Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa äkkiä 900 euroa? Häätö uhkaa.

Vierailija
25.10.2007 |

-Pikavippiä ei saa, koska mulla on salainen numero.

-Lainaa ei saa koska olen työtön (kokeilin jo sitäkin kummastakin pankista, missä olen asiakkaana).

-Huutonetissä myyn, mutta siellä ei taas kauppa käy ollenkaan. Mulla on ollut nyt viikon kohteet auki ja ainoastaan yhteen kohteeseen on tullut huuto.

-Kaniin ei voi viedä mitään, koska en omista mitään arvokasta.

Olen ollut sossun asiakas kohta vuoden (ensin olin opiskelija ja nyt sitten työtön). Sossu aina maksanut vuokran, mutta tänään sain vuokranantajalta kirjeen, missä sanotaan rästejä olevan melkein 900 euroa (=kahden ja puolen kuun vuokrat). Sossusta tuli alkukuusta se toimeentulotuki päätös ja siinä sanottiin selvästi, että mun pitää maksaa vuokrasta 10 euroa, lopun maksaa sossu. Eli luultavasti siellä päässä joku on tehnyt mokan. Aloitan työt joulukuusssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on verkkopankkitunnukset esim risicum, satavippi, pikavippi, suomivippi, europea

Vierailija
22/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lahjat ostan, miksi lasten pitäisi kärsiä siitä, että kummitäti ei vietä joulua? Mutta en vietä joulua, en ole viettänyt enää muutamaan vuoteen, isäni kuoleman jälkeen (joka tapahtui melkein viisi vuotta sitten).

Ja sulle joka vinkui tietokoneesta ja netistä. Sattumoisin koneesta ei saa yhtikäs mitään enkä ole maksanut tästä mitään, kone oli ilmainen (=isäni itselleen ostama ja sain tämän isäni kuoleman jälkeen, koska äitini ei osaa käyttää nettiä eikä konetta). Nettimaksu on 22 euroa kuussa...

Ja olitkos sä nyt edellinen. Mulla on 7.11 asti aikaa maksaa ja sen jälkeen jos en ole maksanut 8 päivää aikaa muuttaa (15.11 kämpän pitää olla tyhjä).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos on verkkopankkitunnukset esim risicum, satavippi, pikavippi, suomivippi, europea

Vierailija
24/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden virhe se on. Ja eipä ole eka kerta kun se taho mokaa...

Vierailija
25/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ekana sanoit ettet SAA vippiä kun sulla on salainen numero.

Vierailija
26/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi