ottaisitko mun tapauksessa äitiyspakkauksen vai rahat?
Meillä ei ole kahden edellisen lapsen jäljiltä mitään vauvakamaa enää jäljellä.
Mutta, sain ystäväperheeltä paketin, jossa äitiyspakkauksen toppahaalari asusteineen, kevyttoppahaalari ja makuupussi, sekä jonkin verran n. 80-90 cm vaatteita. Lisäksi saan kuulemma toiselta kaverilta 68cm talvihaalarin.
Eli äitiyspakkauksesta meille tulisi tarpeeseen lähinnä ne sisävaatteet, eli bodyt, potkarit jne. Mutta eikös sillä rahalla (100¿?) saa jo kirpparilta aika monta bodya ja potkaria. Vai kannattaisiko sittenkin ottaa pakkaus, vaikken niitä ulkopukuja tai makuupussia tarvitsekaan?
Kommentit (7)
Pakkauksessa ei ole kovin montaa sisävaatetta.
Tuonkokoiset vaatteet ei paljon ehdi kulua...
Sillä rahalla saa hirveän vähän mitään uutta tavaraa. Pakkauksen patjat, haalarit, vaipat yms. on kuiitenkin ihan priimaa tavaraa, joilla on myös hyvä jälleenmyyntioarvo, jos ei itse tarvitse.
Joten: sinuna minä ottaisin pakkauksen ja myisin siitä ne tavarat ja vaatteet pois, joita en tarvitse tai jotka saan muualta. :)
Esim. hygieniavälineitä vauvalle ja sinulle, harsoja, vaippoja, kestovaippa, ensileluja... Meillä oli esikoisen jäljiltä jotain vielä tallessa ja kavereilta saatiin lisää. Silti otin ilman muuta pakkauksen.
Tuolla rahalla saat kyllä sisävaatetta vaikka kuinka, etenkin jos kirppisvaatteetkin käy.
Eiks ole edes kynsisaksia ja hiusharjaa tmv harsoja kahden lapsen jäljiltä? Harsot oli yllättävän kalliita muuten...
Mut ottaisin rahat ja ostaisin bodyt,potkarit ja paksummat vaatteet kirppikselta,niihin menis varmaan max puolet rahasta ja lopulla 70e saat vaikka sitterin tmv
Eikös se ole 140 e? Kyllä sillä sisävaatteita lapselle saa ostettua :)