Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa ammatinvalintaohjausta!

Vierailija
25.10.2007 |

Olen 9-vuotiaan lapsen yh-äiti. Suoritettuna on lukio ja lähihoitajan tutkinto. Minulla on vakituinen, hyvä työpaikka. Työrytmini menee niin, että minulla on viikko töitä ja viikko vapaata.

Kutsu tuli nyt ammattikorkean pääsykokeisiin sairaanhoitaja-linjalle. Kovasti kiinnostaa myös yliopisto-opinnot, koska olen kova lukemaan ja janoan tietoa. Uskontotieteet kiinnostaa ihan omien kokemusten takia.

Tavoitteeni ei ole saada kovaa palkkaa tai edes työtä ko. alalta. Haluan vain opiskella. Voin hyvin kuvitella tekeväni lähihoitajan töitä pidempäänkin. Inhoan koulumaista koulunkäyntiä, joten onko amk ihan toivoton vaihtoehto? Toisaalta syvempi perehtyminen hoitoalaan kiinnostaa. Mitähän sitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat hoitoalaa ja yliopistoon, niin terveystieteen maisteriksi? Se ei ole koulumaista opiskelua, mutta vaatii hyvin paljon lukemista ja tieteellistä asennoitumista.

Voithan aina lukea avoimessa yliopistossa approja ja perehtyä uskontotieteeseen sitä kautta. Avoimessa voi lukea cumuun asti, ja tehdä töitä samalla. Näin saat ideaa, onko sinusta yliopisto-opiskeluun.

Hyvistä lähihoitajista on pulaa. Ja opiskelu voi myös olla harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä