Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla totta?!? Kysymys kolmivuotiaasta pojasta.

Vierailija
31.10.2008 |

Juuri kolme vuotta täyttänyt poikamme riisui itsensä alasti ja meni sohvalle ottaen torkkupeiton päälleen suojaksi niin, että koko poika oli sen peitossa. Huuteli sieltä, että haluaa olla rauhassa ja antakaa hänen olla siellä rauhassa.

Annoin tietenkin olla. Sitten noin 10 minuutin päästä tuli sieltä pois omasta tahdostaan ja huomasin, että pojlla oli seisakki. Tässäkö vaiheessa itseensä tutustuminen "kunnolla" alkaa.

Voi mun vauvaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei välttämättä itse sitä ole huomnannut..

Meidän kolme vuotiaalla on ollut tuollaista jo ihan vaiuvasta lähtien! mutta en ole nähnyt että olisi sitä itse huomannut, eikä haittaa vaikka huomaisi..

Näin on usein aamuisin ja unien jälkee...

Vierailija
2/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika aloitti muistaakseni noin vuosi sitten 4-vuotiaana pippelinsä hankaamisen, mutta seisakkia en ole hänellä huomannut. Pikkupojat ovat söpöjä, ole niin kuin et huomaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa sen sijaan ihastellaan...

Vierailija
4/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha normaalia! Meilläkin on nuorin poika nyt 2v4kk ja kun on nyt vaipoista päästy niin poju kävelee kädet ns munissa alvariinsa.. :)

Joskus kun hiplailee ja tulee "seisokki" hän ihmettelee että mitä hän tekee, kato äiti?

Menee kyllä ohi aja myötä.

t. 3 pojan äiti

Vierailija
5/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa sen sijaan ihastellaan...

poika aloitti muistaakseni noin vuosi sitten 4-vuotiaana pippelinsä hankaamisen, mutta seisakkia en ole hänellä huomannut. Pikkupojat ovat söpöjä, ole niin kuin et huomaisikaan.

Vierailija
6/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamattomana aiheuttaa helposti kivessyöpää ja lapsettomuutta

Vierailija
7/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali juttu. Saattoi olla, että ei edes siellä mitään itseensä tutustumisjuttuja tehnyt vaan vain lepäsi ja seisokki tuli ihan muuten vaan. Meidän pojilla ihan tuttu juttu melkein joka aamu ihan ilman mitään "puuhia".

Vierailija
8/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ihan vauvasta asti

Vierailija
9/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on siis vauvasta saakka ollut seisakkeja, samoin kuin veljelläänkin. En tietenkään ajatellut, että se olisi jotenkin tavatonta tai epänormaalia :)

Olen varma, että siellä peiton alla tapahtui tutustumista omiin ruumiinosiin, koska hänellä ei ollut mitään lelua siellä ja oli muutenkin sellainen ilme sieltä ulos tullessaan, että jotain jännää oli tapahtunut.

Olin vain ihmeissäni siitä, että nytkö tämä "hinkkailu", kuten joku edellä mainitsi, alkaa. Ei varmasti mitään varsinaista itsetyydytystä, vaan lähinnä kai juuri tutustumista omaan ruumiiseen.

Vierailija
10/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän nuo näkyy pippelit pönköttävän pienestä pitäen ja ihan hiplaamattakin. Meidän poika sanoi n. kolmevuotiaana, että "Äiti kato, mulla on kamala pissahätä, pippelikin on ihan täynnä pissaa!". Meinas taas kerran äitiä hymyilyttää :)

Vierailija
11/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki kylpyleiluilla siinä samalla. Viimeksi oli hoksannut miten terska vedetään sillee yli ja sitä sitte ihmeissään esitteli.

Vierailija
12/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän nuo näkyy pippelit pönköttävän pienestä pitäen ja ihan hiplaamattakin. Meidän poika sanoi n. kolmevuotiaana, että "Äiti kato, mulla on kamala pissahätä, pippelikin on ihan täynnä pissaa!". Meinas taas kerran äitiä hymyilyttää :)

Meillä muutaman kerran aamupissalla on vilkaissut alas ja hämmästellytä ääneen, miten pippeli on noin iso tänään :D

Meillä 4 v ei juuri hiplaile (en ole ainakaan huomannut). Tuon ikäistä voi neuvoa tekemään sen omissa oloissaan, sanoa, että muut ei halua katsella tuota (samoin kuin ei nenän kaivamista, kakalla käyntiä tai muutakaan ruumiintoimistaa. mitään erityistä alapäänjutuista ei kannata tehdä.)

Vierailija
13/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi oli kyllä aika hyvä, sain hyvät naurut:)

Vierailija
14/14 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutaman kerran aamupissalla on vilkaissut alas ja hämmästellytä ääneen, miten pippeli on noin iso tänään :D

juuri 3 vuotta täyttänyt poika sai kamalan itkukohtauksen kun oikein säikähti sitä pippeliään. Aivan absurdi tilanne kun pieni poika parkuu potallaan ja saa lopulta sanottua kyynelten välistä että BIBBELI ON ISONA buuuuaaaaaaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi