Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt? Raskaustesti näytti plussaa tänään..

Vierailija
25.10.2007 |

Mulla koeaika vuoden loppuun, aloitin uudessa paikassa syyskuun alussa.. Pitäskö kertoa nyt vai jättää kertomatta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene loppuun asti. Kerrot vasta sitten kun haluat, viimeistään kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkua.

Vierailija
2/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee työt alta!

nimim. kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on niin alussa, että (valitettavasti) mitä tahansa voi vielä sattua! Odota siis vähintään ekaan ultraan (n. 12 vkoa), ennenkuin kerrot. Se meneekin sitten jo vuodenvaihteen yli!

Vierailija
4/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan kerro. Raskaus voi mennä kesken - mitä tietenkään kukaan ei toivo siis. Toisekseen sinun ei tarvitse kertoa juuri sen takia että asia on sinulle uusi ja yleensä 12 ekaa viikkoa varsinkin on hyväksyttävää pitää asia ihan omana tietonaan juuri tuon keskenmenoriskin vuoksi ja että saat itse totutella ajatukseen, jolloin oletkin jo vuoden lopussa ja koeaikasi on kulunut. Jos olisin sinä niin kertoisin asiasta helmi-maaliskuussa työnantajalle. Jäät ilmeisesti kesäkuussa äitiyskomalle, jolloin helmi-maaliskuussa on aivan sopiva aika kertoa. Trust me, olen itse esimiesasemassa ja en odota että kukaan tulisi minulle kertomaan heti raskauduttuaan.

Vierailija
5/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinen luonteeltani että tulee huono omatunto, jos en kerro ja työt jatkuu tammikuussa ja sitten (jos kaikki mene hyvin) jäisin toukokuussa äitiylomalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä