Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheryll saisi voittaa BB:n!!

Vierailija
31.10.2008 |

Muita Cheryllin kannattajia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa kotoa ihan tarpeeksi ja vaikuttaa ihan pilalle lellitylle, eli ei voittoa sille!

Vierailija
2/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä haluis et joku Masa voittaa kun en mä oikeestaan näe sitä mitenkään erikoisena, taikka Anna. Johan nyt on voittanu siellä niin paljon että ei senkään tarvii voittaa. Anniina ja Tuuli on sellasia ihan ok vaihtoehtoja mutta, en tiiä. Tero kans on aika keskiviivan menijä. Ketäs siellä muita on.

Mun suosikki Cheryll.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota asennetta, kun inhotaan siksi että ihmisellä on asiat hyvin!? Eikö meistä jokainen toivo omalle lapselleen hyvää elämää? Sitten kun tavataan aikuinen, jolla asiat ok, niin se onkin " kultalusikka suussa syntynyt " yms. Mä ainakin olen iloinen, että jollakin asiat hyvin!

Cherylistä tehdään talossa väkisin itsekästä ja pinnallista ihmistä. Se että hän on kaunis, hyvä käytöksinen ja vieläpä varakaskin, ei kerro ihmisen sisimmästä yhtään mitään. Mutta kun on niin vaikeaa olla kadehtimatta.

Cheryl on kestänyt henkisesti kiusaamista, yksin olemista ja vähättelyä talossa. Ja silti jaksaa olla muille ystävällinen eikä puukota ketään selkään.

Naiselliset naiset kunniaan!

Vierailija
4/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Chipa on todellaki sellainen. Ah niiiiin hyvin käyttäytyvä siveydensipuli, kunnes saa pikkasen viinaa... Sitte onki varmaan perinteisesti reva levällään kellevaan

Vierailija
5/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheryll minunkin suosikki. Ainakin se on tehnyt työtä koko rahan edestä tuolla. Selvästi käynyt Cherylin itsetunnolle tämä kokemus.

Vierailija
6/6 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee BB.ssä olo hyvää ressukalle. On takuulla hoisossa puolen vuoden sisään, kun joutuu kohtaamaan ulkomaailman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi