Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi että mä inhoon tota Chibaa!! :/
31.10.2008 |
"Cheryll ihasteli muiden asukkaiden ruskeaa ihoa ja harmitteli, ettei itse ollut ruskea. Anniina sen sijaan totesi olevansa todella vaalea luonnostaan.
Cheryll halusi verrata käsivarttaan Anniinan käsivarren vääriin. Vertailu sai Cheryllin harmittelemaan entistä enemmän, ettei hän ollut lainkaan ruskettunut.
-Chipa, missä sun silmät on tällasissa tilanteissa? Jari-Matti huokasi."
http://www.bigbrother.fi/dav/mn/bigbrother/mn_kuvat/subtv/big_brother_2…
Kommentit (3)
Ja miksei voisi olla tissit paljaana kun laitetaan suihkurusketus? Kyllähän siellä miehetkin esittelee kikkeleitään harva se päivä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
rakastaa Chipaa! hän melkein aloi itkemään kun sanoin että annoin C:.lle miinusta.