Olisko kellää antaa kissanpentua, Seinäjoki tai lähialueelta
Kommentit (14)
Siis meillä olisi suloisia kissanpentuja. Kannattaa tulla katsomaan, ja saa vaikka kaksikin pentua.
ettei tarvi jossain nettipalstalla tuntemattomille tarjota vaikka kahta pentua kerralla. Olet ilmeisen typerä eläinrääkkääjä.
Teettäkää niitä pentuja VAIN, jos niille on koti luvassa. Muussa tapauksessa LEIKATKAA NE NARTUT!!!
Kissoja on pilvin pimein tarjolla joka puolella.
Minä en ole eläinrääkkääjä, vaan hoidan kissani hyvin. Meillä on muutama kissanpentu, jotka saa jos joku haluaa. Jos niitä ei kukaan huoli, hoidamme niitä hellyydellä ja rakkaudella.
Ja luepa 12 viestin aloitus kunnolla. Minä en kaupittele kissojani, vaan viestin kirjoittaja kyseli, että olisiko niitä Seinäjoen alueella tarjolla. Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi. ÄÄLIÖ!!!!!!!!!!!!
Tulevatko lemmikseiksi vai johonkin muuhun tarkoitukseen?
sekä kauppojen ilmoitustaulut ja kymppirivit lehdistä. Kissa muuten elää muutakin elämää kuin tuon ihanan suloisen pentuvaiheen.
Aikuista emme uskalla ottaa, kun ei tiä millanen on, tulee lapsiperheeseen. Meillä on ollut kissa ennenkin.
Sekä aikuisia kissoja että pentuja. Itse otimme tuolta Vaasan kissatalosta ihanan kissan vuonna 2004 ja mahtava kissa on! :)
Tässä sivujen osoite:
www. vaasankissatalo. org
Löytyisi kaksikin poikakissaa kauhajoelta. Toinen on harmaa ja toinen musta-ruskearaitainen valkoisilla tassuilla.
Ilmoittele jos kaipaat, niin laitan sähköpostilla vaikka kuvia tulemaan.
olisin kissiä vaille tässä yli-vallissa koiralle kaveriksi 0400232093
Leikauttakaa ja siruttakaa kissanne, AINA!
Mullakin olis ollu kissanpentuja 2007 🐱
Miksi et haluaisi maksaa kissasta? Hankintahinta on pieni verrattuna vuosien varrella tuleviin eläinlääkärikuluihin. Muista, yli 10- vuotias kissa on käytettävä vuosittain eläinlääkärin tarkastuksessa, vaikka mitään näkyviä vaivoja ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et haluaisi maksaa kissasta? Hankintahinta on pieni verrattuna vuosien varrella tuleviin eläinlääkärikuluihin. Muista, yli 10- vuotias kissa on käytettävä vuosittain eläinlääkärin tarkastuksessa, vaikka mitään näkyviä vaivoja ei olisikaan.
Jos aapee sai kissan, se on jo yli 10-vuotias.
Paikka on Jalasjärvi. Ilmoita, jos edelleen kiinnostaa. On useita pentuja, joista valita.
Ilmoittele tällä palstalla!