Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ulkomaalaisten suomi vaimot ovat rumia ja lihavia?

Vierailija
28.10.2007 |

monesti sen näköisiä että ei suomalaista miestä olisi saanutkaan, miksi näin? :-o

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saattavat näyttää tavanomaisilta kaavuissaan ja ilman meikkiä, mutta ovat oikein viehättäviä kotioloissa, ja usein pajunvitsamaisen hoikkia.

Vierailija
22/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä muutamaan päivään oo ollutkaan aiheena. Että joku jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla parilla on " ulkonäköeroa" , kyllä molemmat on usein ihan samantasoisen näköisiä.

Vierailija
24/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkomailta raijattu miehenikin on kivan näköinen, urheilullinen, koulutettu ja työssäkäyvä.

Mutta teidän mielestä taitaakin olla paljon mielenkiintoisempaa jauhaa vaan niistä oleskeluluvan kalastelijoista ja säälittävistä ja rumista suomieukoista.

Vierailija
25/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä ja painan 52 kg. Minua ei ole koskaan sanottu rumaksi, kauniiksi on kehuttu monestikin. Ja näytin täysin samalta asuessamme mieheni kotimaassa, en rumentunut Suomeen muuton jälkeen :)

Katselkaa joskus ympärillenne kaduilla. Siellä näkee sekä kauniita naisia, että vähemmän kauniita. Lihavia ja laihoja. Ja voidaan olettaa, että suurimmalla osalla heistä on suomalainen puoliso. Vai ajatteleeko joku oikeasti niin, että vain kaunis ja hoikka nainen " saa" suomalaisen miehen, ja rumempi, lihavampi nainen jää joko naimattomaksi, tai joutuu ottamaan ulkomaalaisen? XD

Itse asiassa, kun asiaa miettii, niin lihavimmat tietämäni naiset ovat naimisissa suomalaisen miehen kanssa... kun taas tuntemani ulkomaalaisten vaimot ovat niitä, jotka eivät anna itsensä rupsahtaa.

Kaikki ulkomaalaiset eivät muuten suinkaan tarvitse oleskelulupaa " päästäkseen" ihanaan Suomenmaahan.

Terveisin ulkomaalaisen (komean) miehen vaimo

Vierailija
26/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin pitkään Suomessa, nyt ulkomailla. Aina olen pitänyt huolta ulkonäöstäni. Olen 161/53 ja sievä=). Tunnen jonkun verran muita moku-perheitä ja yhdessäkään perheessä ei ole lihavaa tai rumaa naista. Eikä kyllä miestäkään.

En usko, että ulkomaalaisen miehen suomi-vaimo on keskivertoisesti lihavampi kuin suomalaisenkaan miehen vaimo. Useat suomalaiset ovat lihavia tai muuten isokokoisia.

Vierailija
27/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mielestäni ole ruma, en tosin superkauniskaan. Mies on hoikka, mutta ihan " tavallisen" näköinen, olemme ulkonäössä mielestäni ihan " samalla viivalla" .

Vierailija
28/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä isokokoinen ihminenkin on huoliteltu (hiukset, meikki, kynnet, vaatteet) ja fiksu (ammatiltaan opettaja), samaa ei voi sanoa ap:stä.

Vierailija
29/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on noin 15kg ylipainoa, muuten en kyllä oo kamalan ruma, kaiketi... Ainakin mulle on sanottu, ett oon nätti, no voihan ne sanoo säälistäkin.

Mulla oli suomalainen mies, mut se oli alkkis. Vaihdoin absolutisti muslimimieheen.

Vierailija
30/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihmiset näkee vaan sen, millainen olen nyt, ja päättelee varmaan siksi etten olisi ' ' tasokasta' ' suomalaista saanutkaan ja piti tyytyä ulkomaalaiseen, ja vieläpä afrikkalaiseen =) He eivät tiedä, miltä näytin nuorempana, kun mieheni kanssa tapasimme... Silloin 20 kg kevyempänä, kauniina ja laitettuna tyttönä.

Vierailija
31/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun nyt siis vaihtaa ulkomaalaiseen? Onko suomalaiset miehet tarkoitettu vain kauniille ja hoikille naisille? Pitääpä alkaa vinkkaamaan asiasta pulleille naapureillekin, sekä vastaantulijoille kadulla. Olettekos muuten huomanneet, että aika moni suomalainen nainen on ylipainoinen ja jopa rumahko? Ja suurimmalla osalla on kyllä samantasoinen suomalainen mies.

Typerä provo tämäkin aloitus.

Vierailija
32/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä kukaan muu huoli. Sitten näille m...lle kelpaa,koska sitä kautta saavat oleskeluluvan suomeen.

Aina ne muijat on ylipainoisia ja rumia.

Vierailija
33/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävät pyylevistä naisista, useissa kulttuureissa se on vaurauden ja hedelmällisyyden merkki.

Vierailija
34/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista miestä, eikä edes ulkomaalaista miestä.

Vierailija
35/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut taas! ;D

En kyllä sanoisi, että olen ruma, enkä lihava ainakaan. Olen 150 cm ja 42 kg ja äiti- ihminen olen. Lapsi alle 2- vuotias.

Aviomieheni on ah täällä niin paljon parjattu somalialainen.

Ihan huvittaa usein nämä parjaavat kirjoitukset somalialaista, kun oma mieheni on niin kaukana niistä kuvauksista kuin olla ja voi.

Hän on kyllä keskivertoa parempi mies.

Ei ole kyllä mitään valittamista. En ole päässyt kyllä rasittumaan kodin ja lapsenhoidossa kun kaikki asiat tehdään yksissä tuumiin tasapuolisesti ja vastuu perheestä, kodista ja toisistamme kannetaan yhdessä.

Vierailija
36/36 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myytti ulkkisten rumista vaimoista on jokseenkin vanhentunut?

Joskus kahdeksankytluvulla ehkä naisen piti olla keskimääräistä rohkeampi tai epätoivoisempi ryhtyäkseen suhteeseen ulkomaalaisen kanssa - nykyään me ihan tavallisetkin naiset saatamme uskaltaa ihastua " erilaiseen" ... Kun ei se enää ole mitään niin ihmeellistä...

(Paitsi ap:n kaltaisille tynnyrissä kasvaneille)