Ahdistaako muita rintaliivit helteellä?
Kommentit (49)
Mua ahdistaa! Otan ne aina heti pois kun tuun kotiin.
Itse otan aina kotona rintsikat pois, ceecupposet.
Ahdistaa, minäkin vaihdan kuumalla heti ensimmäisenä kotiin tullessa liivit toppiin. C-kuppi.
Todellakin ahdistaa ja käytän liivejä mahdollisimman vähän.
Ahdistaa. Pidän kotona enemmän bikinien yläosaa. Toisaalta liivit ei muutenkaan tykkää kamalasta hikoilusta, joten en viitsi pilata niitä sillä. E-kuppi löytyy. Kuumana päivänä on myös mukavaa mennä bikinit päällä suihkuun ja käppäillä viileänä.
Ei ahdista koskaan, enkä edes muista että on liivit päällä :) Paitsi nyt helteellä kun käy pienelläkin lenkillä ja paita ja rintsikat kastuu kohtuu helposti :D Mietinkin, että kuinkahan monet liivit sitä pitäisi erityisesti kesäisin omistaa, että ei tarveisi koko ajan olla pesemässä. Toki nyt muutenkin tykkään pestä nopeasti pyykkikorista pois alusvaatteet, jottei hajuja pinty.
Juu, kivempi olis katsoa kun nännit nöpöttää.
Ihan ilman hellettäkin puristavan oloiset, en halua.
Kyllä. Naisten pitäisi ottaa ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pidät niitä kodin ulkopuolella?
On sellaiset lollot, että julkisesti on pakko pitää liivejä. Etenkin helteellä hiertää ja hiostaa, kotona olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ihmiset ei tykkää, että nännit tai rintojen muoto näkyy paidan läpi. Naiset pitää horona ja miehet pitää kutsuna.
T. Eri, joka pukee rintsikat pakosta vain ihmisten ilmoille
Ahdistaa todella paljon. Onneksi olen nyt mökillä, niin saan pitää sellaisia vaatteita kun haluan. Olen ilman liivejä melkein koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ihmiset ei tykkää, että nännit tai rintojen muoto näkyy paidan läpi. Naiset pitää horona ja miehet pitää kutsuna.
T. Eri, joka pukee rintsikat pakosta vain ihmisten ilmoille
Miksi sinun pitäisi miellyttää muita?
Jep, puen ne kun lähden ulos ovesta tai joku tulee meille.
Joo minua, ottakaa ne pois että näen kauniit tisunne.
Otin ne pois, kun tulin kotia. Ei niitä ole pakko käyttää.
Käytän tukevaa uimapukua kesäisin vaatteiden alla, en rintaliivejä.
Ei, vaan pelastaa. Muuten rintojen alustat olisi ihan hiessä ja punaiset, rintaliivit kohottavat ja tukevat. Isot riipparit vaatii tukea! Helteelläkin.