Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jess, sain Prisman kassasta töitä ja palkka nousi

Vierailija
24.10.2007 |

en oikeesti ole uskonut kun joku sanonut että kassoilla paremmat palkat kun meillä s-hoitajilla mut näköjään piti paikkaansa. 1 joulukuuta aloitan ja palkka tosiaan 65e enemmän kuin nyt. Kaverini just sopinut töistä Tukholmassa jos tämä toteutuu tämä kauhuscenaario ja hän tekisi siinä 2 viikkoa töitä ja olisi 2 viikkoa kotona ja sillä saisi enemmän ku nyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onnee vaan jos raha ratkaisee kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi