Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliskos elokuulle -08 yrittäjiä?

27.10.2007 |

Tipuin kemiallisen raskauden jälkeen heinähatuista, ja taas uutta yrityskiertoa tässä aloitellaan... Oliskos jo seuraa yrittämään vauvaa elokuulle 2008? Mulla uusi La olis 2.8.08 jos tärppäis...

Nippara kp4/31 yk15

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tikuttelen ovista RFSU:n ovistesteillä - marketin halpistestejä siis. Ostin Citymarketista tarjouksessa pari kuukautta sitten ja kaks viimeistä kiertoa olen niillä tikutellut. En tosin selkeää plussaa ole kumpanakaan kuukautena saanut. On ensin vaan tummentunut viiva joka päivä ja sitten jonain päivänä on lähtenyt vaalenemaan. Tuota tikkujen puolittamista en oikein käsitä. Kuinka terävät sakset teillä oikein on, kun mä en oo niitä onnistunut leikkaamaan kahtia. :)

-Annique, kp 3/26-29, yk9-

Vierailija
22/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoihan ne menkat tällä mammalla. Nyt siis vaan odottelemaan niiden loppumista.

Mulla on melko kivulias ovulaatio aina, tiedän aika tarkalleen koska on aika. Olisi kyllä ihan jännä kokeilla ovistikuilla että osuuko mun tuntemukset oikeaan.

murunmamma06

kp 1/27-29 yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tänään heinäkuisista. Laskettuaika elokuulle olisi 5.8.

AnniHelen@ kp1/22-? yk10

Vierailija
24/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolitakaan niitä saksilla, vaan terävällä veitsellä. Sen saa parhaiten kun ensin painaa tikun keskelle hennon jäljen (siis koko matkalle) ja sitten painan veitsen tikkuun voimakkaasti niin saan sen puoliksi, ilman että tikut vääntyy. Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin! Olen kokeillut saksilla puolittamista joskus, mutta se ei onnistunut, ainakaan minulta!

Vierailija
25/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ilmoittautua jo alustavasti joukkoonne. Hyvällä tuurilla en jatka kanssanne, sillä nyt kp 13/28 ja jos nyt tärppää, la olis heinäkuun lopulla. Mutta, koska yk on jo 12, osaan asennoitua jotenkuten siihen, että taas jatketaan yrittämistä..

Mutta parin viikon päästähän sen vasta näkee.. Nyt vain lapsentekohommiin, koska ovis taitaa olla lähellä!..

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
26/39 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin listan pystyyn, sinne vaan ilmottautumaan :)

Lupasin kirjoitella vähä enempi. Meillä siis yritystä takana jo yli vuosi. Eilen oli eka käynti lapsettomuuspoliklinikalla, ihan julkisella puolella. Verikokeet otettiin etukäteen ja ne käytiin läpi eilen, kaikki oli kunnossa. Yksityisellä gynellä olen käynyt syksyllä aiemmin ja hän ultrasi ja kaikki oli oikein mallikelpoisesti. Eilen ei voitu ultrata kun kk-vuoto oli juuri rajuimmillaan.

Nyt viikon päästä menen munatorvien aukiolotutkimukseen ja mies vie simppanäytteen. Saapa nähdä selviääkö niistä jotain vai sanotaanko vielä sittnekin että kaikki on ok. Harmi jos ei vikaa löydy. Vaikka toisaalta sitten pitäisi kyllä tärpätä luomusti, mut ei vaan tunnu tärppäävän.

Minulla jo kaikki keinot käytössä, eli mittailen lämpöjä ja lh-testit joka kuukausi, hyvin ajoitetut petitouhut jnpp, ei vaan tärppää. Mutta eihän tässä auta muu kuin jatkaa yrittämistä. Siispä täällä taas kuukausipinossa ollaan. :) Sais vaan jo tulla tulosta..esikoiselle (kohta 4-v) ei taida enää saada leikkikaveria, mutta kun nyt saisi ees pikkusiskon tai -veljen.

Toivottavasti teillä muilla tärppää vähän nopeammin!! :) Vaikka Nippara, sä taidat olla aika lailla samoihin aikoihin aloittanut yrityksen kuin mä...toivottavasti tärppäis sullakin pian!

Mukavaa loppuviikkoa!

Koralli73 kp 2/25-30 yk17

http://koralli.page.tl

Ai niin, heitin hatusta tuon elohaaveet listan nimeksi. Sen voi vaihtaa, jos haluatte jonkun nasevamman nimen. Ehdottakaa vaan! ja listaa saa päivitellä muutkin halukkaat kuin minä, ihan vapaasti! :)

Vierailija
27/39 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohaaveet on just hyvä nimi. :) Mulla on kp 15 aika lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle. Miehelle jo ilmoitin että viimeistään parin kuukauden päästä passitan hänet simppatesteihin. Hän ei kyllä yhtään pitänyt ajatuksesta. Se nyt on kuitenkin kaikkein helpointa tarkastaa. Jos " vika" on minussa, niin sen testailu ei oo ihan niin yksinkertaista ja helppoa. Turhaan mä silti sinänsä vielä stressaan, kun on " vasta" yhdeksäs yrityskierto menossa, eikä ne kaikki kierrot oo olleet niin onnistunutta yrittämistä. Ekassa ainakin meni ihan selkeästi ovis ohi, kun alettiin yrittäminen niin myöhään vasta. Yhtäkkiä vaan päätettiin että nyt alkaa yritys. Kesä- ja heinäkuussa oltiin reissussa sukulaisissa ja myöhästyttiin silloinkin todennäköisesti. Eli niitä kuukausia kun ihan tosissaan olis voinut onnistua, ei oo ollut kauhean montaa. Haluan silti ihan oman mielenrauhani vuoksi tutkituttaa itseni. Vuosi sitten kävin gynellä ihan rutiinitarkastuksessa ja sanoin että voitais kohtapuoliin aloittaa yrittäminen, niin hän ultrasi ja katsoi että kaikki on vallan mainiosti.

-Annique, kp 4/26-29, yk9-

Vierailija
28/39 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Vaikka toisaalta varmaan olisi toivonut, että olisi löytynyt " vika" , jonka korjaamalla asia olisi kätevästi hoitunut.

Meillähän on saman ikäiset nuo esikoiset ja samoissa mietteissä olen minäkin. Varsinkin, kun esikoinen kysyy miltei joka päivä sisarusta. Aluksi sanoin, että eihän sitä tiedä, jos joskus vaikka. Nyt olen alkanut muuttaa sanojani, että ei sitä tiedä, jos haikara lentää meidän talon ohi. Ja että onhan kuitenkin ihanat kaverit ja serkut.

Vaikka on täällä pitempääkin yrittäneitä, mutta alan vaan olla ihan väsynyt tähän odotuksen odotukseen =(. Ja " pakkoseksiin" .

Ja kiitos Koralli listasta.

Viime kierrossa aloitetut Terot pidensivät luteaalivaihetta parilla päivällä, mikä on hyvä. En ole pariin kiertoon saanut ihan vahvinta ovisplussaa Mammaksin One step testeillä. Ajattelin koittaa jotain muuta merkkiä välillä. Muutama kierto sitten ovulointi tarkistettiin verikokeella ja silloin ainakin asia oli ok.

Paljon tsemppiä kaikille elokuisille!

Annihelen@ kp2 yk10

Vierailija
29/39 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään vauvakuumesivuilla pyörinyt tekee ilmeisesti paluuta;) Monta vuotta ahdistelin miestä vauvasta. Sitten sain luvan --> keskenmeno, ja taas yritettiin, kunnes tyttö syntyi 10/06. :) Onkos täällä muita lokakuisia -06 jo tuplailemassa toista?

Nyt mies alkaa itse toivomaan jo pikkukakkosta mutta ensi kierrosta vasta aloitellaan yritystä, koska meillä on läheisen ihmisen häät heinäkuussa ja yritän mahdollistaa sinne pääsyn. Lisäksi tässä kuumeen lisäksi se, ettei esikkoa tarvitsisi laittaa välissä hoitoon vaan jatkaisi minun ja vauvan kanssa kotona. Tällä hetkellä mä olen töissä ja tyttö isin kanssa <3.

Nyt on 3. hormooniton kierto, ja hyvin on kierrot pysyneet normaalin pituisina. Keskeytettyä yhdyntää tässä harrastellaan, joten ei kai tuo heinäkuinenkaan vaavi olisi ihme... ;)

Axe

Vierailija
30/39 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on siis tulossa. Aamulla vähän jo oli veren hajua ilmassa, ja äsken näkyiki jo jotain vaaleenpunasta. Ilmeisesti siis täytyy taas siirtyä seuraavaan kuukausipinoon. Kohtahan tässä jo tulee puoli vuotta täyteen tätä yritystä :( No ainakin ulkona sataa lunta, niin voi ees jostain iloita.

- bee kp 29 tai 1/27-30 -

Vierailija
31/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillähän onkin melko saman ikäiset lapset...tyttäreni on 11/06. Ja toista lasta tässä kovasti toivotaan. Mullakin on yksi km takana. toivottavasti ei tule enää, oli se aika rankkaa.

Eilen tikutin ovista, ei ole ainakaan vielä testin mukaan. Tosin eilen kyllä nippaili mahasta, no tiedä sitten mitä se oli.

kp11/26-28 yk2

Vierailija
32/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuin tänään heinäkuisista. Joten täällä ollaan sitten. La. olisi siinä 10.8.´08

En ehdi kirjoittamaan muuta kun nuo junnut tuossa heiluu.

Vierailija
33/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos elokuun listan teosta =) Me ollaankin menty pitemmän aikaa tässä samassa tahdissa (sulla pari yk enemmän, oonkohan laskenu jossain välissä väärin..), meilläkin alkoi uusi yritys -06 elokuussa. Meille pitäisi kutsu lapsettomuustutkimuksiin tulla maaliskuuhun -08 mennessä, joten perässä tullaan. Olin terveyskeskuksessa omalääkärillä, otettiin verikokeet ja ultrattiin, ja niiltä osin kaikki kunnossa (ainoastaan kolesteroli oli koholla, mutta se kai ei varsinaisesti tähän vauvantekoon vaikuta). Terveyskeskuslääkäri laittoi paperit eteenpäin, ja tosiaan äskettäis tuli tieto, että maaliskuuhun mennessä pitäisi aika tutkimuksiin tulla. Miehen pitäisi terveyskeskuslääkärin mukaan mennä siittiötutkimukseen, mutta täytyy varmaan soitella ja kysyä, että kannattaako sitä nyt tehdä jos tutkimuksiin päästään vasta puolen vuoden päästä... Tietohan on sit jo vanhentunutta, ehkä. Minä olen jo 4 vuotta toivonut kolmatta lasta, mutta miehen pään sain käännytettyä vasta 2v sitten. Silloin tärppäsikin heti toisesta kierrosta, mutta se raskaus sitten päätyi keskeytykseen kesäkuun alussa -06 (miehellä kromosomivika, ja vauva sitten valitettavasti sen sai). Senjälkeen sit uutta kolmosta yritetty, käytössä kalenteri, lämmön mittaus (Fertility Friend)ja ovistikut, eikä kuitenkaan vielä tärppiä =((

Viime kierrossa oli ensimmäisen kerran kiinnittymisdippi havaittavissa, ja siitä sitten kemiallinen raskaus (näin itse päättelin). Dpo 12 sain haamun sekä Acon 10:iin että Clearbluen testiin, mutta haamu sitten haalistui pois (testailin joka päivä...) ja dpo 17 puhdas nega ja menkat alkoi. No, olihan sekin (kai...) tavallaan positiivista, että sentään jotain tässä kropassa tapahtui!!

Nyt taas täyttä höyryä eteenpäin =)

Nippara kp 12/31 yk15

Vierailija
34/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla taas turhan innostunut täällä pyörimään *huoh*. En olisi ikinä uskonut, että aika menee näin nopeaan, justhan mä bongailin ovista esikkoa tehdessä...

Axe

Vierailija
35/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, otan mielelläni apusi vastaan listan päivityksessä :) Minulla kun tämä palstailu tapahtuu nyt vähän harvakseltaan. Eli ihan vapaasti voit listaa päivitellä tai muuttaa ulkomuotoakin, jos haluat.

Vierailija
36/39 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just hätäpäissäni testailin...kp25...tiesin jo et negaahan se näyttää,mut piti kuitenki testata!eli elokuisissa olen siis varmuudella!terot ku loppuu ni menkkoja siis voin nyt odottaa ku testikin vahvisti et raskautumista ei oo tapahtunu=(!odotin tätä ja tiesin,mut aina se vaan on pettymys!jos ens kierrol bongais sit sen oviksenkin..

Vierailija
37/39 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette heinäkuisista tippuneet tänne elokuisiin niin käykää laittamassa " tippumis tieto" tonne heinäkuisten esittelypinoon niin saan sen ajan tasalle!!!

UudentuvanJussi (joka tänne myös suuntaa, luultavasti)

Vierailija
38/39 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppaan mukaan heinäkuisista.

Lyhyt esittely:

Ennestään lapset poika 00 ja tyttö 03, tytön jälkeen ei meillä ole ehkäisyä ollut ja varsinaista yritystä heinäkuulta 06. Nyt siis yk n.16 ja ultra-aikaa varailin tähän kiertoon, jospa sieltä selviäisi syytä tärppäämättömyyteen.

Mutta Tervehdys kaikille ja plussaonnea!!!

Tutti kp3/28-32

Vierailija
39/39 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa uuden pinon, tää on jo aika pitkä???