Testaa englannin sanaston tuntemuksesi ja lahjoita samalla riisiä nälkää näkeville
www. freerice. com
Olen päässyt sanastotasolle 14, mieheni on päässyt jo yli kolmenkymmenen
Kommentit (8)
Kuinka monta pitää aina saada oikein, että pääsee seuraavalle tasolle? Se tuntui junnaavan tosin pitkään samalla tasolla, vaikka vastasin lukuisiin peräkkäin oikein.
Ihan ensimmäiset sanat vaikuttavat eniten ' aloitustasoosi' , eli ne sanat joiden aikana tason kohdalla on viiva.
suureksi osaksi arvailemalla, mutta jotain passiivista sanavarastoa varmaan on kun pystyy arvailemaan oikein vaikka ei ole muistikuvaa että olisi ikinä nähnytkään koko sanaa
36 on paras taso mille pääsen. En arvaile, yritän tietää. Suurimman osan sanoista tiedänkin, mutta sitten kun en, niin tipahdan. Prkl.
mä sain 35-40 ja olen native, et sillai ;)))
Olen sentään lukenut latinaa ja kreikkaakin. :( Sniff.
Ensimmäiset 3-4 sanaa merkitsevät näköjään todella paljon lähtötason määrittymisessä. Nyt minäkin olen päässyt 38-42 tasollel
Pistetason nostaminen on alemmillakin pisteillä tosi hankalaa, kun aina välillä tulee kuitekin vääriä vastauksia.
ap
Lahjoittajina on monenlaisia yrityksiä Applesta Valittuihin Paloihin. Kampanja alkoi 7.10.2007 ja nyt on jo lahjoitettu yli 330 miljoonaa riisinjyvää!
Kaikki siis mukaan!