Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miisä hyvä kirppis (pk-seutu)?

31.10.2008 |

Heissan! Kun en viime aikoina ole ehtinyt koluta kirppareita niin kertokaapa mikä olisi hyvä itsepalvelukirppis pk-seudulla myydä vaatteita? Ja hintataso? Millainen on Kervan femmatori tai kluakkalan viirin kirppis?

Ennen myin paljon huutiksessa, mutta nyt päässyt kertymään niin paljon vaatteita (kolme lasta, vaatehullu äiti.....), että ajatus tuntuu liian työläältä :_| Vaatteet ovat suurin osa yhdellä pidettyjä ja siistejä. H&M, Lindex, Claire ja jokunen merkkivaatekin. Haalarit taidan laittaa huutikseen. Ja osa on mennyt jo kavereille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Keravan Femmatori on muuttanut Tuusulaan,on Sulan alueella siellä missä kaikki huonekalukaupat, entisissä Sotkan tiloissa,tarkempi osoite löytyy netistä!

Keravalle avattu uusi kirppis oiskohan syyskuun alussa, lähelle entisen Femmatorin paikkaa, kotisivut löytyy www.oliverinkirppis.fi

Molemmista kokemusta säännöllisenä ostajana ja voin vain kehua.Ostajia molemmissa aina runsaasti.

Ja vielä tuli mieleen,että Järvenpäässä on hyvä Eurotori kirppis,lieneekö liian kaukana sinulle?

Klaukkalan kirppis ei minulle tuttu.

Kaikki 3 siistejä ja vkovra tasoltaan samaa luokkaa!

Vierailija
2/13 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sijaitsee ja mitä sieltä voi löytää? Olen menossa Järvenpäähän ja voisin käydä katsomassa. Kiinnostaa lähinnä hyvät lastenvaatteet. Tekeekö sieltä löytöjä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäkeen, os. Tuukkalankuja 4, avataan uusi kirppis 11.11., jota ajattelin kokeilla. Voi olla alussa hiljaista tosin, mutta toisaalta saattaa tehdä myös edullisia löytöjä.

Sitten Mellunmäessä on siellä toisessa suunnassa, vanhalla ostarilla tms. myös kirppis. Täällä mielestäni hintataso usein aika kallis... Mutta jos Mellunmäen suunnalla liikut, kannattaa ehkä tsekata molemmat.

Sitten on Malmin itsepalvelukirppis, josta olen joskus tehnyt löytöjä, mutta jossa myös mielestäni viime aikoina hintataso noussut - viimeksi meinasin pyörtyä, kun käytetystä juhlamekosta pyydettiin 35e ja vielä lapussa maininta, että mekko on pesua vailla ;) Kaupastakin saa jo tuolla hinnalla hienommankin mekon... Eli joskun tuntuu, että kirppishinnoissa välillä on suhteellisuudentaju täysin kadonnut!!!! Malmin parkkihallissa sunnuntaisin kauppojen ollessa kiinnni olevasta kirpparista tykkään ja sieltä olen tehnyt löytöjä, varsinkin jos olen jaksanut lähteä heti aamusta. Toki sielläkin välillä hinnat pilvissä, esim. viimeksi polvista kulunut Reimatec-haalari 45e!

Vierailija
4/13 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallakin paljon kehuttu Villa Lyhde (meniköhän nimi oikein) eli Vantaan Rekolassa. Siellä kuulemma siisti itsepalvelukirppis ja hyvin lastenvaatteet menneet kaupaksi. (Oma kokemusta ei ole, mutta olen ajatellut joku päivä piipahtaa) Minulla on itsellä ollut kaksi kertaa Klaukkalan viirin kirppiksellä lastenvaatteita myynnissä ja minä ainakin olen hyvin saanut siellä kaupaksi omani. Pöytäpaikka on 38 e /vko, mikä on minusta aika korkea, mutta kyllä asiakaskuntaakin paikassa käy. Tienasin molemmilla kerroilla 200-300 e, ja myin lastenvaatteet pääosin 0,50 c - 4 e.

Vierailija
5/13 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen miksi en tykkää myydä ip kirpparilla on että sieltä menee helposti kait osa tavaroista varkaille, tai rikotaan tms.

Myös live kirpparilla voi tietenkin käydä niin, mutta se että on ite paikalla vähentää varastamista mielestäni.

Sen takia myyn mieluiten huutonetin kautta, koska siellä ei tarvitse pelätä varkaita. Ja jos on iso kasa vaatteita niin teen niistä vaatepaketteja. Näin olen päässyt parhaiten eroon isosta kasasta vaatteista, kertoheitolla. Vaikka ehkä ei kpl hinnaksi tulisi kun 1-2 e niin siinä voi olla varma että pääsee eroon KAIKESTA. Eikä tartte raahta kotiin taas osan ja miettiä mitäköhän niilläkin tekis.

Vierailija
6/13 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut myymään vaatteita suoraan ostajalle? Olen käynyt pari kertaa ostamassa vaatteita suoraan myyjän kotoa ja on toiminut hienosti. Missä päin pääkaupunkiseutua asut ja minkäkokoisia vaatteita sinulla on? Onko tytöille?

Itsekin olen myynyt kotoa vauvan vaatteita ja se on tosi kätevää. Edulliseen hintaan voi myydä kun ei tarvitse maksaa pöytäpaikkoja tms. Eikä tarvitse lähteä kotoa vaatevuoren kanssa minnekään!

Jos kiinnostaa, kerro!

Vierailija
7/13 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Rekolassa.

Lastentarvikekirpputori, itsepalvelu.

Kaupaksi käy todella hyvin ja ihana valoisa, avara, siisti tila.

Itse olen myynyt todella usein eikä koskaan ole mitään varastettu.

Samoin useat ystäväni ja tuttuni ovat myyneet eikä heiltäkään koskaan

ole mitään varastettu.

Lisäksi tuolla on kameravalvonta, ihmisiä reilusti melkein koko ajan. Tila on myös valoisa, eikä mikään pimeä nurkkaus jossa on hyvä tavaraa laittaa laukkuun.

Vierailija
8/13 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sijaitsee ja mitä sieltä voi löytää? Olen menossa Järvenpäähän ja voisin käydä katsomassa. Kiinnostaa lähinnä hyvät lastenvaatteet. Tekeekö sieltä löytöjä :-)

Myynnissä kaikenlaista tavaraa ei pelkästään lastenvaatteita,pöytiä ehkä n.150kpl..

Kuten kaikilla kirpputoreilla,sattuma sanelee tavaran laadun ja sen löytyykö ns."oikeita merkkejä" ja kokoja. Välillä löytyy runsaasti hyvää tavaraa lapselle välillä lähtee tyhjin käsin pois.

Ostelen nyt pojalle 98-100cm vaatteita ja tämän syksyn hankintoja Eurotorilta mm. Rumpukuivattava reimatec talvihaalari erittäin siisti 20e!! lisäksi olen ostanut collareita, paitoja, col.housuja, farkut, yökkäreitä ym..merkkeinä mm. Lego, Me too, H&M, Lotta & Lassi,Tutta, Lindex, Kappall, Timberland.

Sijainti löytyy parhaiten googlettamalla.

Vierailija
9/13 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin etsin juuri 104 senttistä pojan vaatetta ja 92 senttistä tytön vaatetta. Varsinkin pojalle on jo hankala löytää mitään hyvää ja ehjää kirppareilta. Ehkäpä käyn katsomassa tuolta! Miten paikka on auki ja käykö pankkikortti?

Vierailija
10/13 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut matkoilla ja siksi vasta nyt huomasin kysymyksen. Eli vaatteet ovat etupäässä tyttöjen alle 2v. Kaksostytöiltä kun jää paljon vaatetta =) Asuinpaikkaa en tähän nyt halua laittaa, mutta jos kiinnostaa niin voit laittaa meiliä osoitteeseen qvasi@luukku.com

Vierailija
11/13 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Espoosta löytyy ainakin pari itsepalvelukirppistä.

Akselissa olen kerran käynyt. Iso paikka ja paljon tavaraa (mm. lastenvaatteita).

Täydenkuun kirppiksestä ja Kujakirppiksestä en tiedä.

Lastenvaatteiden myyntitilikirppiksiä oli Zico Leppävaarassa ja

Carouselle Mankaalla. Carouselle on lopettanut kesän jälkeen ja

Zico jo ymmärtääkseni keväällä. Vai tuliko siihen jatkaja???

Tietääkö joku???

Harmi, noissa tuli joskus käytyä.

Kauniaisisissa on Lafkan (myyntitili). Tuolla tulee silloin tällöin käytyä.

Minusta yleensä aika hyvä valikoima esim. lasten juhla-vaatetta ja kenkiä yms.

Espoon keskukseen on avattu uusi (myyntitili) kirppis Pikku-Pariisi.

Kerran pistäydyin ja menen vielä toistekin.

Myy vaatteita naisille ja pikkulapsille (max n. 100cm).

Lisäksi lastenvaatteiden Outlet (uusia vaatteita halpaan hintaan).

Naisille oli juhla yms. vaatetta ja esim. vanhojenpäivään sopivia asuja.

Tässä vielä yhteystietoja:

Itsepalvelukirpputori:

Akseli, Sinikalliontie 1, Mankkaa,

http://www.akseli.info/yhteystiedot/

Arkisin 10 - 19

Lauantaisin 10 - 16

Itsepalvelukirpputori:

Täydenkuun kirppis, Täysikuu 1, Olari,

http://www.taydenkuunkirppis.fi/

Kujakirppis I, Maapallonkuja 1, Olari, Espoo

Lafkan, Thurmaninpuistotie 1,Kauniainen

[http://://www.lafkan.fi/]

Pikku-Pariisi Secondhand

Reviisorinkatu 3A, Espoon keskus

Ti-Pe 10-17

La 10-14

Su-Ma suljettu

[http://pikkupariisi.suntuubi.com/]

Vierailija
12/13 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt paljon huutiksessa, koska myytävät vaatteet ovat olleet pääasiassa ns. merkkivaatteita ja todella vähän käytettyjä (ja osa jopa uusia...). Kerran vuodessa olen käynyt jollain tavallisella kirppiksellä myymässä myös muita lastenvaatteita. Nyt oli kuitenkin kaapit niin täynnä, että otin viikoksi pöydän Villa Lyhdystä ja kauppa kävi todella hyvin. Olin hieman epäileväinen varastamisen ja hintojen suhteen. Pyysin vaatteista sen, mitä olisin niistä huutiksessa pyytänyt ja vain vähän vaatteita jäi myymättä (ne käytetyimmät arkivaatteet) - eikä mitään varastettu. Viikon pöytätuotto oli yli 400e eli yllätyin todella positiivisesti. Kävin pöytääni täyttämässä ja siistimässä päivittäin; hinnoitteleminenkaan ei ole mikään pieni homma eli ihan vaivattomasti ei itsepalvelukirppikselläkään selviä. Muista itsepalvelukirppiksistä minulla ei ole kokemusta myyjän kannalta.

Vierailija
13/13 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli1 kyseli toisessa aloituksessa pk-kirppiksiä. Tässähän ketjussa näitä oli. Monet kyllä varmaan ovat kiinni joulunvälipäivät, ainakin Lafkan. Kannattaa ottaa selvää etukäteen, jos välipäivinä aikoo yrittää.