Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinhuoltajat Oulussa ja lähikunnat

Vierailija
30.10.2007 |

jos tarvitset hetken omaa aikaa; harrastuksiin tai vain asioiden hoitoon, tulen mieluusti hoitamaan lastasi. meillä ei omia lapsia ole ja tuttavienkin lapset jo teini-ikäisiä. Parhaassa tapauksessa voisin olla tukiperhe johon lapsen voit tarvittaessa tuoda. Ei tarvitsisi aina ottaa eri hoitajaa. Rahallista korvausta ei tarvitse miettiä. Yhteystietoja ei tähän palstaan voi laittaa, mutta eiköhän tietoja voi vaihtaa muutakin kautta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on myös mahdollisuus ottaa lapsi mukaan mökkireissulle vkl. Olisi hieman vaihtelua arkeen. Pääsisi saunomaan ja kelkalla ajelemaan, kunhan nyt ensin sitä lunta tulisi. Meillä myös auto, joten lapsi pääsisi mukaan Esim. Kemiin lumilinnaan ja Rovaniemelle joulupukin pajaan, myös lossiajelu Hailuotoon majakkaa katsomaan voisi olla kiva.

Vierailija
2/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan, kerrotko pikkasen lisää.. esim. millaisella varoitusajalla pystyt tulemeen paikalle? olisi enemmän kun tervetullutta apu lastenhoitoon. Minulla 3,5v poika joka ei pääse paljonkaan muuten pois kotiympyröistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, kyselit kuinka nopeasti pääsisin hoitamaan lasta? olisihan se tietysti kiva sopia etukäteen, mutta melko nopsasti, koska olen kotosalla liiton päivärahoilla. Mies palkkatyössä. Ja kaikki asiathan ovat sovittavissa

Vierailija
4/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mielellään otettaisiin lasten hoitoapua vastaan! Mulla 2 vuotias tyttö ja yh olen. joskus olisi mukava hengähtää tai edes nukkua pari tuntia! ilman että lapsi pyörii jaloissa. onko teillä lemmikki eläimiä?

Vierailija
5/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa tähän s.postiosoitteesi? Muista välilyönnit pisteiden jälkeen niin sit onnistuu.

Vierailija
6/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iinas@luukku. com, katotaan onnistuuko näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän