Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaihtaa talviaika Topfield-digiboxiin?

Vierailija
30.10.2007 |

Kun laitan kaukosäätimellä ajan niin tv:ssä näkyy oikea aika (kanavia vaihdellessa), mutta itse koneessa on kesäaika ja kaikki ajastukset menee päin per**ttä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se onkin lähes ainoa asia mikä on sujunut ongelmitta. Me kanssa ostettiin topfield kun on " paras" , mutta on kyllä ihan super huono. Edellinen boxi oli paljon parempi, kun tämä joka hävittää nauhoituksia, ei näytä ohjemlia kun päiväksi eteen päin ja on muutenkin ihan paska!

Vierailija
2/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surkee että ei osaa kellon aikaa vaihtaa? ajan vaihtaa muutaman kympin perusboksikin ihan itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ajan kellonajan asetuksissa vaan vaihtoehto kesäaika päällä/pois päältä + automaattinen ja manuaalinen aika ja sit saa ite lisätä/vähentää tunteja ja millään ei ole minkäänlaista vaikutusta itse boxin etupaneelin aikaan. Ottaa päähän ihan sikana! Jos laittaa vaikka tallennukseen ohjelman joka tulee klo 21-22 niin boxi tekee nauhotuksen klo 20-21.

Vierailija
4/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy kerran vaihtamasta menusta sen kesäaikajutun, vaihtaa siis jatkossa automaattisesti. Mutta ei tee sitä ellet ole käynyt tätä toimintoa itse valitsemassa

Vierailija
5/7 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen miksi oikea aika minkä sinne laitan näkyy tv:ssä, mutta ei etupanelissa! Luulisi että etupaneli päivittyisi myös!

Vierailija
6/7 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöohjeessa ei ole mainuttu mitään tällaisten tilanteiden varalle. Täytyy kai palauttaa koko p*ska, toivottavasti onnistuu vielä.

Vierailija
7/7 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaukosäätimen tallenna-nappi toimii järjettömän pitkälä viiveellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi