Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä! 29.10
Tällä viikolla alkaa uusi kuu, joten nyt on tsempin aika. Minä ainakin kuulun ihmisiin " next monday" . Ensi kuussa, seuraavana maanantaina...jep jep. Niin ne viikot ja kuukaudet kuluu. Tänään on kuitenkin se ratkaiseva maanantai ja tästä viikosta lähtien kilot karisee ja miinusta tulee! Kuukausikin vaihtuu, joten tämä tulee olemaan myös se seuraava kuukausi ja nyt pysyn päätöksessäni. Tämä päivä on alku uudelle elämäntyylille ja hallinnalle. Pysyn päätöksessäni ja toivon potkuja persuuksille, jos alan vielä tämänkin jälkeen sortumaan, enkä ilmoittele painojani, kun on repsahdus päällä! Tästä siis tähtäämme hyvään viikkoon ja vuoden parhaimpaan kuukauteen. Kuitenkin joulukuu ennen aattoa saa luvan olla vielä parempi. Nyt siis kaikki ottamaan itseään niskasta kiinni ja potkimaan muita tuloksiinsa. Yhdessä me pääsemme tavoitteisiimme ja olkoon tämä meidän " läskileiri" . Tavoitteet täältä tullaan! ;)
Kommentit (28)
En halua mennä aamulla vaa' alle... En syönyt tänäänkään karkkia (WOW! 3. päivä peräkkäin ilman - ja tiukkaa tekee), mutta nyt illalla ahdoin mahan täyteen makaronilaatikkoa ja pikkasen pop corneja ja dippiä... Molemmat jälkimmäisistä tosin kevyt-versioina, mutta SILTI! Miksi ihminen on näin heikko... Kaiken lisäks kävin tänään kans salaa jo vaa' alla, kaikki vaatteet päällä ja päivällä, kun olin NIIN varma, että oon laihtunut...mutta näytti sitten 71,3...(Viime pe 70,6.) No, huomenna siis nähdään oikea tulos... Mutta enpä usko, että hirmuisia grammoja on pudonnut (jos lie ollenkaan), kun kerta tänään näytti tuon - olkoonkin päiväpaino kaikki vaatteet päällä... Sekö on sitten palkka, kun kolme päivää kärvistelee ilman karkkia, että painoa vaan tulee lisää??? Arvatkaa vaan, lohdutanko itseäni jollain suklaalla huomenna, jos plussaa on oikeesti tullut... :(
No, huomisaamuun siis! Toivottavasti iloisemmin mielin silloin :)
etten ole kirjoitellut ja nytkin jo kiire töihin... sikäli kuitenkin parempi, että nyt on sentään työpaikka mihin mennä :)
Paino on noussut ja paino on laskenut... joten en siis ole ollut laikkarilla kovinkaan tunnollinen, paitsi nyt: Aloitin maanantaina painonvartijoissa ja uskon, että nyt nämä läskit lähtee, varsinkin kun mieheni on kovasti kannustamassa minua hyvään saavutukseen.
Paino siis nyt 79,9 kg ja tavoitteeseen se 9,9 kg... mutta sinne mennään, vaikka läpi harmaan kiven :)
Tsemppiä kaikille laihduttaville :):)
Eli vaaka näytti 70,2kg, joten -400g sittenkin :) Ihan hyvä juttu. Nyt pitäs vaan liikuntaa lisätä.
Vyötärölle oli tullut sentti lisää, mutta se lienee siitä syystä, kun eilen illalla ahmin mahan täyteen... Lantiolta on 2 senttiä lähtenyt!
Tässä siis tiedot päivitettynä:
Pi-Ki
8.10. aloituspaino 71,5kg (vyöt.88cm/lant.112cm)
19.10 70,5kg
26.10 70,6kg
2.11. 70,2kg (88cm/110cm)
--tavoitepaino 50-55kg (minkä 3 vuotta sitten painoin!).
--välitavoitteena paino ennen raskautta, eli 61kg.
ANGELINAKO, kannattaa kopioda toi koko yllä oleva kappale listaan - laitoin vyötärön ja lantion mitat vähän eri tavalla, niin vie vähemmän tilaa :) TACK!
Nyt aamupalalle! Jos söis ihan Nallen Kunto-kaurapuuroa ;)
Joo noi vaaát on erilaisia. Mähän punnitsen aina töissä perjantaina työkaverin kanssa ja se vaaka näyttää sit kans puolisen kiloa enemmän. Olen muuten aloittanut myös niitä activia jogurtteja syömään, jotta maha vielä toimisi paremmin. Olen sellaista ummettaa ummettaa tyyppiä. Viikko meni ok:sti... tähän saakka. Jokapäivä keitto ja salaatti lounas, ei suklaata. Mutta kahtena iltana jädeä ja jälkärinä joskus oli vanukasta, siinä se suklaanhimo meni :). Jumpassa ja stepissä hikoilin ja koiran kaa yksi lenkki. Tänään on myös lenkki ja lihasvoimatreenit.
Pyhäinpäivän menua suunnittelin. Mies toivoo riistaa kermakastikkeessa ja vohveleita jälkiruoaksi, joten kalorit paukkuu. Mutta sipsejä en osta, suklaata ehkä yhtenä päivänä sallin kuitenkin. Teen illaksi coctailtikkuja:lihapullaa, juustoa, viiniryp, suolakurkkua. Vähän ruokaisampaa dipattavaa sipsien sijaan ja porkkanat rules. Niin ja se paino -300g, eli 96,5kg. Edes pitkästa aikaa alaspäin ja menkatkin alkaa tänään, jeyah!!!!
Nyt tuuletan:94.1kg!!!Ei oo näin alhaalla käytykään!Enää nelisen kiloa,niin olisin kaheksankympin puolella..Ja siitä on aikaa!Voi että kun jaksaisin pysyä tiukkana!Tulee vaikea viikonloppu,on synttäreitä ym. juttuja..
Angelinako,monta lasta teillä on?Meillä 6,nuorin nyt 2,5kk ja mulla on kanssa krooninen vauvakuume..Haaveissa yksi tai kaksi vielä,mies vaan eri mieltä,mutta kunhan tuo pieni vähän kasvaa,meinaan aloittaa käännytyksen :)
Möykkyräiselle mukavia ristiäisiä,me juhlittiin kuukausi sitten ja tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus jo..
Kaikille isot tsemppaukset,oon niin hyvä esimerkki tällä kertaa kun pitkän takkuamisen jälkeen onnistuin!Ai niin,mittasin huviksen vyötäron,tulos 90cm ja lantion,116cm.Kaikki kerääntyy takapuoleen..Hyi kamala.
Mulla paino on samassa, en oo enää niin jaksanu laihduttaa kun kuitenkin olen jo ihannepainossa. Nyt vaan yritän sen siinä pitää, eihän toki haittaa vaikka vähän menis poiski vielä:) Vaan tyytyväinen olen.
Karkkia ja sipsiä on tullu syötyä taas viikonloppuna, vaan viikolla taas jumpataan:)
Punnitus 4.11. ja paino 66,3kg. Miinusta viime viikkoon 800g. Lomalla kertynyt paino on muisto vain :)
Vitsi, hyvä alkuni on valumassa hukkaan. Iski se pelätty räkätauti, joten kaikki liikunta on nollissa ja kaikkea herkkua tekee mieli. Viikonloppuna on ristiäisten vuoro ja kuka nyt pystyy vastustamaan voileipäkakkua...ja eihän kaikkia vieraat syö, ja poiskaan ei ylimääräisiä raaski heittää...Plääh!
Täällä myös vauvakuumeinen _o/ Se on sellainen krooninentauti. En tiedä, mikä olisi se lapsiluku, jotta tauti paranisi.
Koittakaahan te muut keventyä. Itse koitan hillitä himoni ja tervehtyä, jotta saan ensi viikolla jatkaa vanhalla hyvällä tsempillä.
Möykky