**MARRASKUISTEN PERJANTAI!!**
Jospa kerrankin ehtisin ensin..
Ei oo tällä puolella tullut käytyä taas aikoihin, mut nyt ajattelin muutaman rivin laittaa:)
Eli huomenta vaan kaikille!
Ja hirmuisen suuret onnittelut vauvan saaneille, en edes muista nyt nikkejä, kun oli tuossa edellisessäkin pinossa niin monta!
Toscako se oli saanut valmistumistodistuksen, onnea!
Ja Oikulla päänsärkyä/migreeniä? Se on ikävää, toivottavasti lakkaa ja saisit olla rauhassa siltä..
ON; Mulla nenä tukkoilee vaihtelevasti edelleen :( Viime yönä meinasin jo 4 aikaan heittää hanskat tiskiin jo nousta, kun tuntui ettei pysty hengittää..no, kävin siinä veskissä ja olin käymässä takas sänkyyn niin huomasinkin että nälkäkin yllätti..huoh, en viittinyt keskellä yötä syömään lähteä, kun vanhempieni luona ollaan yötä.
Masukki liikuskelee ihan mukavasti, ollaan käännytty jo muutama viikkoa sitten oikein päinkin, tosin aika ylhäällä vissiin ollaan viel..Luulen että mie oo täällä viel mooonen viikon pästä valittamassa, et ei se synny ikinä..tietty toivon että syntyisi, ei tarviis ihan niin isoa punnata pihalle kuin mitä esikko oli(4,5kg/52cm)
Ja tästä ultraaja viimeks arvioi samankokoista, vissiin jos yli menee.
Mutta, samaan lauseeseen tuo ultraaja kehui, miten hyvänkokoiset lantionmitat mulla on, et pitäis helposti mahtua tulemaan tuon kokoinenkin..edellisen synnytyksen jälkeen jouduin röntgeniin, kun esikko meinas jäädä kiinni ja imukupilla autettiin. Tähän syynä oli et tytöllä oli käsi otsalla syntyessään..kuulemma muuten ois mahtunut vallan mainiosti, hah hah..eli pikkisen hirvittää, jos tästäki tuommoinen jätti kasvaa.
Eilen jo säikähdin, et onkohan masukki sittenkään oikeinpäin, kun tuolla alamahalla alkoi tuntua jotain räpellystä. Sitä ku tuntui viimeks sillon kun vauva oli perätilassa.
Tsemppiä vaan kaikille nyyttiä hakemaan lähteneille/piakkoin lähteville!
Täällä ei oireita semmoisesta:(
Milenna ja O-I 37+6
Kommentit (23)
Keskiviikkona oli tutustuminen synnytyssairaalaan - ja se oli aivan kamalaa! Joku tuleva äiti huusi suoraa huutoa viereisessä salissa koko käynnin ajan ja itseäni supisteli melko kipeästikin monta kertaa sen tunnin ajan. Mietin jo kauhuissani, että pääsen eläväksi esimerkiksi muille tutustujille... Kotona supistelu katosi, että taisi olla jotain myötätuntotuskia vain...
Eipä tässä muuta. Hyvää viikonloppua kaikille marrasmasuille!
RvaRuljanssi ja Nuu rv 35+3
Taas siis neuvolassa käyty. Tuntuu et täl viikol on juostu jossain yhtenään raskauden takia eli tiistaina synnytystapa-arvio, torstaina sokerirasitus ja tänään neuvola. Neuvolassa oli kaikki kunnossa: pissa puhdas, hemppa 126 ja verenpaine hyvä. Painoa oli tullu n.800g viikossa eli kyllä sitä nyt lopussa kertyyki. Yhteensä on tullu 15 kiloa. Sf-mitta oli 35,5 ja vauva potki taas ihanasti ku kuunneltiin sydänääniä.
Sokerirasituksen tuloksetki oli tullu ja kaikki arvot oli hyvät joten en oo sit sokerimamma niin ku edellisessä raskaudessa vaikka vaan toinen arvo oli just rajalla.
Mua alko tosissaan tänään jännittää synnytys ja mihin viedään tytöt ku se alkaa jne...
germit: Sulla onki ainaki ihan parin päivän päästä vauva sylissä :)
Mullaki yöt alkaa olla ihan tukalia: kädet on puuduksissa jatkuvasti ja käsi pistelee ihan kyynärpäihin asti. Sanoin tänään neuvolan tädilleki mut ku kaikki on hyvin ni ei voi mitään. Lisää tyynyjä vaan nukkumisen avuks.
_vaavi_: Jaksamista oksennustaudin kanssa! Kamala tauti ja inhottavaa jos tulee itelle raskaana ollessa. Toivottavasti vältyt siltä!
Oikku69: Mustaki on tullu kauheen itkuherkkä ja tuntuu et pienetki asiat saa itkemään. Iltasin oon niin väsy et itkettää muuten vaan ja ku oon saanu tytöt nukkumaan ni itkettää taas ku ei jaksais ees itelle iltapalaa väsätä...
Nyt oikasemaan jalat sohvalle ;) Mukavaa viikonlopun alkua meille möhömasuille!
Tarald ja tiitiäinen 36+6
Onnea kaikille vauvansa jo saaneille!
Miten äitiyslomalla voikaan olla näin kiire? Joka päivä olen juossut pää kolmantena jalkana asioilla, siivonnut, leiponut jne. En ole koko viikkona edes koneelle ehtinyt!