Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni hermot tänään...

Vierailija
31.10.2007 |

kun ystäväni pyysi lenkille, sanoin etten jouda kun vauva pitää nukuttaa ja vauva itkikin iltaitkuaan taustalla, ystäväni kysyi tarvitsenko apua, vastasin etten, koska iltakitinää on melkein joka ilta. Yhtäkkiä ovikello soi ja ystäväni tuli meille ja otti säälien tytön syliinsä ja lohdutti asenteella etten minä osaisi häntä lohduttaa. Vauva jatkoi itkemistään ja ystäväni katsoi minua kuin se olisi epänormaalia. No sitten sainkin vauvan nukahtamaan kuten aina ennenkin. Ystävälläni ei ole lapsia, joten ehkä kuvittelee ettei vauvat saisi itkeä ja kyllä osaan pyytää apua tarvittaessa, tämä oli liikaa kun tuli pyytämättä vaikka sanoin pärjääväni. Kaiken huippu oli se etten edes ollut yksin vaan miehenikin oli kotosalla! En sanonut tästä ystävälleni mitään koska tottakai hän halusi auttaa mutta kuitenkin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet vauvat itkevät joskus ja se on nomraalia.

Voisin kuvitella itsekin orimivan samoin kuin ystäväsi jos olisin lapseton :) Silloin ei vain samallailla ymmärrä ja joillain on sellainen ihmeellinen empatia-asenne, että " voi pieniä raukkoja, minä kyllä osaan hoitaa teitä" . Älä siis kimpaannu! Kyllä se kaveris vielä sitten ymmärtää kun saa omia muksuja.

Vierailija
2/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan pyytää apua enkä edes ollut epätoivoinen sen suhteen että mun lapseni nyt itkee, voi kamalaa! Olen pyytänytkin apua ja tulen pyytämäänkin mutta ärsytti se asenne ja ilme millä katsoi minua kun vauva itkee, vähän ehkä syyttäväkin, ihankun olisin nauttinut tästä itkusta.

Samainen ystäväni tekee myös sitä että esim kaupungilla ollessamme hän kesken kaiken saattaa nostaa tytön pois vaunuista vaikka tällä kaikki hyvin ja päiväunet käynnissä, tästä olen sanonutkin hänelle, mutta asiallisesti, jolloin sanoi että vauvan pitää välillä olla pystyasennossa. Niin pitää mutta ei kesken unen. Ehkä mua ärsytti tuo tämäniltainen vaan siksi että hän on tehnyt muitakin outoja juttuja ja nää ajatukset vaan kerääntyy mun päähän mutta kiva kun täällä saa purkaa :) Tai ei varmaan sais mutta purin jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni jätän sen hoitoon ja yökylääsäkin jo ollut! t.ap :)

Vierailija
4/4 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi