Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinitytöt ja liikuntatunnit

Vierailija
31.10.2008 |

Tuo suihkuketju kirvoitti minut kertomaan tänne hauskan tarinan:

Ystäväni yläasteikäinen tytär oli keksinyt liikunnanopettajalle säälittävän tarinan hiihtotunteja varten: "Vanhempani ovat vähävaraisia, eikä heillä ole varaa hankkia minulle suksia. En siis voi osallistua hiihtoon."

Opettaja soittamaan äidille: "Kuulin, että teillä on vaikeuksia hankkia urheiluvälineitä. Täällä koulullakin on lainavarusteita. Voisitte tulla yhdessä katsomaan sopivat kamppeet vaikka pitempiaikaiseen lainaan, niin tyttärenne pääsisi osallistumaan hiihtoon. Tämä ei ole mitenkään erikoista, muutkin lainaavat välineitä."

Äiti meinasi pudota tuolilta - perhe on erittäin hyvin toimeentuleva. Tytölläkin oli omat sukset kotona. Että näin ne teinarit :-)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kolmasluokkalainen kertoi puolen vuotta säälittävää tarinaa siitä, kuin hän joutuu olemaan yksin kaikki iltapäivät koulun jälkeen kun kotona ei ole ketään ja häntä pelottaa. Sai sillä perusteella jäädä kouluun piirtelemään ja erilaisiin liikuntakerhoihin soluilemaan.

TOsiasiassa minä olin kotona odottamastta noinakin iltapäiväinä. Kotona oli vain tylsää ja piti tehdä läksyjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla