Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ulkomaalaisten suomi vaimot ovat rumia ja lihavia?

Vierailija
28.10.2007 |

monesti sen näköisiä että ei suomalaista miestä olisi saanutkaan, miksi näin? :-o

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä avioliitoissa molemmat hyötyvät:

Kolmansista maista tulevat miehet saavat haluamansa rehevän naisen ja oleskeluluvan ja värittömät suomalaisnaiset saavat ihania kikkarapäisiä hoikkia lapsia.

Vierailija
2/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi turkkilaisten vaimoa, molemmat on hoikkia, vaatteet aina vimpan päälle, nätti meikki, hiukset kauniisti.

Yksi kurdilaisen kanssa seurusteleva nainen asuu meidän naapurissa, hän on joitain 170 cm pitkä ja painaa varmaan 50 kg korkeintaan, pitkät vaaleat hiukset ja nätti kuin nukke.

Ja sitten tunnen yhden, jolla on tunisialainen mies, ja hänkin on kaunis ja laitettu.

Muita ulkomaalaisten vaimoja en tunne. Mutta tunnen ja tiedän monta rumaa ja lihavaa naista, jolla on suomalainen mies. Tuntuu, että suomimiehelle ei ole niin väliä onko vaimo rupsahtanut vai ei, mutta ulkomaalainen mies vaatii vaimonsa ulkonäöltäkin enemmän (ja omaltaan, ei haise hielle eikä kulje tuulihousuissa!).

Mä olen lihonut yli 20 kg sen jälkeen kun tapasin suomalaisen mieheni, en jaksa juuri meikata kun olen kotiäiti, kampaajalla käyn kun on varaa eli 2-3 kertaa vuodessa, itseäni ulkomuoto ahdistaa mutta miestäni kuulemma ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joutuvat ottamaan ulkomaisen jolle kelpaa IHAN kuka tahansa jotta saa oleskeluluvan

Vierailija
4/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm ja 55kg. Minulla on ulkomaalainen komea ja hyvä arabimies.

Vierailija
5/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskenut edes tikulla suomimieheen noin 15 vuoteen. Niitäkin kyllä on ollut. Mutta silloin vielä vaan en tiennyt tästä paremmasta. Sillon kun lakkasin katselemasta suomalaisia, olin vielä hoikka ja kaunis. Nyt ikä on tehnyt pienet tepposet, ja kiloja on tietysti hieman kertynyt, mutta ei sentä lihavuuten asti. Rumaksi minua ei voi todellakaan haukkua, eikä kyllä missiksikään. Olen siis aivan normaalinäköinen nainen.

Vierailija
6/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edelleenkin. Mutta rakastuin ulkomaalaiseen mieheen, enkä ole katunut sitä että aloin rakentamaan elämääni juuri hänen kanssaan =)

En olisi yhtään rumempi tai kauniimpi, vaikka mieheni olisi suomalainen.

Vierailija
7/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen nykymittapuun mukaan lihava ja ruma, mutta niin olisin muutenkin, paitsi lisäksi alkoholisoitunut,sairas, haiseva ja vieläpä yksinäinen.

Voi teitä, joiden mielestä tässä on jotain moitittavaa tai pilkkaamista:(

Vierailija
8/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittävät purkaa pahaa oloaan provisoimalla muita joilla on parempi mies ja onnistuneempi suhde.

Hei ap, se on sun oma moka!

Vierailija
9/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ihan tavallisen näköiseksi suomalaiseksi naiseksi itseäni kutsuisin, päin naamaa kukaan ei ole rumaksi sanonut. mieheni on myös ihan tavallisen näköinen ulkkis.

mulle on yks vitun väli mitä muut minusta ajattelee, minä en voi mitään genetiikalle ja sukurasitteelle eli perseelleni. mun siskot ovat naimisissa suomalaisten kanssa ja samanlaiset perseet meillä kaikilla on. joten ei kai se perseen koko ole kiinni aviopuolison kansallisuudesta.

Vierailija
10/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm ja 66kg siis.

Vierailija
11/36 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 38

Vierailija
12/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menimme 60-luvulla ukomaalaisen kanssa naimisiin?

Vierailija
13/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee suomalaisen kanssa naimisiin, laihtuuko ja kaunistuuko sitä sitten?

Vierailija
14/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdu taikka kaunistu, mutta näköjään se on ok olla lihava tai ruma, jos miehenä on suomalainen, mutta ulkomaalaisen vaimona ei saa kai olla kuin kauniit.

Tätä aihetta on tosiaankin jauhettu nii-iin kauan, mutta jotkut ei opi ikinä. Ei voi muuta sanoa ap:lle kuin: " Mitä sitten!" .

Vierailija
15/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne tällaisia tapauksia. Ovat niin nättejä ja tyylikkäitä, että!

Vierailija
16/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen näkee naisessa oven oleskelulupaan ja kansalaisuuteen, ja ottaa sen, jonka saa helposti...

Vierailija
17/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Vaasassa, eikä täällä ainakaan ulkomaalaisten puolisot ole rumia, saati lihavia. Ihan tavallisia naisia, osa jopa suorastaan kauniita. Itse olen ihan tavallisen näköinen, nätiksikin haukuttu, koko 52kg/163cm oleva nainen. Vaaleat hiukset, siniset silmät, huoliteltu ulkonäkö ja samaa luokkaa ovat kaikki " monikulttuuriset" tuttavani.

Vierailija
18/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuvat suomalaisnaiset, joilla ulkolainen mies, ovat rumia ja läskejä. Myös Suomessa asuvat ulkolaismiehet usein sossupummeja tai muuten luusereita.

Sen sijaan ulkomailla asuvat suomalaisnaiset, joilla ulkolainen mies ovat taas melkein poikkeuksetta keskivertoa kauniimpia! Myös ulkosuomalaisilla naisilla usein keskivertoa koulutetummat ja varakkaammat miehet.

Vierailija
19/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavia ja rumia. Niin suomalaisten kuin ulkomaalaistenkin vaimot.

:o)

Vierailija
20/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa näkyy kyllä oikein kauniita suomi-ulkkis pariskuntia. Kenties kiinnitätte huomiota vain niihin rumiin, kun on niin kivaa haukkua ja yleistää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi