Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuulua LUKUPIIRIIN!!! Liikkuuko tällä palstalla äitejä joita kiinnostaisi

Vierailija
31.10.2007 |

perustaa mun kanssa lukupiiri? Kyselee 26-vuotias yhden lapsen äiti Helsingistä :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin tavata vurotellen kaikkien luona =)

-25v äiti-

Vierailija
2/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan saisi aikaiseksi tapaamisia tai yhteydenpitoa.

terv. 22-vuotias kirjoista pitävä äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään suomalaisesta kirjallisuudesta laidasta laitaan, Hassinen, Remes, Itkonen.

Vierailija
4/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hamassa nuoruudessa meillä oli lukupiiri, kokoonnuttiin nyyttäriperiaatteella vuorotellen kaikkien kämpillä ja keskusteltiin kirjoista ja kaikesta muustakin. Se oli mukavaa. :) Nykyään tuntuu että on niin vaikee irrota lähtemään mihinkään. Ja toisaalta en kyllä haluaisi lisästressiä siitä, että joku kirja pitäisi olla luettuna deadlineen mennessä. Kun ei tiedä miten nää päivät aina menee ja ehtiikö ollenkaan tarttumaan kirjaan.

Mut hyvä idea, suosittelen!

Vierailija
5/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähes kaikki kirjallisuus, luen sekä ihan roskaa että " laadukasta" kirjallisuutta. Kotimaiset kirjailijat kiinnostaa myös. Aion lukea piakkoin esim. Vadelmavenepakolaisen ja Sikalat, Ruotsin kuvausta vähän erilaisista näkökulmista..

Vierailija
6/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä tapaisin mieluiten livenä.

Vierailija
7/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jane austen aio

tollasesta kuulin joskus jollain palstalla

Vierailija
8/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ihanin olisi sellainen lukupiiri, joka kokoontuu ihan oikeasti eikä vain netissä. Se edellyttäisi tietysti sitä, että lapset voisi tarvittaessa ottaa mukaan (pienempi on vasta imeväinen).

Olisiko järkeä siinä, että ap perustaisit nopeasti vaikkapa anonyymin sähköpostiosoitteen (hotmailiin tms.), johon me halukkaat voisimme ilmoittaa omat yhteystietomme ja lähdettäisiin sitä kautta sopimaan asiaa eteenpäin? Tänne av:lle kun ei ole kivaa kirjoitella mitään henkilökohtaisia tietoja.

Vierailija
9/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34-vuotias yhden lapsen äiti Helsingistä. Teen kylläkin vuorotyötä, eli kokoontumiset saattaa multa jäädä joskus väliin, mutta mielelläni lähden mukaan, jos satunnaisempi osallistuminen " hyväksytään" =)

Vierailija
10/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,sivustaseuraajaa huvittaa nykymammojen avuttomuus: Virtuaalinen lukupiiri ja satunnainen osallistuminen..

Vierailija
11/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa viestiä, eli lukupiiri at hotmail . com!

Ja mun puolesta voidaan tehdä niin että kukakin osallistuu silloin kun kykenee, ihmisillä on kuitenkin töitä ja lapsia jne.

ap

Vierailija
12/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä tykkään suomalaisesta kirjallisuudesta laidasta laitaan, Hassinen, Remes, Itkonen.

Mutta en asu pk-seudulla, joten tapaamisiin en pääse.

netissä lukupiiri? se kiinnostaisi kovasti.

Vierailija
13/22 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin täällä kerran lukupiirin mutta ei se pyörinyt. Halukkaita kyllä oli mutta ei toiminut..

mites yritettänkö uudestaan vaikka täällä? Avataan ketju ja sinne sitten lukukokemukisa, vai luetaanko samaan kirjaa, saman kirjailijan tuotantoa vai mitä vaan vai mikä olisi paras?

Mulle sopii hyvin nämä kasvotusten mutta netissäkin olisi ainakin kynnys matala ja ei haittaa jos on flunssa päällä tms.

Vierailija
14/22 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla on ilmoittautunut kaksi kiinnostunutta, vielä mahtuu mukaan :)

Vierailija
15/22 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aloitin täällä kerran lukupiirin mutta ei se pyörinyt. Halukkaita kyllä oli mutta ei toiminut..

mites yritettänkö uudestaan vaikka täällä? Avataan ketju ja sinne sitten lukukokemukisa, vai luetaanko samaan kirjaa, saman kirjailijan tuotantoa vai mitä vaan vai mikä olisi paras?

Mulle sopii hyvin nämä kasvotusten mutta netissäkin olisi ainakin kynnys matala ja ei haittaa jos on flunssa päällä tms.

T: 17

Vierailija
16/22 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan ketjua aika ajoin : )

Vierailija
17/22 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Remestä en halua lukea.

Vierailija
18/22 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paitsi laajennettua lukukokemuksiaan myös tavattua kavereita säännöllisesti noin kerran kuussa. Ilman piiriä en varmaan pitäisi yhteyttä enää kehenkään noista 10 v. takaisista kavereista.

Me luetaan etupäässä naisten kirjoittamaa, laidasta laitaan huttua ja klassikoita.

Vierailija
20/22 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sinne, jos olisi aikaa. Suosittelen, koska tunnen niitä ihmisiä. Ikähaarukka on iso, joten siellä on sekä nuoria että vanhoja ihmisiä. Ota yhteyttä Helsingin Unicefiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän