Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa ja ahdistaa...

27.10.2007 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Kakkosta olen kuumeillut nyt monta kuukautta ja miehen kanssa on väännetty kättä ja välillä näytti että kakkonen siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Nyt sitten sovittiin, että seuraavasta kierrosta alkaa yritys. Ja mitä kummaa, tälle mammalle iski paniikki. Tekisi mieli perua koko homma, ei lisää lapsia meille. Raskaus pelottaa, synnytys ahdistaa ja mietin miten selviin kahden kanssa. Yleensäkin ajatus toisesta lapsesta onkin muuttunut pelottavaksi. Ja niinkuin ole tätä hetkeä odottanut, itkenyt ja toivonut...

Kai tämä menee ohi? Onko kokemuksia?

hämmentynyt

murunmamma

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. Ooteltiin puolisen vuotta ennen ku päätettiin alkaa yrittämään toista. Kierukka poistettiin 4.9. Viikko meni ihan pilvessä, että jee, meille tulee toinen, ihanaa. Sitten iski sellanen, että josko ootettas vielä.. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, etten osaa edes tota ensimmäistä hoitaa, saati sitten kahta! Esikoinen on viikon päästä 2-vuotias. Lokakuussa olin varma raskaudestani ja oli sellanen olo, että voi kunpa tää ei olis totta. No, ei ollut, menkat alkoi. Nyt olen oireillut viikon hyvin lievästi ja menkkojen mahdollinen dead line on ens viikonloppuna. Eilen koin jonkin valaistuksen ja totesin, että nyt musta kyllä tuntuu, että tänne massuun on joku muuttanut. Eikä se sitten yhtään pahalta tuntunutkaan.. Pelottaa toki kamalasti, mutta ehkä odottelen sen plussan ennen kuin alan panikoida synnytystä ja uhmaikäisen ja (koliikki)vauvan hoidosta.. Tsemppiä sullekin! :)

Vierailija
2/2 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näyttää olevan ihan luonnollista ja yleistä, että paniikki iskee. Itselleni kävi myös niin kolmannen kohdalla. Mies oli aluksi vähän mietteliäs kolmannen suhteen. Kun hän sitten näytti vihreää valoa, minulle iski kauhea paniikki.. Haluanko, olenko ihan varma.. Se meni kyllä aika äkkiä ohi. Moni ystävä on sanonut reagoineensa ihan samoin..

Hyvähän se onkin miettiä tarkkaan, mitä haluaa ja mihin rahkeet riittävät. Ole ihan huoleti. Tunne menee varmasti pian ohi ja alat malttamattomana odottaa uutta tulokasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla