G: Kauanko pahoinvointi kestänyt?
Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, että kauanko teillä pahoinvointi kestänyt ja millä viikoilla alkoi? Itselläni ekalla kerralla ei ollut pahoinvointia lainkaan, tokalla kerralla loppui vasta 6kk:n jlk ja senkin jälkeen satunnaista etomista (ja alkoi viikolla 6) ja nyt kolmannella kerralla mietin että näinköhän taas saa kärsiä kuukausitolkulla... ;)
Kommentit (6)
Mulla alkoi pahoinvointi jo ennen kuin tein raskaustestin ja loppui siinä 16-17 viikolla. Että ihan tarpeeksi sai kyllä ällötytä kestää.
...ja edelleen oksennan joka aamu, viikot nyt 22+. Rajuinta oli noin viikoille 12-13 asti. Sen jälkeen on menty yhden aamuoksun taktiikalla, on jo ihan yleinen vitsi tuttavapiirissä. Saa nähdä mennäänkö laitokselle asti näin... Muuten olo on jo tosi hyvä ja ruoka maistuu ja pysyy sisällä, joten osaan itsekin nauraa asialle, mutta silloin ei kyllä naurattanut, kun oksensin parhaimmillaan 7 kertaa päivässä. Mutta taidan olla siitä harvinaisemmasta päästä kuitenkin, että useimmilla loppuu aikaisemmin.
on mulla oksetus olo loppunut. Yhdessä raskaudessa ei ollut koko pahoinvointia ollenkaan. Mitä useampi raskaus takana sitä pidempi on aina ollut seuraava pahoinvointi kausi.... en edes uskalla ajatella kuinka pahaolo olisi kuudennella kerralla.....
niiloakseli rv 21+1
ekassa olin huonovointinen n. rv 6-16
tokassa pari päivää rv 9
kolmannessa rv 4-13, nyt näyttäisi olevan ohitse :)
niipa rv 14+1
melkein heti plussaamisen jälkeen alokoi pahoinvoinnit. Varmasti joskus rv5. Nyt rv 13+0 ja pahoinvointia ei enää ole. Noin pari viikkoa ollut parempi olo. Joskus tulee huono olo jos on kova nälkä tai syönyt jotain oikein " epäterveellistä" ja rasvaista ruokaa.
Pahoinvointi alkoi rv 5+3 ja jatkui pahana rv 11+6 asti loppuen kokonaan rv13+
bucomama ja pähkinä rv18+3 seka isot tytsyt (6v ja 3v)