Vähänkö vituttaa!!!!!
Mies on töissä väliaikaisesti kotipaikkakunnallaan ja asuu siellä ollessaan vanhempiensa luona.
Mies oli joutunut eilen onnettomuuteen ja anoppi oli ollut siinä paikalla. Sairaalasta ei ilmoitettu minulle mitään, kun siinä oli paikalla muitakin omaisia (jotka luonnollisestikin ilmoittaisivat asiasta minulle). Anoppi ei ilmoittanut minulle mitään!!!!
Yritin soittaa miehelle eilen illalla, mutta hän ei vastannut. Tänään illalla mies sitten itse soitti minulle ja kuulosti todella oudolta. Mies sitten kertoi olevansa sairaalassa ja oli tullut tajuihin vasta tänään :(
Mieskin oli kuvitellut, että tottakai anoppi olisi minulle ilmoittanut.
Matkaa tuonne toiselle paikkakunnalle on melkein 500km eli tänään en enää voi lähteä lasten kanssa matkaan, mutta huomenna aamulla heti lähdetään. Uskon, että minulla on vaikeuksia pitää näppini kurissa etten kurista anoppia.
Onneksi miehen kunto on nyt jo vähän parempi, mutta mies olisi voinut hyvinkin kuolla ja anoppi ei vaivautunut minulle ilmoittamaan mitään.
Kommentit (10)
Vai voiko olla, että oli itsekin niin shokissa onnettomuudesta, ettei kyennyt soittamaan sinulle, tietäen, että esim. murtuisi kertoessaan täysin tms?
Mutta tällaista temppua en olisi edes voinut uskoa.
On varmaan tosi mielenkiintoista nähdä, mitä anoppi vastaa.
Kun sun viestistä sai ainakin sen käsityksen. Minkälaisesta onnettomuudesta on oikein ollut kyse? Ehkä anoppi on tosissaan ollut mielettömän järkyttynyt aluksi. Mutta kyllä sillä olisi ollut aikaa siitä jo toipua ja ilmoittaa sulle. Tuo kuvastaa kyllä täysin sitä monien anoppien asennetta, että miniä ei ole mitään ja hän on se ykkönen miehelle. Varmaan itsekkäästi ajatellut, että mitäpä mies sinulla tekee kun hänkin on kerran paikalla. Uskomatonta käytöstää kaiken kaikkiaan! Mitä miehesi oli mieltä?
Tuu sitten kertomaan meille mikä on selitys!
Anoppi on itse istunut siellä mieheni vieressä kun mies on ollut tajuttomana sairaalassa. Ei kai ole pitänyt tarpeellisena ilmoittaa minulle.
Mies piti ihan itsestään selvänä, että tottakai anoppi olisi ilmoittanut minulle, mutta olikin ihan ihmeissään ja meni sanattomaksi kun kuuli anopin käytöksestä.
Anteeksi jos teksti on epäselvää, ajatukset ei vain pysy kovin koossa. :(
Nyt minulla on hyvin vahva tunne, etten halua anoppia nähdäkään ja menisin mielummin hotelliin yöksi, kuin anopille. Mutta toisaalta saisin itse olla kauemmin miehen luona sairaalassa jos lapset olisivat anopilla.
Saa anoppikin ajateltavaa, vaikka esittäisi sinun nähtesi välinpitämätöntä kysymyksellesi. Hänhän on voittaja, jos sinä alat pakoilla häntä = itse joudut hankaloittamaan elämääsi pakoilemalla anoppia.
Tultiin lasten kanssa tänään aamupäivällä miehen luokse. Vein kumminkin lapset pian anopille hoitoon, että sain oltua rauhassa miehen kanssa kahden.
Anoppi otti lapset vähän vastahakoisesti ja sanoi, että kyllä hänenkin kuuluu päästä käymään oman poikansa luona. Annoin asian olla ja vain lähdin pois.
Mutta illalla, kun menin sairaalasta takaisin anopin luo alkoi anoppi valittamaan minulle siitä, että hän ei ollut päässyt tänään ollenkaan käymään poikansa luona, kun hänen oli pitänyt vahtia minun lapsia.
Vastasin, että onhan ne poikasikin lapsia. Kysyin sitten, että miksi ei ilmoittanut minulle mitään miehen onnettomuudesta.
Anoppi sanoi " En pitänyt tarpeellisena ilmoittaa, kun eihän siinä ole mitään järkeä, että sinä tulet tänne ja olet pois töistä, kun minäkin voin xxxx:sta huolehtia. Xxxx joutuu olemaan nyt pois töistä niin tienaisit sinä edes rahaa."
Tulin tuosta anopin sanomisesta todella surulliseksi ja itkettää vieläkin. Aion ehdottaa miehelle huomenna, että hän pyytäisi siirtoa kotikaupunkimme sairaalaan mahdollisimman pian.
:(
En halua olla tuon naisen kanssa missään tekemisissä enää ikinä...
Miten joku ihminen (anoppi) voi ajatella noin itsekkäästi ja jopa vähän mielenvikaisesti.
Entä jos miehesi olisi kuollut... Olisikohan hän edes ilmoittanut sinulle siitä? Kyllä anopin pitäisi osata ajatella inhimillisesti vaikka ei sinusta pitäisikään. Jo ihan vaikka teidän lasten takia.
Onko muutenkin ollut ongelmia?