Te joilla puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä...
Mitä puolisonne sanoi pettämisen syyksi, saitteko asiat selvitettyä ja jatkuiko suhteenne?
Kommentit (7)
Ei rysän päältä, vaan jätti liikaa merkkejä. Syy alkuselvittelyissä oli muistaakseni se, että tämä nainen osasi kuunnella =(
Liittomme jatkui ja jatkuu yhä.
ei kertonut itse vaan kuulin muualta.
Syy oli tolkuton humalatila ja täydellinen idioottius ja ajattelemattomuus(miehen omat sanat).
Olemme edelleen yhdessä ja yritän oppia elämään asian kanssa ja luottamaan uudelleen. Kyseessä vain yksi kerta, pidempää ns. suhdetta en varmaankaan olisi pystynyt antamaan anteeksi.
- epäilyttävät puhelut/ tekstiviestit (tai lähinnä käytös niiden takia)
- kävi suihkussa ennen kuntosalille menoa
- koiran kanssa pitkältä lenkiltä tultaessa koira ei läähättänyt yhtään vaan oli ihan intoa täynnä
- tietokoneen sivuhistoria (oli vertaillut horoskoopin yhteensopivuutta tähän naikkoseen)
Puoli vuotta olin henkisesti tehnyt eroa miehestä, olin uhkaillut erolla pitkään, varmaankin reilun vuoden.
Ensimmäinen merkki mistä mieheni saattoi päätellä jotain oli kun puhelimeni jäi kotiin ja tämä mies jonka kanssa petin (oli yhteinen tuttumme), lähetti minulle viestin, jonka sitten mieheni luki
Tein mukamas todella paljon töitä (tein tuolloin oikeasti ilta/-yötyötä), työvuorot vaan aina venyi pidemmiksi.
Kävin joka ilta suihkussa, olin siellä tunnin, puhelin aina mukana (tekstailin tämän miehen kanssa)
Lopulta jätin tulematta kotiin yksi yö. Aamulla mies ei edes kysellyt mitään, mutta sanoi jälkikäteen että arveli kyllä että olin sen tutun miehen luona.
Tosin tuossa jossain välissä olin jo ilmoittanut miehelle että haluan lopettaa suhteen, asuimme kuitenkin silloin vielä saman katon alla.
Terapiassa käyty ja suhde jatkuu yhä. Olemme onnellisia tällä hetkellä=)
Epäilin jo ennen sitä, rupesi käymään kuntosalilla, puhelin soi ja laittoi äänettömälle (se nainen soitteli), puhui pitkiä salaisia puheluja partsilla, ei vastannu puhelimeen kun soitin ja soitti ihmeellisistä paikoista takaisin, yhtäkkiä alkoi viettää kumman paljon aikaa yhdessä tietyssä ostoskeskuksessa (nainen asui siinä lähistöllä) ostamatta kuitenkaan mitään...
Hajosin täysin, sillä paljastui että miehellä oli ollut usean kuukauden mittainen suhde tähän naiseen ja seksiäkin oli harrastettu. Mitään syytä mies ei kertonut. Sanoi haluavansa jatkaa minun ja lasten kanssa ja pyysi anteeksi.
Tällä hetkellä mennään päivä kerrallaan. Mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut ja itse olen masentunut ja ahdistunut.
tuntui hyvältä kun kotona oli tunteet väljehtyneet ja vaimo kuulemma huomioi vain lapset, oman suhteen seksittömyys. Luottamus ei pelaa täysin edelleenkään mutta suhde jatkuu ja tilannetta yritetään korjata yhdessä. Terapiaakin on mietitty mutta liekö auttaa, kokemuksia kellään?