnella. Rokkia vääntää levyllä niin Matojen Elvis kuin Neiti Sikanenkin, ja hauskaa on takuulla. Suosittelen!

Levyn nimi on Nyree Näkkäri, ja sitä voi käydä koemaistelemassakin yhtyeen sivuilla osoitteessa http://www.heinis.fi.

Suosittelen! Mitäs teille kotona kuunnellaan, ja kuinka paljon nimenomaan lastenmusiikkia lapsille?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan loistava juttu!!! LAitoin heti joulupukille muutamat vihjeet, todellinen hyvänmielen musahommeli!! Itse olen aina tykännyt Heikki Salon sanoituksista ja nyt löyty jälleen uusi ulottuvuus, oon ihan täpinöissäni jo puolitoistavuotiaan poikanikin puolesta.. Meillä kuunnellaan tosi paljon musiikkia laidasta laitaan, lastenlaulujutuista tykätään mm. Sari Kaasisesta, Saukista ja pikku-oravista sekä Fröbelin palikoista.. nämä nyt äkkiseltään tuli mieleen.

Mutta kiitos vielä sinulle, teit ainakin yhden kodin vaen vieläkin iloisemmaksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi