Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun te sovitte miehen kanssa asioista tai suunnittelette yhteisiä juttuja, niin

Vierailija
30.10.2007 |

joudutteko usein perumaan tai muuttamaan suunnitelmia miehen yllättävien menojen takia?

Minua välillä ärsyttää suunnattomasti se, että miehelle saattaa tulla päivän varoitusajalla jokin työkeikka tai muu este, ettei päästä lähtemään lomalle tai joudumme lyhentämään loma-aikaa radikaalisti.

Päivän reissut peruuntuvat tosi usein.

Rasittaa olla tuollaisen miehen vaimona, jonka " lupauksiin" ei aina voi luottaa.

Me ei voida ikinä varata mitään ulkomaanmatkoja ihaniin matkakohteisiin, kun ne saattavat vesittyä yhtäkkiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan meillä se on tuo vaimo joka ei osaa päättää eikä pysty sitoutumaan mihinkään menoon... kaikki vaihtoehdot pitää olla auki viimeiseen asti. Ja yleensä sit peruu, ja silloin harvoin kun lähtee niin jäljestä päin harmittelee kun tuli mentyä, tyhmät juhlat tms.

T: mies

Vierailija
2/4 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jutut tapahtuu meillä miehen ehdoilla. Ei sillä ole edes sellainen työ, että sen takia pitäisi mun joustaa, vaan ihan vaan miehen omien menojen takia. En viitsi yrittääkään sopia sen kanssa mitään, koska kuitenkaan ne sopimukset eivät pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kertoo minulle. Tämä ihan siksi että voin ENNAKOIDA. Joskus on ihan yht´äkkiä ilmoittanut lähtevänsä jonnekin ja on voinut tietenkin lähteä, mutta en ole katsonut hyvällä, jos on paljon asioita kesken.

Eli ajoissa on suotavaa ilmoittaa, jos haluaa lähteä jonnekin SILLLOIN kun on paljon tekemistä muutenkin. Välillä olen kyllä suoraan sanonut, että ei mene ja häntä tarvitaan kotona. Tämä tosin harvinaista, että ei saisi mennä jonnekin.

Vierailija
4/4 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen työ on todella hektistä, sisältää paljon matkustellua ja joskus illalla tulee ilmoitus, että aamulla pitää olla jo esim. toisessa maassa. Mies on myös korkeassa asemassa isossa yrityksessä ja lisäksi osakas, joten omatkin rahat on pelissä ja moni homma on konkreettisesti seis kun hän on poissa ja suurin osa hänen töistään on sellaisia, että kukaan muu ei niitä voi hoitaa, kun kukaan muu ei tiedä niistä _mitään_ ja jos hän ei johonkin joskus pääse, niin siinä voi mennä yritykseltä isojakin summia rahaa sivu suun.

Mutta kun yhteisiä menoja suunnitellaan, olivatpa sitten viikon tai vaikka vaan viikonlopun tai vaikka yhden päivän reissuja, niin kyllä pitää siitä kiinni, että niitä ei peruta.

En muista nyt äkkiseltään, että oltaisiin yhtään mitään peruttu _ikinä_ sen takia, että miehen työt tulee esteeksi. Ei edes teatteri-iltaa tms. pikkumenoa. Yhtä yhteistä lomaa jatkettiin kerran alkupäästä kahdella päivällä, kun miehelle tuli yllättävä työkeikka juuri sinne minne oltiin muutenkin menossa!

Enkä muuten muista, että mies olisi ikinä joutunut edes lounastapaamista töidensä takia perumaan! Ne tosin sovitaan miehen töihin sopiviksi max. viikko ennen h. hetkeä.

Kyllä mun mielestä sun pitäisi ap. jutella miehesi kanssa ja selvittää monennellako sijalla perhe on hänen prioriteeteissa :(. Onko mies muuten vapaa-ajan kotona, vai meneekö silloinkin kavereiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi