Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pinoon minä kuulun.... ? :)

30.10.2007 |

.. Onko muita samanhenkisiä? Elikkä mies on lämminnyt esikoiseen ja tästä kierrosta jo yritetään ! Oon aivan intona ja nämä päivät tuntuvat menevän niiiin hitaasti sinne ovulaatioon saakka ;)

Olen itse 22-vuotias ja mies 4kk nuorempi. Kiertoni on ollut todella sekava pitkän aikaan, joten se hankaloittaa hieman. Kp vaihtelee 24-30 välillä! Nyt menossa kp8/ 24-30?

Ois ihanaa vaihtaa ajatuksia ja tuntemuksia ! Pitkään oon ollut taustapiruna täällä kuumeilupuolella ja aina välillä kirjoitellut kysymyksiä tänne. Nyt olisi ihana päästä johonkin porukkaan kirjottelemaan . :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitpa tulla esim. ensikoihin. Itsekin olen vasta kirjautunut näille sivuille, olen siis 22 v., myös, ja esikoista ollaan 25 v. avopuolisoni kanssa yritetty heinäkuusta. Molemmat ollaan opiskelijoita, ja perheeseemme kuuluu kaksi koiraa. Ensi maanantaina pitäis alkaa menkat, mutta toivon tietysti ettei alkais. Luulen, että testailen jo viikonloppuna. Avopuoliso saisi ihan uuden merkityksen isänpäivälle :)

Vierailija
2/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs alan etsiskelemään ensikoitten pinoa :)

Mulla kans mies yrittää päästä opiskelee....Nyt näyttäs siltä et tammikuussa alkais mahdollisesti koulu. Tietysti ne raha-asiat huolettaa aina, mutta jos on näin kova vauvakuume ja rakkautta riittää ,sekä katto päänpäälle niin eiköhän asiat aina järjesty :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitä piti vielä sanomani,et olisipa ihana ajoitus jos nyt plussailisit ! Vois olla aika jännä eka isänpäivä;)