(.) Marrasmassut maanantaihin (.)
Linkkiä viikonlopun keskusteluihin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11588201&p=1&tm…
Kommentit (24)
Minäkin vähän harvemmin täällä pinoutuva..aattelin tulla antaa isot virtuaalihalit teille kellä vaikeeta olla..mulle voi sit niitä supistuksia lähettää, jos tuntuu et on liikaa, täällä aletaan olla niitä vailla, kun tuntuu ettei mitään tapahdu ikinä.
Ja tietty suuret onnittelut jo nyyttinsä hakeneille! Ihanaa vauvanhajuista arkea teille!
Milenna rv 38+2
Valitusta tulee nyt vaan minultakin, sori. Olo alkaa jo olemaan niin tukala että ei oikeen voi olla mitenkään päin =/ Kaiken kukkuraksi olen tänään ainakin kolmesti kuullut kommentin " Sun maha on jo aika iso." Ai on vai!!! Tai " Sulla ei varmaan oo enää kauaa jäljellä.." Onpahan! Kaks viikkoa =/ Tuntuu hirveen pitkältä ajalta, vaikka aika oikeesti meneekin nopeesti.
Toisaalta, kun on jo vauvan syntymäpäivä tiedossa, ei ole epätietoisuutta siitä että kauanko vielä kestää! Menis nyt silti vaan äkkiä tämä aika!!!
Monella tuntui olevan myös tukala oloa ja hinkua päästä eroon valtavasta masusta! Freya ja sasusasu nyt etenkin jäitte mieleen =) Jaksamisia vaan kummallekin!!! Freya tosin taitaakin olla jo kohtapuolin tositoimissa, wau!!!
Nukkuminen on mullekin hieman outo käsite nykyään. Haluaisin niin kovasti tehdä sitä, mutta kun se takkuilee niin se takkuilee. Viime yö oli kaiken huippu kun jouduin parin tunnin välein ravaamaan vessassa!!! Huomenna aion aamusta heti litkiä vettä niin paljon ettei sitten vahingossakaan janota enää iltasella!!! Toinen asia on sitten se että kuinka sitä sitten muuten saisi nukuttua. Lonkat puutuu aika nopeesti, ipanat kömpii yöllä kainaloon ja sitä rataa.. Yhden yön kun saisi nukkua ilman heräämisiä.. zzzzz No- onneksi molemmat lapset nukkuu vielä päiväunia, niin saa itse siinä samalla sitten vähän otettua univelkoja kiinni!
Vauvakin tuntuu välillä olevan oikeen AGGRESSIIVINEN. Onkohan pikkusella jo tila niin vähissä, että täytyy oikeen voimalla vaihtaa asentoa...? Varmaan sitäkin kiukuttaa =) Tuntuu niinkun tulis välillä mahasta läpi! Ei siinä muuta, mutta se sattuu ja tuntuu hirveen inhottavalta!!! Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
En nyt viitsi enempää valittaa. Helpotti tämäkin. Kiitos kun jaksoitte kuunnella =)
Oliskohan huominen parempi päviä..? Siinä toivossa nukkumaan!
Yazmin 36+4
ebballe piti vielä toivottaa tsemppiä! Taidat sinä olla seuraava onnellinen =)
Alkaa ollaki pitkiä nää päiväpinot ku tähän aikaan illasta pääsen vasta kurkkaamaan. Taitaa kaikkia jo jännittää sen verran tuleva synnytys joka todella on jo lähellä et useemmat pinoutuu nyt päivittäin ku ennen vaan sillon tällön :)
Tänään oli taas reissupäivä: oltiin tyttöjen kaa Isossa Omenassa mun äidin kaa ku sil oli vapaapäivä. No tuli käytyä kirjastossa, kaupassa, ostettiin mun isille synttärilahja, käytiin kiinalaisessa syömässä (nam) ja parissa vaatekaupassa. Ihan jaloissa ja alapäässä tuntuva reissu oli. Huomenna meen kaverin kaa viel itsepalvelukirppikselle sillä aikaa ku tytöt on kerhossa.
RvaRuljanssti: Mulla yöt on edelleen levottomia niin ku on ollu jo jonki aikaa. Pissalla käyn yleensä 2 kertaa ja sit on muutamana yönä ollu supistuksia. Myös jalkovälistä vihloo ja istumaan pääsy on jo oma ohjelmansa. Sormet ja kädetki tuppaa puutumaan joten kyllähän siinä on ohjelmaa yölle mikä pitää hereillä.
Germitillä onkin jo pikkunen sylissä!
-ebba-: Ootkohan jo synnyttämässä?
--freya--: Hyvä ku pääse näytille synärille. Pakkohan niiden on ainaki tutkii mikä on tilanne eli joko synnytys ois käynnistyny/käynnistymässä. Koita jaksaa vaikka uskon et potuttaa! Ehkä ootkin jo synnyttämässä...
Tarald ja tiitiäinen 37+2