Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit " ryppyvoiteiden" käytön?

Vierailija
26.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan kuitenkin liian kuiva voide minulle.

Vierailija
2/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias eikä ole vielä ryppyjä, edes silmien alla. Mulla on rasvainen iho ja terveelliset elämäntavat sekä hyvät geenit, niin ei tule aikaisin ryppyjä. Ehkä nyt voisin kyllä jo jonkin ryppyvoiteen ottaa käyttöön, ennaltaehkäisyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövoiteet ovat olleet jonkinlaisia ryppyvoiteita jo vuosia. Mutta pari vuotta sitten otin käyttöön tehoseerumit ja todelliset ryppyvoiteet. Silloin olin 37 v. Ne todella toimivat. Naama on jotenkin hehkeämmän näköinen.

Vierailija
4/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 35.

Vierailija
5/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vähiä rahoja sellaisiin.

2 (28v)

Vierailija
6/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonikin huomasi tämän ja sanoi että täytyy hänenkin alkaa käyttämään ryppyvoiteita. Minä olenkin käyttänyt jo 10 vuotta. Meillä on siskin kanssa samantyyppinen iho, sellainen pintakuiva ja couperosaan taipuvainen. Muuten kyllä hyvin tasainen iho ja rypyistäkin tulee loivia. Meillä on myös ollut hyvin samanlaiset elämäntavat, ruokailutottumukset ym aika terveelliset.

Voiteet siis vaikuttavat. Käytän päivävoidetta ja silmänympärysvoidetta. Talvella rasvaisempaa voidetta kuin kesällä. Erillistä yövoidetta en ole vielä harkinnut. Vaihtelen merkkiä ettei iho totu liikaa tiettyyn voiteeseen.

Vierailija
7/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei ole enää potkua kun tarvetta olisi. Varsinaisia ryppyvoiteita aletaan käyttämään n. 35-40v. Kosteusvoidetta voi tietenkin käyttää todella nuoresta. Silmänympärysvoidetta n. 25 v. lähtien. Voiteetkaan ei ole niin tärkeitä kuin auringolta suojaaminen- uskokaa se siskot. Kävin kosmetologilla ja hän kysyi miksi minulla on niin hyvä iho? Olenko ottanut aurinkoa? Kerroin, että olen käyttänyt parikymppisestä lähtien aurinkovoidetta kasvoille. (nykyään ovat paljon parempia) ja hän sanoi, että sen kyllä heti näkee!

Vierailija
8/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeili minun voiteitani ja totesi, että taitavat olla hänellekin tarpeen.

12.

Vierailija
9/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nopeasti. Kun levittää voidetta toiselle puolelle naamaa, niin epäuskoinenkin huomaa eron.

Vierailija
10/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uskon siihen, että ihon on hyvä antaa levätä yöllä, joten en käytä yövoiteita. Päivällä käytän biothermin kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta. Ihoni näyttää samalta kuin 20-vuotiaalla. Näin olen siis menetellyt jo vuosia.

Vierailija
11/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten ei ole enää potkua kun tarvetta olisi. Varsinaisia ryppyvoiteita aletaan käyttämään n. 35-40v. Kosteusvoidetta voi tietenkin käyttää todella nuoresta. Silmänympärysvoidetta n. 25 v. lähtien. Voiteetkaan ei ole niin tärkeitä kuin auringolta suojaaminen- uskokaa se siskot. Kävin kosmetologilla ja hän kysyi miksi minulla on niin hyvä iho? Olenko ottanut aurinkoa? Kerroin, että olen käyttänyt parikymppisestä lähtien aurinkovoidetta kasvoille. (nykyään ovat paljon parempia) ja hän sanoi, että sen kyllä heti näkee!

Vierailija
12/12 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viime kesänä. Käytän siis silmänympärysvoidetta (joka tarkoitettu nuorelle iholle), päivällä kosteusvoidetta ja yövoide erikseen. Ja nyvänä pysyy iho