Typeriä kuulemiasi nimiä?
Kommentit (18)
Lahja Pirsta-Leena.
Tämä yhden isän ehdotus kun tulikin tyttö eikä poika..:)
Taitaa olla vitsi.;)
Vierailija:
10: Tarinan mukaan se on Unelma Pirsta-Leena. Aika kulunut juttu jo...
Sirpa-Leena.
rinnakkaisluokalla oli poika, joka oli Kai-Velu. Ei olis muuten niin paha, mutta sukunimi oli puikko...
Vierailija:
rinnakkaisluokalla oli poika, joka oli Kai-Velu. Ei olis muuten niin paha, mutta sukunimi oli puikko...
lapsi oli äidin nimellä vielä kouluikään asti. Ja eikös kai ja velu ole ihan oikeita nimiä?
Vierailija:
lapsi oli äidin nimellä vielä kouluikään asti. Ja eikös kai ja velu ole ihan oikeita nimiä?
Kai-Velu on saattanut olla mutta kyllä te itse olette tuon puikon keksineet! Ei kukaan, joka rakastaa lastaan anna tuollaista nimeä ja vielä tieten tahtoen vaihda sitä siihen kun on menossa kouluun! Varma kiusaamis aihe!
sellaisia etunimiäkin, joiden tiedetään aiheuttavan kiusaamista! Sitä paitsi on hyvin tavallista, että naimisiin mennessä lapsillekin annetaan äidin miehen sukunimi.
Typeriä nimiä on paljon muitakin.
Just tollaset nimet, jotka ei ole nimiä vaan väännettyjä mukamas ihania.
T. Peppiinan äiti. Eikä puistata mua. Tosin mua harvoin mikään nimi puistattaa...
kyllä kun annoin, mutta kun ihastuin niin olin myyty. toki olen joskus vähän miettinyt että oliko kuitenkaan hyvä ratkaisu, mutta tyttö on just ku Peppiina....Ei voi muuta olla. Ja ylpeä nimestään. Eikä ole vielä kiusattu, nyt tokalla koulussa. Ja ei sanota Pepiksi, ei Iinaksi. Kuitenkin ei korostu jotenkin se Piina kun sanoo nimen..en tiiä. Mutta meillä on sellainen ja pysyy =)
Muuta kirjain lisää ja saadaan Pain in the ass.
Kops.
Anteeksi kaikki Peppiinat, ehkä mulla on liikaa perjantai fiilarit. Apua mä oon kamala.
kirjainta kyllä tuohon saat muuttaa...
Ja joka nimestä saa vääntämällä jos mitä. Ja jos ollaan esim. kiusattavaksi päätetty joku ottaa niin ei siihen auta edes Peppiina nimi.
Tai mikään muu nykyään suosittu. Sitten on vikä typerissä vanhemmissa..
vink, vink, -pu- kun laitat pep ja piina väliin.
Kiitti vaan sille joka tuon keksi, nyt se tulee mullekkin aina mieleen. Toki ääneen en sitä tule koskaan sanomaan!
poika nimeltä Peppe