Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työnteko äitiysrahakaudella. Kelaan ilmoittamisesta ym. apuja!!!

Vierailija
26.10.2007 |

Olen äitiyslomalla ja aloitan työnteon keikkaluonteisesti. Menen jo ensi lauantaina töihin ja mietinkin, että kun seuraava äitiysraha maksetaan jo maanantaina niin kela sitten perii jälkikäteen tuolta lauantailta maksamansa tuen vai? Jos ei tiedä etukäteen työvuorojansa voiko työpäivät ilmoittaa sitten jälkikäteen? Entäs jos on yövuorossa eli periaatteessa kahden päivän aikana töissä(esim. ti 22.00-ke 5.00) , tippuuko molemmilta päiviltä minimiäitiysrahalle? Toivottavasti joku osaisi neuvoa kun kelan sivuilta en löytänyt tietoa näihin asioihin. Ja kelaan en millään haluaisi soittaa kun sielä aina niin tympeä ja työhönsä kyllästynyt täti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei äitiysrahasta vähennetä mitään.

Vierailija
2/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut asiallista palvelua netin kautta. Eli kirjaudu Kelan sivuille omilla pankkitunnareillasi -- sieltä näet ensinnäkin kaikki sinua koskevat päätökset, maksupäivät yms. Siellä on myös kysymysosio jne. Vastaukset ainakin minulle on tullut nopsaan ja jos on vaatinut keskustelua, ovat ottaneet sieltä yhteyttä minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin töihin kun lapsi oli 7kk, sain minimin äitiysrahasta siihen asti kunnes vanhempainrahakausi loppui.

Vierailija
4/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itselleni vastattiin Kelasta. Työnantajani täytti kelalle jonkun lapun jossa vakuutti että työskentelin ainoastaan sunnuntaisin.

Palkkaa sain 2 kertaisesti sen mitä pelkkä äitiyspäiväraha oli.

Vierailija
5/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa käsin. Työnantajani ei palkannut ketään tilalleni. Sain palkan verottomina kulukorvauksina. Kelalle tästä ei tarvinnut ilmoittaa mitään. Verottajalle ilmoitetaan kerran vuodessa olevat verottomat kulukorvaukset ei kuukausikohtaiset.

Vierailija
6/6 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen, tuntuu että täällä ei Kelassa edes tiedetä mikä vuorokausi on menossa. Samoin jätän aina hakemukset tuonne nappuriin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi