Minkä ikäiset tytöt saavat olla poikaystävän kanssa yötä yhdessä? Mitä mieltä?
Musta tuntuu pahalta, kun mieheni tyttären äiti antoi 15-vuotiaalle tytölle luvan olla poikaystävällä yötä. Poika on 16 -vuotias.
Tyttö tuntuu kuitenkin vielä niin nuorelta. Ja kun kerran aloittaa tuollaisen suhteen niin ei siitä enää paluutakaan ole.
Kommentit (11)
Mutta siltikin itse olisin aika tiukkapipo asiassa eli kyllä saa meidän neiti olla 17 ennenkuin yökylään poikein luokse luvallisesti pääsevät.
t. 10- ja 9-vuotiaiden tyttöjen äiti
En tarkoittanut pelkkää seksiä, vaan kaikkea mikä muuttuu, kun alkaa niin vakavaan suhteeseen.
Tuohan on jo oikea parisuhde, ja ovatko noin nuoret valmiita sellaiseen.
Vai olenko ainoa joka ajattelee näin?
ap
sekin mahdollisuus, että voipi valehdella menevänsä kaverin luo yöksi..
Minusta se oli hyvä ikä. Mulla oli kyllä muitakin poikakavereita aiemmin, mutta kukaan niistä ei tuntunut sellaiselta, että olisin halunnut yötä niiden kanssa viettää.
En tiedä, mistä johtuu, mutta mulla ei olisi tullut mieleenkään edes ehdottaa poikakaverin luokse yöksi menemistä silloin, kun olin vielä alaikäinen. Kavereiden luona sain olla yötä ja vaihto-oppilaaksi lähdin 17-vuotiaana, mutta poikaystävän luona yökyläily olisi ollut selvä vihje seksin harrastamisesta. Taisin kunnioittaa vanhempiani aika paljon, kun ei tullut mieleenkään ehdottaa sellaista.
Toki seksiä voi harrastaa päivälläkin, mutta minä en siihen aio kannustaa. 16-17-v. alkaa jo kuulostaa sellaiselta iältä, että voi yöpyä.
Muutin muutenkin yläasteen jälkeen pois kotoa.
- seurusteltu olisi minimi vuosi (aika harvinaista siinä iässä)
- tuntisin pojan ja luottaisin häneen
ja eivät varmaan nussi, eivät toki...
Itse antaisin luvan ehkä 16-17v, riippuen tilanteesta.