MAALIKSET ' 05 vko 44
Kommentit (47)
Voi ihanaa,mahtavaa miten piiitkä pino!Viides sivu jo menossa! :)
Juuso meni serkkunsa (12.v) kanssa ulkoilemaan,joten minulle jäi joutoaikaa ja tottakai se täytyy käyttää tehokkaasta... ;)
Voi,voi,tuntuu monella olevan sairastelua menossa,paranemisia kaikille!
Nasulinalle tulin vastailemaan taloasioista.Elikkäs meille tulee yksikerroksinen,koko talon pinta-ala on n 140 neliöö,sisältää autokatoksen joka siis talon yhteydessä.Sit on vielä erillinen autotalli.
Juu,kyllähän toi laattojen ja tapettien valinta vähän vaikeeta oli,kun valikoima oli niin älyttömän suuri!Otettiin maalattavaa tapettia,joten kohta pitäs päättää minkä väristä maalia niihin laitetaan...
Niin ja eikä siinä vielä kaikki!Eilen käytiin kiertelemässä huonakaluliikkeitä kun tarvitaan uus sohva,jonkinlainen hyllystö olohuoneeseen,keittiön ruokailuryhmä sekä meille uus sänky.Silläkin rintamalla tota valikoimaa piisaa...ja ens viikolla pitää olla päätökset tehtynä, kun tulee toimitusmyyntinä, ni ehtii jouluksi.
Oikeesti,käy aivot ylikierroksilla ja tuntuu et aina kun saa yhen päätöksen tehtyä ni jostain suunnasta vaaditaan uusia päätöksiä...Yhtä hullunmyllyä.
Nyt meni kyl ihan talon selityshommiksi.Mut siis maalispojulla kaikki ok ja nyt lähen juomaan kupin kahvia.
Nasulinalle suppareita oikein urakalla!!!!!
Suohomppeli81 ja ulkoileva Juuso
Hih, anteeksi Tel, EN voinut olla nauramatta kun luin tekstiäsi. Olisitpa nähnyt mikä hässäkkä meillä eilen oli kun tajuttiin tuo nooran nokkosihottuma. Tuhat ajatusta vilisti päässä ja mietin jo että lähdetään molemmat sairaalaan, minä synnyttämään ja noora tutkittavaks =) Säikytti siis täälläkin!
Mutta onneks järki tuli pian kehiin ja tajusin onneks omien kokemusten perusteella mistä on kyse. Miehän olen syönyt reilun vuoden lääkettä tähän nokkosihottumaan ja tulen varmaan aina syömään. Sen aiheuttajaa ei miulla ole viisaat lääkärit keksineet ja niin kauan kun lääkkeet tehoa, sitä ei käydä tutkimaan. Tutkiminen on sitten sitä että sairaalassa aletaan syömään vettä ja perunaa ja karsitaan siis siten kaikki ylimääräinen pois. Useimmiten urtikarian aiheuttaa epäsopiva lääke tai lisäaine.
Kiva EMPPA kun olit käyny kirjottelemassa! Teilläkin siis sairastelut on jatkuneet :( Eikös Emilialla ole ollut aika monta korvatulehdusta?
Suohomppeli: Voin vaan KUVITELLA millaisia valintaprosesseja teillä on. Myö kun tehtiin täs vasta hiljattain remonttia niin olihan lattioissakin valitsemista. Huh! Mutta onnea teille myös huonekalujen metsästykseen! Toivottavasti löydätte sellaiset mieleiset ja suht neutraalit mihin ei heti kyllästyis =) Myö ollaan oltu tosi tyytyväisiä tuollaiset " pala hyllykköön" olkkarissa. Eli niiden palojen järjestystä saa muunnella ja osteltua lisäpaloja.
Mutta nyt täytyy jatkaa siivoamista (edes yksi ässä käytössä) kun mies lähti maalisneidon kans ulos ja mummilaan käymään. Arvoin kumpi ois miulle " helpompaa" ja päättelin et siivous. Juu, on se kun täs koneella istuu =) Viime yön taas oli sellasta hermosärkyä selässä että hermo meinas tosiaan mennä itseltäänkin. Neuvolas sanoivat et panadolia 3 kertaa päivässä, tänä aamuna sit alotin sellaisen kuurin.
Hei vaan taas kaikille!!!!
T: Katja rv38+6 tai 39+3
Aamusella keiteltiin puurot, juotiin aamukaffit ennen ukon lähtöä töihin ja sitten ruvettiin leipomaan piparkakkuja. Ilmeisesti tarhassa on tehty tätä hommaa, jotenkin en jaksa uskoa, että likka olisi muistanut viimekeväisten leipomusten perusteella, että mistä hommassa on kyse. Vaikka välillä likan muisti yllättääkin.
Tästäpä taidetaan napata päikkärit ja mennä sitten iltapäivällä tutkimaan räntäräpäskää.
Ai niin, sellaista kysyisin, että mitä videoita teidän maalislapset tykkää katsella. Meillä kun ei ole kuin Muumeja, ja tarkoituksena on hankkia jotain lisää lähiaikoina.
Korvapuustit
Juuso on miehen kans saunomassa,joten nopeesti tulin Korvapuustille vastailee...
Elikkäs tohon video asiaan tai dvd:tä meillä on kaikki.Meillä Juusolla on erilaisia dvd:itä mm Muumit, titi-nalle ja Puuha-pete.Nämä ovat suosikkeja.Sit on yks Fröbelin palikat,sitä katsoo silloin tällöin.
Nyt ovat jo suihkusa,täytyy mennä
S ja Juuso
Heips!
Korvapuustille tulin vastaamaan että meillä on tällä hetkellä katsotuimmat dvd:t Muumit, Titi nalle, Pingu ja Topi ja Tessu 2 =) Näistä meidän likka tykkää ihan mahdottomasti. Titi nallen tahdissa tanssitaan ja leikitään =)
Käytiin äitini synttäreillä, hänellä on maanantaina virallisesti synttärit, saas nähdä saadaanko toinenkin synttärisankari samalle päivälle =)
Odottavan aika on täällä aika piiiiitkä....huoh...
T: Nasulina taas
rauhallista viikonloppua vietetään. Tekee hyvää tiukan työviikon päälle, olen niin rähjääntynyt etten jaksa edes nähdä ystäviä.
Huomenna pitäisi kuulla työstä, pidän peukkuja. Olisin toivonut saavani selkoa asioihin jo perjantaihin menessä. No, kävin toisessakin paikassa haastattelussa perjantaina, joten toivoa uuden duunin löytämiseksi on.
Tänään mennään vaihtamaan talvirenkaat mun autoon, kun tuota pakkasta lupailivat viikonlopun jälkeenkin. Mies onneksi lupasi hoitaa vaihdon, mä pysyttelen Kaisan kanssa visusti pois jaloista.
Huomenna on tarha kiinni koulutuspäivän vuoksi ja mä lupasin pitää vapaapäivän. Viikon tohinoissa olen sen tietenkin unohtanut, niinpä joudun menemään huomenna Kaisan kanssa töihin hoitamaan sitä sun tätä.
Lastenohjelmiin - meillä katsotaan dvd:ltä Maisaa, Pikku jääkarhua, Muumeja, Tiikerin omaa elokuvaa ja Madagaskaria. Pixarin piirretyt ovat kivoja, kun niitä jaksaa katsoa aikuinenkin. Kaisa jaksaa katsella hyvin reilun tunnin mittaisia leffoja.
kua ja Kaisa
Lääkkeestä meil oli viimeksi tota amorion nyt amoxin