Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko minun keskustella ex-miehen eli lapseni isän kanssa lapsesta?

Vierailija
25.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mitä ex-miehelläsi on mielessä. Jos asia on mielestäsi sellainen, ettei se teille aikuisen lapsen vanhempina kuulu, vaan on aikuisen lapsen oma asia, voit sanoa sen miehellesi. Mielestäni aikuisen lapsen on kuitenkin syytä tietää, että vanhemmat ovat tekemisissä hänen asioistaan.

Aikuisen lapsen elämässä omien vanhempien huolenaiheina voivat olla rahankäyttö > velkaantuminen, parisuhteen tasapainoisuus (väkivalta), mielenterveys, päihteet ym. En tarkoita, että tämä olisi todellisuutta teidän lapsenne elämässä, mutta voihan ex-miehesi huoli kummuta jostakin näistä...

T: äiti 33-v

Vierailija
2/9 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän ei suostu sitä tekemään. Lapset 5 ja 7 vuotiaat. Mitäs mun pitäisi tehdä? Yhteishuoltajuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus on lopun elämää oleva asia ja on tärkeää että aikuisenkin lapsen välillä on jonkinlainen yhteys.

Oma katkeruus erosta pitää osasta pitää eron tullen erossa lapsiin liittyvistä asioista.

Vierailija
4/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kuuluu, jos teillä on yhteishuoltajuus ja lapsi on isänsä kanssa tekemisissä.

Vierailija
5/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen, josta tässä on kysymys on 21v ja viettää välivuotta opiskelusta, tehden töitä ja matkustelee ympäri Eurooppaa, rahoittaa elämisensä itse. En tiedä millaiset välit ex:llä ja lapsella on nykyisin. Alaikäisenä kun asui kanssani kävi sovitusti isänsä luona.

Minä olen lapseen yhteydessä vähintään kerran viikossa ja tiedän nytkin missä hän on ja kenen kanssa.

Ex kuitenkin lähetti minulle tänään tekstarin ja halusi keskustella lapsen matkasta. Lisään vielä, että emme ole olleet missään yhteydessä ex:n kanssa yhteisen lapsemme täysi-ikäiseksi tulon jälkeen. Eli yli kolmeen vuoteen.

ap

Vierailija
6/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esikoinen, josta tässä on kysymys on 21v ja viettää välivuotta opiskelusta, tehden töitä ja matkustelee ympäri Eurooppaa, rahoittaa elämisensä itse. En tiedä millaiset välit ex:llä ja lapsella on nykyisin. Alaikäisenä kun asui kanssani kävi sovitusti isänsä luona.

Minä olen lapseen yhteydessä vähintään kerran viikossa ja tiedän nytkin missä hän on ja kenen kanssa.

Ex kuitenkin lähetti minulle tänään tekstarin ja halusi keskustella lapsen matkasta. Lisään vielä, että emme ole olleet missään yhteydessä ex:n kanssa yhteisen lapsemme täysi-ikäiseksi tulon jälkeen. Eli yli kolmeen vuoteen.

ap

Olitpa tosi hassu, kun jätit mainitsematta sen tosiasian, että lapsi on jo täysikäinen, eikä siis teidän huollettavana!

Vierailija
7/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsi jo aikuinen onkin.

Ei se nyt pakollista ole, mutta...

Vierailija
8/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuohon viestiin vastaisin asiallisesti ja kertoisin missä lapsi on.

Vierailija
9/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä kysyä lapseltani onko hän ollut isäänsä yhteydessä ja jos ei kysyä myös pitäisikö hänen mielestään olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä