Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta sellaisesta saksalaisesta anatomisesti muotoillusta potasta?

Vierailija
29.10.2007 |

Sellaisista läpikuultavista. Aika uus juttu ilmeisesti. Kiinnostaisi, mutta haluaisin kuulla kokemuksia ensin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kylk sen läpinäkyvän ostanu ellei jo olis pari pottaa..... Sekä tytöllä että pojalla on saanu arvuutella koska tuli...... Mutta meillä onkin potatettu jo 3kuisesta alkaen.......

Niistä muista läpikuultavista ei ole kokemusta itsellä mutta olen kuullut niitäkin kehuttavan :)

Vierailija
2/4 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellasta vähän eri mallista. Mulla kans 4kk vauva ja kiinnostais vähän tuo vaipattomuus. Aloititko ihan pottaan pissattamalla vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen 3kk nostin lapset aina vaipanvaihdon yhteydessä potaalle vähäksi aikaa. KAinaloista kannattelin ja reidet otti kiinni pottaan eli eihön ne tietenkään siinä mitään " istunut"

Mutta myös lavuaariin/pytyyn voi pissattaa niin kauan kuin jaksaa kannatella ;)

Onko nämä sivut tuttuja?

http: //www. voima. fi/content/view/full/611

http: //www. latteria. biz/vvv/

Vaikka puhutaanhan noissakin vaipattomuudesta joka on minusta vähän huono koska nmin kylmässä ilman alassa on melko hankalaa ja niissä pitisikin enemmän puhua vaippoja käyttävän lapsen potattamisesta.

Mutta siis potattamisen ideologiahan kuitenkin on ihan sama :)

Onnea vaan kyllä se eka pisu sinne pottaan tulee ennemmin tai myöhemmin ja seurava nopeammin kuin arvaatkaan.....

Poika on tehnyt kaikki kakat pottaan 6kk lähtien ja vaipan tajusin ottaa siltä pois 1v9kk kohdalla vaikka olisikin ollut varmaan mahdollista jo aikaisemminkin.

Tyttö on nyt 1v3kk ja kuukausi sitten alkoi itse pyytämään potalle sillointällöin.

Vierailija
4/4 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anatominen potta (vihreä, jossa on " silmät" edessä) Muuten hyvä, mutta alle 6kk voi kellahtaa siitä taaksepäin kun ei ole korkeaa selkätukea.