Ketään paikalla kellä olohuone yläkertaan auki ?
Ollaan kateltu yhtä taloa, jossa olohuone ylös astiauki. Seinät on valkoiset, itse haluaisin vähän väriä. Oletteko maalanneet korkean seinän yläkertaan asti vai miten olette ratkaiseet " ongelman" . Tuntuu työläältä alkaa maalaamaan ylös asti.
Kommentit (5)
Meillä on tosin valkoiset seinät ja ne jäävät. Itse olen katsellut, että miten sen yläosan saisi valaistua (laitettiin valaisimet 3.5 metriin, jotka valaisevat ylös ja alas), minkalaiset verhot (ei ratkaisua: sälekaihtimet tosin ylös asti menevissä ikkunoissa on) ja minkalaiset olohuoneen ja samankorkuisen ruokailutilan valaisimet laitetaan (olohuoneen valaisin löytynyt, ei olla vielä pidennetty johtoa, ruokailutilaan ei ole löytynyt mieluista valaisinta - ehdotuksia otetetaan vastaan :)). Tulee mielenkiintoista, muuttopäivä tähän uuteen asuntoon (paritalo) on vasta ensiviikolla :) :)
Tuohan juuri siinä on se idea, että tila on ja näyttääkin korkealta. Kyllä sen korkean seinän voi maalata, mitä hankalaa siinä nyt on? Tikkaat käyttöön vaan. Tai sitten voitte jättäää sen korkean seinän valkoiseksi ja etsiä muihin pintoihin väriä.
Edellisten asukkaiden jäljiltä.
Meinataan tehdä pintaremppa kun saadaan rahat kasaan, mutta palkataan siihen joku äijä. Tapetit alas ja maalaus, korkeimmat seinät (jotka sinne yläkertaan asti) tulee valkoisella, samoin ikkunaseinä joka on myös aika korkea. Neljäs seinä (jonka korkeuden katkaisee yläkerran parven kaide) laitetetaan jollain värillä/tapetilla. Eli se neljäs seinä on ns. tavallisen seinän korkuinen, sitten tulee se kaide ja yläosa auki.
yksi korkea seinä tai tapetoida se yksi ainoa matala seinä. No talohan ei edes vielä ole meidän :) t. ap
ylhäällä se " korkea osa" olohoneen katon tasosta ylöspäin on lasitiiltä. Eli alaosa on maalattu ja yläosa on lasitiiltä, seinän takana on meidän makkari ja se oli aika metka sisustuksellisesti!