Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

märät pikkupöksy

28.10.2007 |

Raskauden viimeinen kuukausi on meneillään ja alushousut ovat märät tuon tuosta. Valkovuotoa on tullut mutta myös jotakin muuta nestemäistä. Voisiko se olla pissaa? Pelkään että lapsivettä mutta en ole havainnut pöksyissäni mitään punertavaa väriä mitä monet sanoo lapsiveden väriksi...

Onko muilla kokemuksia siitä että pissarakko pitäisi huonommin raskauden aikana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhaa kun yskäistessä, niistäessä, aivastaessa, nauruun purskahtaessa ynnä muissa hauskoissa tilanteissa väkisinkin tahtoo lirahtaa housuihin. Kyllä mä yleensä pystyn pidättämään, jos vain muistan jännittää alapään lihaksia esim. niistäessä. Välillä vain tulee yllätystilanteita ja sit kastuu pikkarit. Ja siis ei mulla silleen huomaamatta pissaa valu, vaan kyllä sen itse huomaa jos lirahtaa, liittyy just noihin em. tilanteisiin. Nyt rv 37+2.

Vierailija
2/4 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä kannattaisi kuitenkin selvittää äitipolilla tihkuuko sitä lapsivettä jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu osin valkovuodosta, mutta myös vähäisen pissaa saattaa tulla ihan huomaamatta. En ole huomannut pidätyskyvyn heikentyneen, mutta silti housut kostuvat, eikä varmaan ole kyse lapsivedestä ainakaan itselläni.

Vierailija
4/4 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viikkoja vasta 22. Itse kyllä tunnen sen aina, kun aivastan tai muuten ponnistan, että no niin, taas meni.. Ikävää. Mutta olen myös kuullut, että apteekissa myytäisiin jotain liuskoja, joilla voi testata, onko neste lapsivettä. Liekö huhu vai totta, mutta käypä kysymässä apteekista.