Onko peli menetetty? IVF:sta
Nyt pp 14. Eilen alkoi tuleen pikkasen verta, tänään muuttunut enemmän kirkkaan punaiseksi. Edelleenkään sitä ei kuitenkaan tule paljoakaan. Pyyhittäessä ja parikertaan pikkuhousunsuojaan jonkin verran.
Testin tein tänään, mutta se epäonnistui :( Ei tullut edes kontrolliviivaa. Testaan huomen aamulla uudestaan.
Tavallisesti minulla alkaa menkat kovalla rytinällä silloin kun alkaa. Epäilen, että Luget aiheuttaa sen, ettei menkat " pääse" alkamaan. Onko tämä mahdollista? Ihan pikkiriikkisen saattaa ehkä välillä tuntua menkkamaista kipua, mutta en ole ihan varma.
Auttakaa, please!!! Kertokaa omia kokemuksia jne!
Kommentit (8)
Mutta luget aiheuttavat tiputteluvuotoa. Sun tilanteessa ei auta muuta kuin odotella!
Meillä tuli toivottu tulos, vaikka tiputtelin viikolle 12 asti!
Itselläni tullut tippa ihan kirkastakin verta. Jos testi ei toiminut, tee uusi. Pp 14 pitäisi tuloksen jo näkyä testissä. Siis tarkoitan, että kaksi viikkoa siirrosta pitäisi sen plussan kyllä jo näkyä. Mitä ohjeita olet saanut hoitopaikasta? Itse olen testannut jo pp10 plussan.
..olla siis ihan punaista vuotoa? Mistä ne puheet ovat tulleet, että Luget voisivat estää menkat? Ihmettelin sitä jo aikaisemmin, kun ei siitä lue mitään sivuvaikutuksissa.
Tarkoittaako tämä, että minulla sittenkin on vielä toivoa???!!!
ap, jolla yritystä takana jo yli 4 piiiiiiiiitkää vuotta
Mutta tosiaan se testaus epäonnistui jostain syystä. Nyt ei sitten pissata ollenkaan. Muistaako kukaan montako tuntia piti olla pissaamatta, jotta pissa olisi tarpeeksi " vahvaa" ?
ap
Toiset sanovat, että luget estävät vuodon, toisilla ei estä. Tärkeätä on, ettei lopeta lugejen käyttöä ennen kuin on testannut negan ja saanut lääkäriltä luvan niiden lopettamiseen. Koska pieni tiputtelu voi johtua raskaudesta eikä tarkoita vielä, että pieleen meni. Eiköhän se pari-kolme tuntia pissaamatta riitä. Onnea testiin.
Vierailija:
..olla siis ihan punaista vuotoa? Mistä ne puheet ovat tulleet, että Luget voisivat estää menkat? Ihmettelin sitä jo aikaisemmin, kun ei siitä lue mitään sivuvaikutuksissa.Tarkoittaako tämä, että minulla sittenkin on vielä toivoa???!!!
ap, jolla yritystä takana jo yli 4 piiiiiiiiitkää vuotta
Pidän peukkuja!
Inssipiinailija pp7
Ei ole kivaa olla yksin ajatustensa kanssa, jotka kiertävät kehää päässä...