Huuto.net asiaa; Kauanko odotatte maksua?
Kauanko odotatte huudon sulkeuduttua maksua, tai ylipäätänsä jotain yhteydenottoa huutajalta?
Kommentit (10)
Jos ei ole silloin maksua tullut niin kysyn onko maksamassa milloin ja jos ei tähän viestiin tule vastausta (odotan joitakin päiviä) niin laitan negatiivisen palautteen.
Olen laittanut huudon heti sulkeuduttua mailin,missä tilinumero. Mitään ei ole kuulunut.
Tänään laitoin vieläuuden mailin.
ap
Minä odottelen reilun viikon. Käytännössä jos huutokauppa päättyy vaikkapa sunnuntaina, lähetän ostajalle tiedot maksamista varten sähköpostiin saman tien. Ellei ostajasta kuulu torstaihin mennessä eikä maksuakaan näy, laitan saman viestin uudelleen muistutukseksi. Jos maksua ei seuraavana tiistainakaan vielä näy, niin sitten laitan kyllä kylmästi tavaran uudelleen myyntiin ja hupihuutajalle negatiivisen palautteen.
Itse odottelen reilun viikon. Käytännössä jos huutokauppa päättyy vaikkapa sunnuntaina, lähetän ostajalle tiedot maksamista varten sähköpostiin saman tien. Ellei ostajasta kuulu torstaihin mennessä eikä maksuakaan näy, laitan saman viestin uudelleen muistutukseksi. Jos maksua ei seuraavana tiistainakaan vielä näy, niin sitten laitan kyllä kylmästi tavaran uudelleen myyntiin ja hupihuutajalle negatiivisen palautteen.
ja sillon näyttää aina tulevan kyselyjä. ei kukaan ole ollut närkästyny kun kertonu miksi kestää
mutta joskus ollaan viikon reissussakin eli sekin vaihtoehto kannattaa huomioida
itselläni voittava huuto, ilmoittaisin kyllä jo etukäteen. Tai sitten laittaisin siihen omakuvaukseen merkinnän, että ollaan matkalla silloin ja silloin.
ja sillon näyttää aina tulevan kyselyjä. ei kukaan ole ollut närkästyny kun kertonu miksi kestää
mutta joskus ollaan viikon reissussakin eli sekin vaihtoehto kannattaa huomioida
että odotan viikon yhteydenottoa. Siis siinä ajassa on viimeistään ilmoitettava milloin aikoo maksaa. Ja oletan, että kohtuullisessa ajassa maksetaan, alle viikon sisällä. Maksuaikaa saa jos pyytää. Mutta jos ostajasta ei kuulu mitään viikon sisällä, laitan vielä viestin perään ja sen jälkeen negan jos ei edelleenkään kuulu mitään.
nimim. tässä jo neljättä viikkoa odotellut yhtä maksettua pakettia..ja toista nyt 14 vrk...ite viikon myöhässä maksellut joskus jotain
pari-kolme päivää on ihan riittävästi.
Yleensä itse pyrin ilmoittamaan heti kun huuto on päättynyt. Maksua odotan samoin sen pari-kolme päivää. Mutta jos esim. ostaja ilmoittaa itsestään heti ja sanoo että maksan vaikkapa ylihuomenna toisesta pankista niin silloin voin odottaa pidempäänkin, koska pankista toiseen siirto ottaa vähintään sen vuorokauden..