nuoleminen
Pidän yli kaiken naisen nuolemisesta. Huulten levittämisestä ja
somella hyväilemisestä samaan aikaan. Katsoa kun nainen nauttii ja uikutus kasvaa...
Naiset ovat ihania olentoja ja enpä ole naista tavannut, joka ei haluaisi
(tai sanotaan vastustaisi) kieltä pilluunsa. Olen ollut vain pidemmissä parisuhteissa ja yhden illan kokemuksia ei ole. Kukaan näistä yli kahdestakymmenestä naisesta ei ole mitenkään ujostellut kun olen heti ensimmäisellä kerralla esileikkien tiimellyksessä " mennyt alas"
ja alkanut hitaaaasti nuolla ja leikitellä sormella. Useimmat naiset myös tykkäävät kun sormia sujahtaa sisään leikin aikana aina kolmesta neljään ja jopa useampaan sormeen.
Olen niin suuri nuolemisfriikki, että teen sitä usein vaikka en jaksaisi aina varsinaiseen yhdyntään saakka. Nykyinen vaimoni on tästä vain ja ainoastaan hyvillään ja sanoikin viimeksi (nuolin hänelle sillä kerralla 4 orgasmia 2 tunnin aikana) kun oltiin " silleen" : mä rakastan sun nuolemista, en vois elää ilman sitä.
Olen aika onnellinen mies!!
Kommentit (37)
sen jälkee alapää kun on itsetyydyttäny?
Minä olen aina tykännyt naisen nuolemisesta niin että tekee mieli tehdä sitä vaikka ei muuten panettaisi
Rakastan nuolla naista, ihan joka paikasta. Paras palkinto minulle nuolemisesta on kun nainen squirttaa kasvoilleni ja suuhuni.
perspillut nuollaan aina oli sitten minkälainen hiivapesäke tai haiseva rämemajava tahansa
Nuolisihan sitä, mutta vaimoa ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
ei alapäitä ole nuoltaviksi ja imettäviksi tarkoitettu, häntä jo pelkkä ajatus kuvottaa, joten meillä ei suuseksistä ole tietoakaan.
Cunnilingus on nuolijalle syöpäriski. Varmaan fellaatio myös. Sanonpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
perspillut nuollaan aina oli sitten minkälainen hiivapesäke tai haiseva rämemajava tahansa
Mutta etupilluja ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei alapäitä ole nuoltaviksi ja imettäviksi tarkoitettu, häntä jo pelkkä ajatus kuvottaa, joten meillä ei suuseksistä ole tietoakaan.
Sinulla lienee tähän jokin lähde? Fellaation on tosiaan väitetty olevan potentiaalinen syöpäriski, mutta näkemäni uutiset ovat väitetysti olleet tarkoitushakuisia. En siis oikeasti tiedä. Mutta siihen varsinaiseen asiaan: elämässäni on varmasti suurempia syöpäriskejä, kuin cunnilinguksen väitetty syöpäriski. Haluan tuottaa kumppanilleni sen nautinnon. Mahdollinen, olematton pieni, syöpäriskin nouseminen ei tule siihen vaikuttamaan.
Tulee elävästi mieleen viime kerta vaimon kanssa... Ensin suutelua ja rintojen hyväilyä, siitä sitten alaspäin, rauhallisesti aloitellen, hiljakseen vähän lisää painetta... Sormi sisään ja sen liikuttaminen, samalla klitorista huulilla härnäten. Välillä enemmän keskittyen sormettamiseen, välillä klitorikseen.
Sitten vähän enemmän painetta, nopeampaa liikettä, kunnes alan kuulla huokailua ja tiedän orgasmin lähenevän. Sitten taas kevyemmällä otteella, pitkittäen tilannetta, herkkyys kasvaa mikä helpottaa vain kontrollia... Kunnes alan viedä vaimoa orgasmia kohti huulet klitoriksen ympärillä vain vähän liikkkuen, samalla kun sormi tekee töitä ja lisää liikettä.
Juuri kun tunnen ja kuulen että hän on saamassa, alan hidastaa tahtia niin että orgasmi lähestyy jatkuvaan mutta tulo pitenee... Hidastan ja pitkitän... Kunnes vaimo laukeaa äänekkäästi ja jatkan tasaiseen hitaasti hänen pitkän orgasminsa yli.
Nykyinen mieheni nauttii nuolemisesta, ja kun olen todella tajunnut sen, niin minäkin olen alkanut nauttimaan siitä. Sen lisäksi hän osaa nuolla juuri oikealla tavalla, ja jos en itse keskeytä sitä, saan orgasmin joka kerta. Keskeytän usein sen takia, että haluan panna, ja orgasmin jälkeen tuo ihana panetuksen tunne lähtee pois, vaikka en haluaisi sen lähtevän pois.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mieheni nauttii nuolemisesta, ja kun olen todella tajunnut sen, niin minäkin olen alkanut nauttimaan siitä. Sen lisäksi hän osaa nuolla juuri oikealla tavalla, ja jos en itse keskeytä sitä, saan orgasmin joka kerta. Keskeytän usein sen takia, että haluan panna, ja orgasmin jälkeen tuo ihana panetuksen tunne lähtee pois, vaikka en haluaisi sen lähtevän pois.
Vaimoni ymmärsi jo 19v vanhana, että nautin nuolemisesta, joten hän on nauttinut siitä ja orgasmeista koko ikänsä ja yhä vieläkin aloitetaan seksi nuolemalla. Nyt vaimolla ikää 64v. Hänellä ei ole koskaan ollut haluttomia kausia. Joka viikko on kelvannut. Vaikka minulla on ollut aina intohimoisia aikaa vieviä harrastuksia, niin mitään en ole harrastanut niin usein ja säännöllisesti kuin pillun nuolemista ja naintia. Ei voi valittaa.
Kyllä nuolemalla on hyvä tyydyttää nainen. Tykkään itse siitä todella paljon. Se kun tuntee ja näkee kun nainen kiemurtelee siinä nautinnossa. Ja tuntea kun laukeaa kerran tai useammin. Joskus olen samalla työnnellyt paria sormea pimpsaan, kun toinen haluaa. Parasta mitä mielestäni naiselle voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen kanssa ei ehditty ihan pesille asti, mutta hän nuoli aivan taivaallisesti. Eikä ollut ikinä tehnyt sitä aiemmin. Varsinainen luonnonlahjakkuus. Ja vielä pyysi itse, että saako " pussata sinne" . Hih.
Mutta jos näitä kahta suhdetta vertaa, niin ei ole vaikea arvata, kummassa tunsin oloni prinsessaksi ja kummassa hjuoraksi. Ja näitä kyseisiä nimityksiä miehet käyttivätkin minusta, siis kumpikin vain toista. Pitäkää mulle peukkuja, että saan olla vielä tuon sinne pussailijan prinsessa. Vähä voisi olla sen suuntaista fiilistä ilmassa. ;)
Eikö ole päivänselvää, että mies nuolee hjuoraa ja prinsessaa eri tavoin. Hjuora vaimona on paljon oletettua yleisempi asetelma vaikka siitä vähän keskustellaan. Jos siis miehesi kokee sinut hjuoraksi, hän nuolee sen mukaan. Jotain toista naista hän voisi nuolla prinsessana. Tuossa asetelmassa ei ole mitään pahaa, jos kumpikin sen hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kanssa ei ehditty ihan pesille asti, mutta hän nuoli aivan taivaallisesti. Eikä ollut ikinä tehnyt sitä aiemmin. Varsinainen luonnonlahjakkuus. Ja vielä pyysi itse, että saako " pussata sinne" . Hih.
Mutta jos näitä kahta suhdetta vertaa, niin ei ole vaikea arvata, kummassa tunsin oloni prinsessaksi ja kummassa hjuoraksi. Ja näitä kyseisiä nimityksiä miehet käyttivätkin minusta, siis kumpikin vain toista. Pitäkää mulle peukkuja, että saan olla vielä tuon sinne pussailijan prinsessa. Vähä voisi olla sen suuntaista fiilistä ilmassa. ;)
Eikö ole päivänselvää, että mies nuolee hjuoraa ja prinsessaa eri tavoin. Hjuora vaimona on paljon oletettua yleisempi asetelma vaikka siitä vähän keskustellaan. Jos siis miehesi kokee sinut hjuoraksi, hän nuolee sen mukaan. Jotain toista naista hän voisi nuolla prinsessana. Tuossa asetelmassa ei ole mitään pahaa, jos kumpikin sen hyväksyy.
Paitsi, ettei hjuoria nuolla. Sellaiset miehet jotka hjuorissa käy on itsekkäitä ja heitä kiinnostaa vain höylääminen ja suikkarin saanti.
Sellaista miestä, jota ei pillun nuoleminen kiinnosta, ei kiinnosta naisen tyydyttäminen muutenkaan. Tai sitten on niin tyhmä, että kuvittelee kalullaan hoitavan koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Sehän just on parasta, kun mies kiusotteleekielenkärjellä klittaa, tai vaihtoehtoisesti imee sitä ja työntää samalla muutaman sormen sisälle... Huh-huh... Rupeaapa tekemään mieli jo pelkästä ajatuksesta...
Oho. Usein nähty mielipide on, että ei imetä eikä tökitä kielenkärjellä vaan nuollaan leveällä kielellä.
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla lienee tähän jokin lähde? Fellaation on tosiaan väitetty olevan potentiaalinen syöpäriski, mutta näkemäni uutiset ovat väitetysti olleet tarkoitushakuisia. En siis oikeasti tiedä. Mutta siihen varsinaiseen asiaan: elämässäni on varmasti suurempia syöpäriskejä, kuin cunnilinguksen väitetty syöpäriski. Haluan tuottaa kumppanilleni sen nautinnon. Mahdollinen, olematton pieni, syöpäriskin nouseminen ei tule siihen vaikuttamaan.
Papilloomavirus HPV
Vierailija: