Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi näyttää plussaa. Mitäs nyt? Mihin mun pitää ottaa yhteyttä? Mä oon niin pihalla... Täys ylläri raskaus. Eka tietty :)

Vierailija
30.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä tarkkoja viikkoja, käy vaikka täältä laskemassa:

http: //www. oys. fi/index. php?option=com_wrapper&Itemid=111

Ota välilyönnit pois.

Vierailija
2/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kp ja kuinka tumman viivan sait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola-aika sinulle annetaan varmaan vasta muutaman viikon päähän. Onnea!

Vierailija
4/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva on selkeä, en tiedä onko tumma tai ei tumma. Hedelmöityminen on tapahtunut 20.10. Muita mahdollisia päiviä ei ole :)

Voiko tää tulos olla varma? Siis eihän tässä ole mennyt kuin 10 päivää tapahtuneesta " vahingosta" . VOiko se nyt jo näkyä oikein? Menkkojen olis kyllä pitänyt alkaa jo melkein viikko sit...

ap

Vierailija
5/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä äitiysneuvolaan ja varaudu sitten siihen, että ensimmäinen kysymys on, haluatko pitää lapsen. Tämä kysytään kaikilta, koska se vaikuttaa siihen, mitä seuraavaksi tehdään.

Vierailija
6/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun menkkojen olis pitänyt alkaa jo melkein viikko sitten ja yhdyntä on tapahtunut just ennen sitä, niin on kyl omituista, että siitä olisit raskaana? Eli voiko olla, että olet tullut raskaaksi jo aiemmin?

Vierailija
7/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa oletkin pitemmällä? Oliko saamasi viiva tummempi vai vaaleampi kuin vertailuvuuva? Sekin saattaa kertoa jotain siitä kuinka pitkällä raskaus on. Onko sulla muita oireita, pahoinvointia tms?

Vierailija
8/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hedelmöitys 10 pv sitten ja menkat nyt yli viikon myöhässä.. ei ole mahdollista. olet siis tullut raskaaksi jo edellisestä kierrosta. mars neuvolaan!

Vierailija
9/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hedelmöitys ei oikein ole mahdollista muulloi kuin tuolloin. Ainakin mun käsityksen mukaan Miehellä nimittäin sellainen mielialalääkitys päällä ettei saa siemensyöksyä kuin noin kerran kuussa. Isukki on tietoinen asiasta...

Olettamani hedelmöityksen jälkeen ja varmaan vähän sitä ennenkin mulla oli ovulaatio limaa. Eli voisko olla niin, että on jokin häiriö oviksessa ollut? Totta on, että pelattiin varmoilla päivillä, jotka ei sitten ehkä niin varmat olleetkaan...

Vierailija
10/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva on haaleampi kuin se toinen viiva. Ja ei ole ollut pahoinvointia. Pinna on ollut kireä ja nipistelyä vatsassa ja väsymystä. Ns normaalit pms oireet... Jospa en sittenkään ole raskaana?

Vierailija
11/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tuntuu tosi oudolta, että tosta 20.10. seksistä olisit nyt raskaana. Tai siis, et se näkyis jo...

Vierailija
12/12 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viivaa tulee, ja jos olisit raskautunut jo edellisestä kierrosta niin olettaisin viivan olevan jo toooosi tumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme